Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsääkin tylsempi perjantai-ilta :(

Vierailija
26.07.2013 |

Äh, ei taaskaan mitään kivaa tekemistä. Tää elämä on perseestä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi kivaa?

Olen ihan onnesta soikea: voisin lähteä leikkaamaan nurmikkoa, tehdä käsitöitä, kuunnella musiikkia täysillä tai vaikka lukea lehteä ilman että kukaan tarvitsee hoivaa! Nyt kyllä nasautan kylmän oluenkin auki.

(Lapset yöhoidossa)

Vierailija
2/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva mennä vaikka yhdelle terassille, mutta ei ole kavereita. Miehen kanssa ei voi mennä koska ei ole lapsenvahtia. Nyt istun täällä kotona. Olisin voinut kuunneella musaa, mutta ei voi koska mies haluaa katsoa telkkaria eikä tähän koneeseen ole kuulokkeita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi sen miehesi kanssa tehdä mitään? Lämmittäkää sauna, istukaa terassilla/ parvekkeella ja juokaa ne yhdet.

Vierailija
4/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä kesäaikaan ja lomalla sen kummempaa  tekemistä kaipaa. Käytin veneellä järvellä, saunassa, grillattiin ja juodaan nyt valkkaria. Kivaa ja mukavaa!

Vierailija
5/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdotuksia. Tosin kaikilla ei ole venettä, terassia, edes parveketta. Eikä saunaakaan. 

Vierailija
6/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi jo saunassa. Itse en tykkää saunoa. Mies haluaa katsoa vaan telkkaria. Eikä sieltä tule mitään mua kiinnostavaa ohjelmaa, joten ei sitäkään. Yksinäni en viitsii siellä omalla pihalla istua kun aurinkokaan paista.

Juu ja venettä ei ole eikä lomaakaan. Työpäivä tänään ja kerrankin olisi jaksanut tehdä jotain kivaa, mutta mies vaan makaa sohvalla. Kai tässä pitää painua nukkumaan jotta voi jatkaa tätä tylistymistä huomenna.

ap

Vierailija
7/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla sama juttu, mutta äsken nautin auringosta, otin sidukan ja toinen menossa, istun yksin koneella ja mies on töistä tultuaan katsonut vaan telkkaria ja löhönnyt. Pojan pistin just nukkuu ja aion näköjään edelleen istua yksin terassilla,nauttia sipseista ja muutmasta sidukasta. Ei voi mitään jos ei miestä kiinnosta tulla seuraks! Onhan se aika järkkyä muta ei voi toisa pakottaa.

Vierailija
8/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen on pakko olla mukana? MInä ainakin nautin siitä, että saan olla myös omissa ajatuksissani ja oloissani. Kävin juuri YKSIN leikkaamassa nurmikon, syömässä puskista valkoisia viinimarjoja, kastelemassa kukkaistutukseni. Hörppasin siinä ohessa kylmän oluen. Keksisin vaikka kuinka paljon omaa tekemistä ilman miestäkin , mutta tulee kohta töistä. Laitan saunan päälle, istumme varmaan siellä pitemmän puoleisen illan ja vilvoittelemme välillä ulkona. Samalla voi kuunnella musiikkia. Huomenna lähdemme uimaan.

Oisko tää sitä keski-ikäistymistä. On kivaa vain olla itsensä kanssa tai toisen kanssa samalla tontilla, välttämättä ei tarvitse puhuakaan.

Vierailija
9/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdistäydy nainen

Vierailija
10/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikennäköisiä murheita ne ihmiset itselleen keksii. Jos ei ole murheita muuten, niin sitten tylsä perjantai. Tai onhan sinulla ap väljähtänyt parisuhde, joka tuolta rivien välistä näkyy. Pistä pystyyn projekti: miten parisuhde paremmaksi.

Vierailija
11/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaan tylsää, jos äijä istuu telkkarin eessä, eikä anna toisen edes musaa kuunnella. Jos lähtisit yksin sinne terassille? Mihin sitä kaveria tarvii? Ja jollei tänään enää, niin sitten huomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi