Kävelin huivi kasvoilla ja joku vanhempi mieshenkilö tuijotti minua koko matkan kun ohitin hänet
Hän seisoi paikallaan ja käänsi oikein päänsä voidakseen ihmetellä minua niin kauan kuin olen näköpiirissä. Mitäköhän hän kuvitteli saavuttavansa tuijotuksellaan?
Kommentit (15)
Tuommoisille toljottajille voisi heittää yläfemmat ja katsoa reaktiota 🤔
Olitko muuten pukeutunut mustaan säkkiin?
Katteli varmaan uteliaana, että miten oot sen huivin laittanut, että vois itekin käyttää oikeiden maskien sijaan.
Näytit kotimuslimilta tai muuten friikkisirkuksesta karanneelta.
Ehkä näytit silmistä joltain hänen tutultaan ja yritti miettiä, että oletko se tuttu vai et.
Minun japanilainen vaimoni käyttää maskia, kuten moni muukin aasialainen. Todella moni tuijottaa meitä, kun liikumme ulkona. Siinähän tuijottaa, ei se meitä häiritse.
Käänsi tietenkin päätään tsekatakseen perseesi. Sen katselemisesta saa mielihyvää.
Mitä valitat? Joitain ihmisiä tuijotetaan ja pilkataan koko ajan, ulkonäkönsä perusteella. Olet tainnut säästyä sellaiselta. Nyt sait kokea, miltä syrjitystä ja kiusatusta tuntuu. Ihan oikein sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Käänsi tietenkin päätään tsekatakseen perseesi. Sen katselemisesta saa mielihyvää.
Perseiden katselu on parhautta! 😍
Onhan tuo kyllä naurettavaa käyttää maskia ulkona suomessa 😂 Ihme ettei purskahtanut nauruun.
Olisin mäkin katsonut huivi naamalla kävelevää.
Hän ajatteli että olet rosvo ja mietti pitääkö napata kiinni.