Ari ei saanut extratonnia sossusta tai Kelasta maskeihin
Kommentit (86)
Suomi jakelee ilmaista rahaa avokätisesti ulkomaille ja ulkomaalaisille ja muka oman kansan pitäisi itse kustantaa kalliit maskit. En käytä enkä osta. Jos pakotetaan, käytän samaa tuhat kertaa.
Katsos, Ari Savolainen pomppasi taas esille. Hänhän oli takavuosina aika tunnettu huoltajuusriidoista ja myös taistelusta viranomaisten kanssa. Pakko olla sama tyyppi, vaikka sinällään nimi on yleinen.
Tuo Ari Espoosta ei kestä päivänvaloa... varokaa tuota tyyppiä.
"Ratkaisuksi Savolainen ehdottaa kansalaisille jaettavia maskeja, joita jokainen suomalainen saisi tietyn määrän kuukaudessa."
Hmmm. Missä näitä maskeja jaettaisiin? Jonottamalla kauppakeskuksessa - ah mikä mahtava viruslinko!
Postittamalla jokaiseen kotiin? No, justhan posti ilmoitti heikentyneestä tuloksesta vähentyneen kirjepostin takia. Mutta toisaalta postin perillemeno ei ole mitenkään vakaata nykyäänkään, tiedän monia jotka eivät kevään aikana saaneet sitä joka kotiin jaettavaa valtiovallan koronakirjettäkään.
Toisaalta olen Arin kanssa samaa mieltä siitä, että tietyin ehdoin riskiryhmiin kuuluville vähävaraisille tulisi kustantaa sellainen määrä maskeja, että arkielämä on turvallisesti mahdollista. Kaikille kansalaisille niitä ei mielestäni tarvitse kuitenkaan tarjota.
Ari käyttää lenkillä maskeja? Onkohan näin?
Arin kannattaisi suojella itseään ja perhettään menemällä töihin. Tutkitusti sillä on pidemmän päälle positiivisempi vaikutus.
Joo sytodtaattihoitopotilaiden perheille voisi antaa maskikorvausta
Pikku asia virhe... Perustoimeentulotuen myöntää kela ja täydentävän ja ehkäisevän toimeentulotuen kunta....
Vierailija kirjoitti:
Arin kannattaisi suojella itseään ja perhettään menemällä töihin. Tutkitusti sillä on pidemmän päälle positiivisempi vaikutus.
🤣🤣🤣🤣🤣
Vähän epäilen, että toimeentulotuella elelevä olisi hankkinut tonnilla kasvomaskeja ja desiä. Paskaa puhuu jätkä. Koitti kusettaa sossua!
Vierailija kirjoitti:
Voi ressukkaa!!!
Aika k-__-r-p-ä olet.
Nautitko itse tuosta, saat olla varmasti aika yksin.
Toimeentulon perusosaa en tiedä, mutta veikkaan, ettei se kovin iso ole. Ja siitä ilmeisesti pitää maksaa kaikki ruuat, puhelinkaskut, vaatteet, harrastukset...
Riskiryhmälaisten on varmasti mahdoton tuosta perudosasta kustantaa näiden lisäksi enää välttämättömiä kasvosuojia yms.
Eräille pitäisi kustantaa kaikki yhteisistä rahoista, mitään ei voi maksaa itse eikä töihin menokaan näytä olevan vaihtoehto.
Joo kun päätän käyttää pipoa talvella niin sitten kuka maksaa? Entä kun ostan hammasharjan ja tahnaa?
Vierailija kirjoitti:
Eräille pitäisi kustantaa kaikki yhteisistä rahoista, mitään ei voi maksaa itse eikä töihin menokaan näytä olevan vaihtoehto.
Varmasti voisi jos se raha riittäisi mutta toimeentulotuki on niin pieni ettei sillä ostella perusjuttujakaan. Näin olen ymmärtänyt.
Miten olette näin taukkeja ja ymmärtämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ressukkaa!!!
Aika k-__-r-p-ä olet.
Nautitko itse tuosta, saat olla varmasti aika yksin.
Toimeentulon perusosaa en tiedä, mutta veikkaan, ettei se kovin iso ole. Ja siitä ilmeisesti pitää maksaa kaikki ruuat, puhelinkaskut, vaatteet, harrastukset...
Riskiryhmälaisten on varmasti mahdoton tuosta perudosasta kustantaa näiden lisäksi enää välttämättömiä kasvosuojia yms.
ME-NE TÖI-HIN!!!
Ari Savolainen Espoosta lienee AV:n suurinta lukijakuntaa ja rikas sisällön tuottaja ainakin niihin "maskisuositukset suomeen feat. Magneetttimediatason sisältö"
se on vähän sama kun pakotettais kaikki ostamaan polkupyörä ja ajelemaan sillä ettei ilma pilaannu.
Voi ressukkaa!!!