Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta: kornein sisustusteksti,
johon olet törmännyt? Reaalimaailmassa tai netissä.
Kommentit (28)
Mä kävin eräässä second hand -huonekalumyymälässä ja siellä oli taidolla kunnostettu kaunis vanha kaappi, joka oli maalattu valkoiseksi (tähän asti ihan ok), mutta sitten keskimmäiseen alalaatikkoon oli tehty mustalla teksti "Home sweet home". Pilalla.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:47"]
Mä kävin eräässä second hand -huonekalumyymälässä ja siellä oli taidolla kunnostettu kaunis vanha kaappi, joka oli maalattu valkoiseksi (tähän asti ihan ok), mutta sitten keskimmäiseen alalaatikkoon oli tehty mustalla teksti "Home sweet home". Pilalla.
[/quote]
Kyllä se oli pilalla jo siinä vaiheessa kun sitä alettiin raiskaamaan sillä valkoisella maalilla.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:47"]
[/quote]
Kyllä se oli pilalla jo siinä vaiheessa kun sitä alettiin raiskaamaan sillä valkoisella maalilla.
[/quote]
Ehkä joo. Mutta se teksti vielä kruunasi sen tuhon.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 10:15"]
Ei oo totta :D
http://hyypio.blogspot.fi/2011/04/sisustustarra-ulos.html
[/quote]
Tämä pääsee kyllä palkintosijoille! :D
Näiden rivieramaison-sisustajien täytyy olla ihan joku oma rotunsa...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 09:46"]
Mun veljellä on poikamiesboksin eteisen seinällä teksti: Ken tästä käy, saa keiken toivon keittää. Se on äärettömän tyylikkäästi tehty teksti, suorastaan kaunis, vrt. home sweet home -teksteihin, joihin törmää
[/quote]
Toi kirjoitusvirhe varmaan kruunaa hienon kokonaisuuden :D
Itse lähtisi rinnastamaan kotiani helvetiksi kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 09:46"]
Mun veljellä on poikamiesboksin eteisen seinällä teksti: Ken tästä käy, saa keiken toivon keittää. Se on äärettömän tyylikkäästi tehty teksti, suorastaan kaunis, vrt. home sweet home -teksteihin, joihin törmää
[/quote]
Toi kirjoitusvirhe varmaan kruunaa hienon kokonaisuuden :D
Itse lähtisi rinnastamaan kotiani helvetiksi kuitenkaan.
[/quote]
En ole kyllä kuullutkaan keitetystä keiken toivosta :D
Uudessa Femina-lehdessä on ihana koti, jossa pikkuvessan takaseinä maalattu liitutaulumaalilla. Seinälle kirjoitettu teksti enjoy. Naurattaa ja mietin kovasti tykkäänkö vai en
Tervetuloa.