Minkä auton näistä ottaisit
Mazda 3
Citroen C3
Hyundai i30.
Citroen on näistä uusin ja kallein sekä vähiten ajettu. Nämä on siis koeajettuna paikallista tarjontaa tällä hetkellä ja minun kukkarolleni sopivia ja nämä ovat ne, millä tykkäsin ajaa. Koeajoin muitakin, mutta ei olleet niin hyviä. Focuksessa mm. oli ihmeelliset jarrut ja Volkkareissa ajoasento oli huono. Pikkuautoa siis olen etsimässä, kuten varmaan viestistä huomaa. Jos jollain on joku näistä, kertokaa hyvät ja huonot kokemukset.
Kommentit (4)
Citroen C3 on ranskalaiseksi yllättävän hyvä auto, minulla oli vm 2005 C3. Harkitsin sitä itselleni uudeksikin autoksi kun keväällä vaihdoin, mutta en löytänyt sopivaa (paremman vaihtoehdon löysin Corsasta). Huyndai myös ihan ok, Mazdasta ei kokemusta. Tämä siis vain kommenttina sille, että aina jaksetaan ranskalaisia autoja hankkia. No minun kokemukseni mukaan tuo C3 toimi, jopa Suomen olosuhteissa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 12:11"]
Citroen C3 on ranskalaiseksi yllättävän hyvä auto, minulla oli vm 2005 C3. Harkitsin sitä itselleni uudeksikin autoksi kun keväällä vaihdoin, mutta en löytänyt sopivaa (paremman vaihtoehdon löysin Corsasta). Huyndai myös ihan ok, Mazdasta ei kokemusta. Tämä siis vain kommenttina sille, että aina jaksetaan ranskalaisia autoja hankkia. No minun kokemukseni mukaan tuo C3 toimi, jopa Suomen olosuhteissa.
[/quote]
hankkia piti olla haukkua
Ranskalaiseen autoon koskisi pitkällä tikullakaan, joten Hyundai tai Mazda.. Todennäköisesti jälkimmäinen.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/03/14/naista-loytyi-eniten-vikoja-katso-miten-autosi-parjasi/20133904/304