Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppukesällä liikenteessä on kauheasti aggressiivisia autoilijoita. Oletteko huomanneet.

Vierailija
06.08.2020 |

Törkeitä ohituksia ja muut aggressiivisuutta.

Ohittavat sulkuviivan alueella. Eilen Tampereella huomasin, kun risteyksessä oli 2 perättäistä autoa kääntymässä vasemmalle, niin takana oleva päättikin mennä ensin.

Ajaminen on hiukan alkanut jopa pelottaa minua. Ain on ollut tökeröitä, mutt ne ovat nyt lisääntyneet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu, apinatalo on muuttunut raivoapinataloksi.

Vierailija
2/3 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Oulun seudulla on muutenkin järkyttävä liikennekulttuuri, mutta tuntuu, että tänä kesänä meno on mennyt entistä hullummaksi. Aivan järjettömiä ohituksia, ylinopeuksia ja kaistanvaihtoja moottoritiellä, jopa tietyöalueilla. Kahtena päivänä peräkkäin on nyt joku liittynyt moottoritielle suoraan kohti kylkeäni. Jos en olisi vaihtanut kaistaa, törmäys olisi tullut. Lisäksi kolmion takaa on ajettu kahdesti suoraan eteen, ja on pitänyt tehdä hätäjarrutus ja väistöliike. Ei ole bensanhinnankaan nousu kyllä hidastanut vähääkään eteenkään Mersu-, Bemari-, Audi- ja Volvo-kuskeja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu myös pk-seudulla. Törkeesti väistämisvelvollisuudesta huolimatta käännytään eteen tai vaihdetaan kaistaa kyljestä sisään. Takapuskurissa roikutaan vaikka ajaa jo yli suurimman sallitun. Jos odotan väistämisvelvollisena risteyksessä vapaata tilaa kääntyä, takana oleva soittaa torvea? Pitäisikö minun rekan alle kääntyä? Aivan umpihullua ja puusilmästä porukkaa ja paljon. Varmaan huumeissa tms. Amis teinilippikset myös kovia kiihdyttelemään pappojensa audeilla ja bemareilla ja vaatimassa itelleen tietä. Odotan hetkeä kun pitää mennä juttelemaan rautalapion kanssa miten ajetaan..

Poliisia ei kiinnosta kuin nopeuden kyttäys. Muuten voit ajaa kuin pullopersesika.