Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin yövyit teltassa?

Vierailija
26.07.2013 |

Miten meni?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa viikko sitten Norjan tunturissa. Vähän kylmä tuli yöllä, mutta lämpeni äkkiä. Huikeat maisemat.

Vierailija
2/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kesä nukun useamman yön, etupäässä työmatkoilla. Hyvin nukuttaa työpäivän jälkeen, tuntuu etta paremmin kuin kotona!

Lapsen kanssa oon yriuttänyt jonkuhn yön kanssa kesässä viettää, että tottuisi tuohon telttailuun, Hänkin nukkuu hyvin, minä vähän levottomasti hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikonloppuna, sukulaisten kesämökillä. Pieni mökki ja paljon porukkaa. Nukuimme sitten teltassa...minä, mieheni ja reilun vuoden ikäinen lapsemme. Mies ja lapsi nukkuivat kyllä hyvin, mutta minä heräsin aina, kun lapsi vaihtoi asentoaan (pyörii ja potkiutuu paljon ihan kotioloissakin). Mietin yön unettomina tunteina vain sitä, mitenkä ihmeessä jotkut nukkuvat ns. perhepedissä? Itse olen herkkäuninen, enkä todellakaan tottuisi vieressä piehtaroivaan tenavaan!

Vierailija
4/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten telttailimme kaksi viikkoa Tanskassa. Hyvin meni kolmen lapsenkin kanssa. Me vanhemmat nukuimme retkisängyillä, lapset retkipatjoilla, kaikilla oli hyvät makuupussit ja tyynyt. Oli kiva reissu ja lähtisin mielelläni uudelleenkin vastaavalle. :)

Vierailija
5/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2005. En tykännyt, en ois halunnut (väärin ymmärrys koko juttu) enkä myöskään nukkunut koko yönä.

Vierailija
6/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko sitten vuosittaisella aution saaren retkellä. Itse en meinannut osata nukkua, mutta lapsille uni kyllä maittoi. Kivaa oli univelasta huolimatta.

Vierailija
7/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa kauan sitten.

Ihminen nukkuu missä vaan kun on pakko.

Vierailija
8/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime öinä. Viime yönä heräsin tosi usein, ehkä tunnin välein, muina öinä nukuin illasta aamuun. Ja mikään pakko tämä ei ollut, vaan ihan kiva retki yhteen kauneimmista osista Suomea

Vierailija
9/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen ja viimeisen kerran teltassa!

Vierailija
10/10 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten Ilomantsissa. Petraniemen retkeilykeskuksessa. Hyvin tuli uni. :) Samoin miehelle ja 5-vuotiaalle pojallemme.