Lapseni syöneet kahtena aamuna aamupalaksi popcornia ja kokista
Kommentit (9)
No ei.... Meillä ei syödä aamupalaa, paitsi tänään pari hedelmää ja muffinia, ja lounas tuli korvattua voileivällä, ja mulla on muka huono omatunto.
Ei se ole tarkkaa. Evoluutio korjaa jos on korjattavaa. Eli kuolevat sydäninfarktiin tai diabetekseen sitten vanhempana jos söivät liian usein popcornia ja kokista aamiaiseksi.
Yksi aamu ehkä menisi, mutta kaksi on jo aika outoa...
just. ja ehkä kolmantena ja neljäntenä aamuna sama, eihän se ole niin tarkkaa, tässähän on lapsilla parin kuukauden loma koulusta. eiks je? :)
Miksi ihmeessä tuollainen aamupala? olisit antanut vaikka ensin leipää ja sitten pikku satsin herkkuja, ei niillä tarvi mahaansa täyttää vaan niillä välillä vähän herkutellaan.
ja minä en todellakaan ole mikään tiukkapipo ruoan suhteen. Mutta en ymmärrä sitä, että oikeaa ruokaa tai leipää yms aletaan korvata herkuilla. T: 7
Me ollaan oltu muutama päivä mökillä, ja täällä ollaan otettu aika rento linja syömisten suhteen. Ei se lomalla ole niin tarkkaa! Eilen aamupalaksi paistettiin lettuja tuoreiden mansikoiden kera. Päiväruuaksi kerrosleipiä ja jälkkäriksi muffinssit. Iltaruuaksi itsetehtyä pitsaa, ranskiksia ja salaattia. Aina välissä muutama tikku jätskiä ;) Ei nyt sentään koko lomaa olla näin epäterveellisesti syöty, mutta välissä voi vähän höllätä :)
Välillä ihana löysätä pipoa ja syödä vaikka jotain hömppäherkkuja aamupalaksi.
Lapset ainakin tykkää jos joskus saa syödä mitä haluaa.
Eikä meillä ainakaan kukaan ole vielä kuollut ;) mutta paljon iloa on ollut jos aamupalaksi esim. mansikoita, suklaata, shipsejä ja cokista :)
Ja se hyvä puoli meillä ainakin on että sitten on kyllä maistunut hyvä terveellinen kotiruoka taas kaiken hömpän jälkeen.
No ei ole niin tarkkaa aina. :D
Minä korvasin eilen suurimman osan päivän syömisistä litralla jäätelöä. Olo oli kohtalaisen kurja kun tulin töistä, sitkeän oloista flunssan alkua joka sai olon ihan veteläksi ja lisäksi vielä menkatkin alkoivat, joten ei tehnyt mieli tehdä ruokaa eikä syödä, piti vain saada jotain hyvää...ja paljon. :D