Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä blogissa olisi klassista naisten pukeutumista?

Vierailija
26.07.2013 |

Tietääkö kukaan? Pukeudun itse suht klassisesti, preppy-tyylisesti, neuleita, bleisereitä ja jakkuja, kauluspaitoja, suoria housuja ym. Haluaisin löytää jonkun blogin, mistä saisi uusia ideoita ja inspiraatiota pukeutumiseen, mutta en ole ainakaan suomalaisia löytänyt.

Tuleeko kenelläkään mitään mieleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? Minusta taas tuntuu, että suurin osa suomalaisista muotiblogeista on noita preppy-tyylisiä :)

Vierailija
2/6 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preppy-tyylin klassisuus on niin ja näin, jos sillä tarkoitetaan ajattomuutta. Esim. vuonna 2002 tai 1995 sille olisi naureskeltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo ehdottaa mun omaa blogia, mutta meillä on melkoinen näkemysero. Mulle klassisuus on kaukana preppytyylistä :)

-ohis

Vierailija
4/6 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmaan osaa nimetä pukeutumistyyliäni, mielestäni suorat housut, jakut, yksinkertaiset neuleet, ballerinat ovat melko klassista pukeutumista, mutta voin olla väärässäkin. Käytän lähinnä yksivärisiä ja hyvälaatuisia vaatteita.

Laittakaa vaan niitä blogeja, niin katson tykkäänkö! :) Kaikki blogit mitä katsoin niin niissä on jotain revittyjä minifarkkushortseja, narutoppeja, valtavia rihkamakoruja ja paljon meikkiä, mikään noista ei kuulu tyyliini. 

Ap

Vierailija
5/6 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/6 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutonen, joitain noista olen katsellutkin, mutta oli myös uusia! :-)

Onko muita?

Ap