Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matalapaine sää tekee järkyttävän väsyneeksi

Vierailija
06.08.2020 |

Olen ihan veto pois säällä, kun pilvet roikkuu ja on painostava ilma, mutta sadetta ei tule. Onkohan tavallista, että vaikuttaa paljon.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kärsin migreenistä ja tää sää saa olon veteläksi, toisinaan aiheuttaa myös pahoja migreenikohtauksia.

Vierailija
2/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, kärsin migreenistä ja tää sää saa olon veteläksi, toisinaan aiheuttaa myös pahoja migreenikohtauksia.

Ilmeisesti ihan normaalia lienee siis, tai jotkut ovat herkkiä säälle. Vielä samalla allergiaoireet väsyttämässä, ai että. Ja yöllä on jotenkin hiostava ja huono nukkua, vaikka lämpötila ei ole kovin korkea.

Ehkä se pahin huono olo johtuu kohdallani katkonaisesta ja kevyestä unesta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, sää vaikuttaa tosi paljon omaankin vireystilaan ja jaksamiseen.

Vierailija
4/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken nukahdin nojatuoliin kirja kädessä... yleensä nukun päivällä vain kun olen kipeä

Nyt alkaa jo helpottaa kun satoi vähän, ilma raikastui ja minäkin piristyin kuin olisi painava, hiostava peite otettu päältä pois

t. Ilmapuntari

Vierailija
5/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä silti tiede ole löytänyt selitystä tälle.

Vierailija
6/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko on ollut jotenkin vetelä ja raskas, vähän kuin yrittäisi laahustaa liimaa jalkapohjissa eteenpäin. Ilmeisesti en ole ainoa...

Vierailija
7/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viikko on ollut jotenkin vetelä ja raskas, vähän kuin yrittäisi laahustaa liimaa jalkapohjissa eteenpäin. Ilmeisesti en ole ainoa...

ja monatkos viikkoo tätä jatkuu...ensi kevääseen asti.

Vierailija
8/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu matalapaineesta vaan korkeasta ilmankosteusprosentista. Nythän on koko maassa korkeapaine. Kostea lämmin sää on tukalampi kuin yhtä lämmin mutta kuivempi ilma.

Vierailija
9/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja monatkos viikkoo tätä jatkuu...ensi kevääseen asti.

En tiedä. Minulla ei yleensä ole tällaisia tuntemuksia. Nyt olen ihmetellyt henkistä ja fyysistä tahmeaa olotilaa. En myöskään tiedä mistä johtuu, kommentoin kun huomasin että muillakin samanlaista tunnelmaa. 

Toki pandemiatilanteen tuomat haasteet verottavat jaksamista ihan huomaamattakin. Joten sinänsä voi jatkua pitkäänkin. 

Vierailija
10/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, jatkunut jo 5 vkoa! Ja joka paikkaa särkee

Vierailija
11/17 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, väsyttää ja kipuja on joka paikassa. Tosi yleisiä reumaatikoilla.

Vierailija
12/17 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Nyt kun oli pitkään pakkaskeliä, olin pirteä. Tänään olen ollut superväsynyt, kun on aivan harmaa taivas ja loskapashkaa. 

Vierailija
13/17 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Muita?

Vierailija
14/17 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapaine on ihan hirveä, voisin vain nukkua! Siihen vielä kylmyys, tuuli ja sade ja olen ihan raato, joka paikkaa särkee. Pahenee vain vanhemmiten! 

Vierailija
15/17 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis ainoa! Esivaihdevuodet vielä lisäävät tätä tahmeaa, nuutunutta oloa. Siihen vielä matalapaine tai ukkonen, niin tuntee kyllä olossa.

Vierailija
16/17 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut jo monta päivää vireystila nolla. Mitään ei jaksa tehdä, väsyttää mutta yöunet ovat repaleisia. Ulkoilman kosteusprosentti taas sata. 

Vierailija
17/17 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää vaikuttaa, jos annatte sen vaikuttaa ja on toisaalta hyvä tekosyy. Jos asuisitte luolassa ilman yhteyttä ulkomaailmaan, säätilalla ei olisi vointiinne mitään vaikutusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan