Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana naimisissa olevalle miehelle

Vierailija
26.07.2013 |

Mies on koko ajan luvannut kertoa vaimolleen ja erota, mutta mitään ei tapahdu. Pitäisikö minun soittaa vaimolle ja kertoa asia miehen puolesta.

Olen kohta synyttämässä ja haluan että mies on minun kanssa sen jälkeen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet keksivät kaikenlaisia juttuja päästäkseen naisten pöksyihin. Minun ex-mies oli selitellyt vieraille naisille, että juu ollaaan tekemässä eroa parhaillaan, kun nainen oli kysellyt, etkös sinä ole varattu.. Kotona ei tosiaan mitään sellaista ollut ilmassa päinvastoin.

Vierailija
22/23 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.. onko tämä mies mustaihoinen??? ulkomaalainen? älä vaan sano.. et ole muuten ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 15:04"]

miehet keksivät kaikenlaisia juttuja päästäkseen naisten pöksyihin. Minun ex-mies oli selitellyt vieraille naisille, että juu ollaaan tekemässä eroa parhaillaan, kun nainen oli kysellyt, etkös sinä ole varattu.. Kotona ei tosiaan mitään sellaista ollut ilmassa päinvastoin.

[/quote]

Toiset naiset hokevat usein mantraa "mies ei pettäisi kanssani jos suhde vaimoon olisi kunnossa". Tällä toiset naiset ostavat omatunnoltaan oikeutuksen tekoonsa ja kehtaavat lapsellisuuksissaan hokea sitä myös ystävilleen, tuttavilleen, sukulaisilleen. On harvinaisen naiivia ajatella näin. Ihmisissä, myös miehissä, on ihan yksinkertaisesti pahoja yksilöitä, jotka tekevät juuri mitä haluavat välittämättä muiden tunteista. Henkisesti sairaita ihmisiä, jotka välittävät vain itsestään ja omasta hyvästä olostaan.