Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kaa: hippi vai juppi?

Vierailija
25.07.2013 |

Jos pitäisi valita kumman kanssa näistä menisit naimisiin ja hankkisit lapsia, niin kumman?

Hippi: Vihervasemmistolainen joka kierrättää ja kulkee polkupyörällä. Valistaa ystäviään luonnonsuojelusta ja kehitysmaiden riistosta. On huolestunut merien kalakantojen romahduksesta ja siitä millaiseen maailmaan hänen lapsensa syntyvät. Köyhä. Käy mielenosoituksissa ja vie asunnottomille ruokaa.

Juppi: Kokoomusäänestäjä. Palkka n. 80 000 vuodessa. Ajaa autolla. Ei kierrätä. Voisi tarjota lapsilleen materiaalisesti loistokkaan elämän kuten merkkivaatteita, opiskelu ulkomailla, suhteita päättäjiin. Häntä ei kiinnosta eikä huoleta maapallon tulevaisuus. Lahjoittaa nälkäpäiväkeräykseen 20 euroa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 13:36"]

juppia jo kokeilin, hippi siis, jupin (ja minun) lapsista kyllä kasvoi hippejä, lapsena saaduista merkkivaatteista huolimatta.

[/quote]

Ei mikään ihme. Kaikki tietämäni "jupit" ovat sivistymättömistä oloista, useimmat köyhähköistäkin.

Vierailija
22/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 14:45"]

Juppi, todellakin. Tuttavapiirissä on muutama hippi ja en jaksa sitä "valistamista" ja muiden valintojen moralisointia.

[/quote]

Et ole tainnut edes tavata juppeja... tai tarkoitat niillä ihan jotain muuta kuin me muut. "Köyhyys on oma vika"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 15:35"]

Juppi ehdottomasti. Hipit on keskenkasvuisia pikkutyttöjä varten, naiiviudessaan ällöttäviä.

[/quote]

Juuh. Hipit ovat vielä viriilejä ja loitavia isiäkin eli sopivat nuoremmille ja hedelmällisessä iässä olevilel naisille. Niille taas jotka ei ukolta kaipaa muuta kuin isoja tuloja, kelpaa erektiovaivainen ja rakastajantaidoiltaan olematon juppikin.

[/quote]

Jep, ne huumeita pössyttelevät Woodstockin sekopäät on niitä "loistavia isiä". Kukapa töitä haluaisi tehdä tai elää vastuullisesti, kun voi vaan sekoilla ja kännätä ja huudella välillä "make love, not war". Eikä LSD-höyryinen ole välttämättä se paras rakastaja - saattaa vaikka tappaa sinut harhoissaan.

Vierailija
24/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ottaisin puukosta kuin kumpaakaan mainituista. Tunnen molempia ihmistyyppejä edustavia miehiä, ja yhteenkään en koskisi pitkällä kepilläkään. Kummatkin omalla tavallaan äärettömän vastenmielisiä otuksia.

Olen vähän päälle parikymppinen nainen, joka välittää "hippijutuista" hyvinkin laajasti, mutten koskaan ole sietänyt ihmisiä, jotka yrittävät pakottaa omaa elämänkatsomustaan muille ja "valistaa tyhmempiä". Tienaan hieman päälle 3500 euroa kuukaudessa.

Vierailija
25/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin miehen, joka kallistuu noista vaihtoehdoista enemmän jupin suuntaan. Itse olen enemmän taiteellinen, uskonnollinen, ekologisesti valveutunut enkä halua lapsistamme pinnallisia materialisteja. En kuitenkaan paheksu kulutusta, kunhan se ei ole pelkkää merkkien perässä kulkemista. Onhan se ihanaa kun elämässä on myös materiaa ja pientä luksusta välillä.. Arvostan miestäni ja ymmärrän häntä. Sovimme mielstäni hyvin yhteen, vaikka olemmekin melko erilaisia. Hän tienaa kun minä hoidan lapsia ja kotia.

Mielestäni on typerää lokeroida ihmisiä niin mustavalkoisesti.

Vierailija
26/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, paras on rikas hippi!

Vierailija
27/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 15:35"]

Juppi ehdottomasti. Hipit on keskenkasvuisia pikkutyttöjä varten, naiiviudessaan ällöttäviä.

[/quote]

Juuh. Hipit ovat vielä viriilejä ja loitavia isiäkin eli sopivat nuoremmille ja hedelmällisessä iässä olevilel naisille. Niille taas jotka ei ukolta kaipaa muuta kuin isoja tuloja, kelpaa erektiovaivainen ja rakastajantaidoiltaan olematon juppikin.

[/quote]

Jep, ne huumeita pössyttelevät Woodstockin sekopäät on niitä "loistavia isiä". Kukapa töitä haluaisi tehdä tai elää vastuullisesti, kun voi vaan sekoilla ja kännätä ja huudella välillä "make love, not war". Eikä LSD-höyryinen ole välttämättä se paras rakastaja - saattaa vaikka tappaa sinut harhoissaan.

[/quote]

Juu,sitähän hippiys tarkoittaakin,ainostaan työnvieroksuntaa ja åpäihteitä!Ihanaa kun teillä mammoilla on niin avara maailmankuva ja laaja yleissivistys!

Vierailija
28/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pilvessä seksi on taivaallista. Ei psykedeeleissä tehdä seksiä, silloin matkaillaan, ja sen jälkeen keskustellaan. Oletko jotenkin vajaa tiedoiltasi? Oletko käyttänyt em juttuja?

Vierailija
29/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista hippi, JOS sillä olisi perheenisältä vaadittavaa vastuullisuutta. Muuten ei missään tapauksessa kumpaakaan.

Vierailija
30/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin nuo kaksi kuvausta niin ajattelin, että ilman muuta hippi, kunnes tajusin että mieheni on melkein täydellinen kuvauksen mukainen juppi. Tosin nykyään kierrättää koska olen opettanut ja jonkin verran on kiinnostunut ekologisista arvoistakin, mutta ei niin paljon että tekisi mitään radikaaleja muutoksia omaan elämäntapaansa.

Silti mieheni on humaani sekä lapsi- ja eläinrakas, oikeudenmukainen ja huolehtiva sekä huomioonottava isä ja puoliso. Itse olen vihreä polkupyöräilevä kasvissyöjä, enkä vaihtaisi. Stereotypiat eivät aina kerro koko totuutta.

Vierailija
31/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 20:39"]Kun luin nuo kaksi kuvausta niin ajattelin, että ilman muuta hippi, kunnes tajusin että mieheni on melkein täydellinen kuvauksen mukainen juppi. Tosin nykyään kierrättää koska olen opettanut ja jonkin verran on kiinnostunut ekologisista arvoistakin, mutta ei niin paljon että tekisi mitään radikaaleja muutoksia omaan elämäntapaansa. Silti mieheni on humaani sekä lapsi- ja eläinrakas, oikeudenmukainen ja huolehtiva sekä huomioonottava isä ja puoliso. Itse olen vihreä polkupyöräilevä kasvissyöjä, enkä vaihtaisi. Stereotypiat eivät aina kerro koko totuutta. [/quote]

Juu ei varmaan kerro mutta sitähän ei etukäteen voi tietää millainen mies on isänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme