Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh, olin äitini ja poikani kanssa puistossa

Vierailija
24.07.2013 |

ja kuulin kuinka kaksi miestä puhui meistä ikiämme ihmetellen. Äitini oli ilmeisesti hyvin nuori mummo heidän mielestään ja näyttänyt minullekin huonoa esimerkkiä, kuinka nuorena lisäännytään.

Jäin nyt oikesti pohtimaan, että näytimmekö, tai näytinkö minä erityisen nuorelta. Olen saanut poikani 24-vuotiaana ja hän on nykyisin 3-vuotias. Äitinikin on jo kuitenkin 52-vuotias. Missä iässä sitä sitten voi lisääntyä, olematta liian nuori, jos 24-26-vuotiaana on liian nuori saamaan ensimäisen lapsensa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 08:55"]

Vanhojen äitien lapsista tulee yleensä mielenterveyspotilaita, koska vanhat äidit eivät jaksa hoitaa lapsiaan.

[/quote]

Eipä jaksanut mun kaksikymppinen äitinikään, mutta ei se mun mielenterveyttä horjuttanut. Olen iloinen, että voin antaa vanhempana äitinä onnellisen ja tasapainoisen lapsuuden omilleni.

Vierailija
2/7 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä! Olen joskus ollut isäni ja poikani kanssa kolmisteen puistossa ja meitä on luultu pariksi! Olen 26 ja isäni 47. Ensin eräs äiti porukka katsoi meitä todella arvostelevasti. Sitten kun isäni auttoi lasta liukumäessä eräs nainen kävi sanomassa että kiva kun iskäkin on tullut puistoon mukaan. Isäni siihen noo, olen tämän lapsen ukki, mutta pitihän tuota tytärtäkin (minua) vähän tulla vahtimaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 32 kun äitini oli 52, ja poikanikin oli jo 7v, toinenkin 1v.

Teillä lienee vaan hyvät geenit.

Vierailija
4/7 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, muo luullaan useinkin teiniäidiks, näytän kuulemma ihan 16 vuotiaalta ja ikää kuitenkin jo 22 v. Äitiäni luullaan lapseni äidiksi, on jo kuitenkin 50 tänä vuonna, mutta näyttää siltä, että täyttää vasta 40 v :D Joillain on hyvät geenit, joillain ei. Kaverinkin äiti näyttää vasta 40 vuotiaalta, vaikka on meijän äitiä vuoden vai peräti kaksi vanhempi.

Jokainen saa tehdä lapset silloin kun haluaa, itsekin halusin enemmin nuorena kuin sitten vanhempana :) Naapurin 35 v nainen on kateellinen, kun maltoin asettua aloilleni nuorena, hän haluaisi nyt lapsia, mutta ei tiedä jaksaako enää katsoa niiden perään koko ajan, jokaisen voimavarat on erilaiset :)

Vierailija
5/7 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 08:05"]

Älä välitä, muo luullaan useinkin teiniäidiks, näytän kuulemma ihan 16 vuotiaalta ja ikää kuitenkin jo 22 v. Äitiäni luullaan lapseni äidiksi, on jo kuitenkin 50 tänä vuonna, mutta näyttää siltä, että täyttää vasta 40 v :D Joillain on hyvät geenit, joillain ei. Kaverinkin äiti näyttää vasta 40 vuotiaalta, vaikka on meijän äitiä vuoden vai peräti kaksi vanhempi.

Jokainen saa tehdä lapset silloin kun haluaa, itsekin halusin enemmin nuorena kuin sitten vanhempana :) Naapurin 35 v nainen on kateellinen, kun maltoin asettua aloilleni nuorena, hän haluaisi nyt lapsia, mutta ei tiedä jaksaako enää katsoa niiden perään koko ajan, jokaisen voimavarat on erilaiset :)

[/quote]

Totta, nuoret äidit jaksavat paremmin katsoa lastensa perään, koska heidän äitinsä huolehtivat lapsista suurimman osan ajasta. Kolmikymppisten äitien omat vanhemmat ovat usein joi täyttäneet 60v eli siis ihan ikäloppuja vanhuksia.

Vierailija
6/7 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kohteliaisuus :) Olisi todella imartelevaa, että minua mummona luultaisiin "liian nuoreksi" tulemaan mummoksi/äidiksi, vaikka ihan normi-ikäisenä tulisin äidiksi/isoäidiksi.

Ainakin saitte vilpitöntä kehua puoleenne, vaikka se ehkä ei ollut alunperin tarkoitus.

Vierailija
7/7 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 08:05"]

[/quote]

Totta, nuoret äidit jaksavat paremmin katsoa lastensa perään, koska heidän äitinsä huolehtivat lapsista suurimman osan ajasta. Kolmikymppisten äitien omat vanhemmat ovat usein joi täyttäneet 60v eli siis ihan ikäloppuja vanhuksia.

[/quote]

Vanhojen äitien lapsista tulee yleensä mielenterveyspotilaita, koska vanhat äidit eivät jaksa hoitaa lapsiaan.