Tiedätkö mitään kamalampaa kuin löytää oma
mies tai vaimo sängystä toisen kanssa?!
Jos on ihan pakko pettää, eikö sitä voi tehdä muualla?
Kommentit (5)
niinpä.
kamallanmman siitä tekee,että toinen ton lisäksi piilottaa sinulle tulleet kirjeet,ja vie luottotietosi.hylkää lapsensa ja ei anna asuntoa myyntiin.ja valehtelee kaikesta.sekä itse lähtee karkuun eikä enää vastaa puheluihin.
näin mulle tehtiin.
Luulisi että siinä sekoaa, menettää mielenterveytensä.
Kamalia asioita ihmiset tekevät toisilleen.
Joo tiedän, oman miehen tai vaimon löytäminen sängystä kuolleena on pahempaa.
Kyllä, mulle on käynyt noin. Plus siihen päälle miehen jäätävä kommentti siitä että kato ruma huora peiliin miksi näin kävi (en ole ruma. olen nätti itsestään huoltapitävä nainen). Ja tietysti turpaanveto tohon päälle, kun menin täysin shokkiin tuosta tapahtumasta, kun oma mies nai toista naista meidän sängyssä. Eron jälkeinen syyllistäminen, haukkuminen, kiusaaminen lisäksi. Ja sen tajuaminen että koko avioliitto oli petosta, että silloinkin kun mies vannoi rakkautta mulle, se teki sitä myös muille naisille.
Mutta kaikesta selviää. Tapasin pari vuotta eron jälkeen elämäni rakkauden, tavallisen rauhallisen, kiltin ja ihanan miehen. Miehen jota en aiemmin olisi ehkä edes vilkaissut, kun ulkonäkö ei ollut sellainen joka olisi iskenyt silmään. Mutta komean ja kusipäisen exän jälkeen tuollainen ulkonäkö nyt on asia jolla ei juurikaan ole väliä. En vaihtaisi nykyistä miestäni mihinkään, hän on parasta mitä voi olla. :) (exäni on alkoholisoitunut, vaihtaa naista kuin sukkaa ja on menettänyt työnsä että aika pohjalla hän on.. sitä kai sitten saa mitä tilaa..)
Tiedän, minulle on noin käynyt ja siitä olen selvinnyt.
Tutultani kuoli mies ja tytär samana vuonna ja pojan lapsi on kuolettavasti sairas, elin aikaa korkeintaan muutama viikko eli tiedän kamalampaa.