Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää! olen menossa tänään koronatestiin. Miten pitää valmistautua?

Vierailija
07.08.2020 |

Jännittää aivan kamalasti.

Onko kellään kokemusta tuosta testauksesta tai muuten tietoa siitä? Olisi kiva saada henkistä tukea 😬

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v. selvisi testistä mallikkaasti, uskon että sinäkin.

Vierailija
2/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne, kysyvät kuka oot, saat käsidesiä, tunkevat kepin nenään, kestää pari sekuntia, lähdet pois..ei tartte valmistautua ja jännittää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puhtaat alusvaatteet.

Vierailija
4/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet sinne, kysyvät kuka oot, saat käsidesiä, tunkevat kepin nenään, kestää pari sekuntia, lähdet pois..ei tartte valmistautua ja jännittää..

Pitääkö kelakortti näyttää?

Vierailija
5/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drive inissä vaan todettiin ”olet tämä ja tämä, tulit koronatestiin. Laita pää takakenoon, niin otan tällä tikulla nenän kautta näytteen. Menee alle kymmenen sekuntia”. Lisäksi antoi oksennuskipon jossa oli yksi nenäliina sekä ohjeet lähikontaktien kartoittamiseen ja saikkulapun. Kehotti pysymään kotona ja välttämään kontakteja kunnes tulokset on saatu.

Kannattaa ottaa omaa paperia mukaan, jos tulee yhtä paljon verta kuin minulla. Onneksi oli iso pinkka autossa.

Vierailija
6/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verta? Ei siinä kyllä verta pitäisi tulla. Todella nopea toimitus oli, vähän epämiellyttävältä tuntui.

Vierailija
7/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea ja helppo testi. Testi ei käy kipeää, mutta tuntuu hiukan inhottavalta, kun tikku työnnetään nenään ja molempiin sieraimiin. Se saattaa yskittää. Ei kannata jännittää. Kädet desinfioidaan mennessä ja lähtiessä.

Vierailija
8/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa, föönaa tukka.

Leikkaa kynnet ja muista puhtaat alusvaatteet.

Valitse kaapista ne parhaat.

Olethan kengät lankannut?

Vaihtovaatteet ja passi. Muista hammasharja!

Hyvin se menee! Rohkeasti vaan, pärjäät!

Vierailija
9/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, siinä mitään verta tullut. Piti hengittää suun kautta, nostaa leukaa ylös ja testaaja työnsi pitkälle nenään kapean tikun. Antoi vielä paperia millä pyyhkiä silmät tai nenä mutta ei mulla vuotanut kumpikaan näytteenoton jälkeen. Ei se nyt mukavalta tuntunut mutta kyllä sen kesti ihan hyvin.

Ap

Vierailija
10/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea ja helppo testi. Testi ei käy kipeää, mutta tuntuu hiukan inhottavalta, kun tikku työnnetään nenään ja molempiin sieraimiin. Se saattaa yskittää. Ei kannata jännittää. Kädet desinfioidaan mennessä ja lähtiessä.

Mulla työnnettiin vain toiseen sieraimeen. Miksihän sulla molempiin?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi