Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joka viides vastaantulija oikeasti lääkityksellä oleva mielisairas?

Vierailija
06.08.2020 |

Psyykkisesti sairas syö psyykenlääkkeitä!

Näin kela kertoo sivuillaan, että suomalaisista 19,7 eli miljoonaa syö psyykenlääkkeitä joka päivä.
Veronmaksajien korvaamia tietysti.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että joku satunnainen vastaantulija hyökkää yhtäkkiä kimppuusi? Uuu, pelottava masennuslääkkeiden käyttäjä tulee ja rankaisee minua täydellistä ihmistä.

Ei, mutta pelottaa, että noita sekopäivä voi olla jopa työpaikalla ja niille on annettu äänioikeus

Vierailija
22/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

auttaisiko joku lääke kestämään vaimon nalkutusta. Selvänähän sitä ei jaksa kuunnella ja se tutkitusti lyhentää miehen elinikää.

Eroaminen auttaa. Tuo katkeroituminen varmaan lyhentää elinikää.

Tai tietysti voisit yrittää kuunnella, mistä se "akka nalkuttaa" ja katsoa, olisiko asioille tehtävissä jotain vai nalkuttaako se todella ihan vain huvikseen tyhjästä, vaikka itse olet täydellinen puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa on naisia

mies52v

Vierailija
24/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että joku satunnainen vastaantulija hyökkää yhtäkkiä kimppuusi? Uuu, pelottava masennuslääkkeiden käyttäjä tulee ja rankaisee minua täydellistä ihmistä.

Ei, mutta pelottaa, että noita sekopäivä voi olla jopa työpaikalla ja niille on annettu äänioikeus

Oletko itse ikinä surullinen mistään? Oletko silloin ihan täysi sekopää, vai mistä tuo ajatus sekopäisyydestä tulee?

En tiedä oletko tyhmä vai vain tahallasi tietämätön.

Vierailija
25/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa on naisia

mies52v

Ja miehiä tunnetusti pitäisi olla paljon enemmän, mutta sen sijaan että hakisivat apua, monet katkeroituvat ja suoltavat kaikkea kuraa internetissä.

Vierailija
26/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin ihmettelen niitä, ketkä ei syö mielialalääkkeitä tässä sairaassa maailmassa.

Vierailija
27/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se masennus ja ihmispelko joka saa ihmiset syömään lääkkeitä.

Vierailija
28/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapahan on asiansa ja aivonsa ä syövät unettomuuteenkin mieluummin neuroleptejä kuin vaikka turvallisia bentsodiatsepiinejä.

Vierailija
29/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omapahan on asiansa ja aivonsa ä syövät unettomuuteenkin mieluummin neuroleptejä kuin vaikka turvallisia bentsodiatsepiinejä.

Potilas ei määrää niitä lääkkeitä vaan lääkäri.

Vierailija
30/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat itse huomattavasti enemmän sekopäiseltä kuin minä. Ja empatiaa tuntevat ihmiset ansaitsevat äänioikeuden enemmän kuin kylmät, jos vain jälkimmäiset saisivat äänestää olisimme todella syvällä liemessä.

Vierailija
31/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa on naisia

mies52v

Ja miehiä tunnetusti pitäisi olla paljon enemmän, mutta sen sijaan että hakisivat apua, monet katkeroituvat ja suoltavat kaikkea kuraa internetissä.

Ne alkoholisoituu ja löytyy päihdehuollon hoteista. Naiset ei juo niin paljon mielenterveysongelmiinsa. 

Vierailija
32/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän bentsoja kuulemma lääkäri määrää edes kuolevalle, koska silloinkin on niin tärkeää ettei vaan jää koukkuun.

Vierailija
33/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monella työttömällä on skitsofrenia

Vierailija
34/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt itse näet onko niitä "sekopäitä" työpaikallasi kun kerran luulet sen näkyvän ulospäin jonain sekopäisyytenä. Jos se ei mihinkään näy niin mitä väliä onko niitä siellä työpaikalla?

Ihme sekopää olet.

Vierailija
35/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja32 kirjoitti:

Hyvin monella työttömällä on skitsofrenia

Pikemminkin "moni skitrofreenikko on työtön", toisinpäin kuulostaa täysin vääristellyltä.

Vierailija
36/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä tarkoittaa tässä yhteydessä mielisairas. Minä sain masennuslääkkeet viikko sitten ja olen ulospäin ihan normaalin näköinen ihminen. Käyn kaupassa, hoidan lapseni, pyöritän omaa yritystä, teen töitä. Masennukseni voi nähdä ainoastaan täällä kotonani siitä, että työpaperini ovat täällä ihan sekaisin ja itken paljon. 

Vierailija
37/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaassa maailmassa Ihminen päättää tuhoaako aivonsa neurolepteillä vai syökö mieluummin bentsodiatsepiinejä, jotka ovat todellakin turvallisia.

Kommunismi on ilmeisen hullun kansan valinta.

N. 53

Singapore

Vierailija
38/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kylllä.

Lopeta lääkkeet. N Y T NYT.

Salille, parturiin, Jordan Peterson selaukseen.

Ole itsevarma, röyhkeä, dominoiva.

Vierailija
39/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaassa maailmassa Ihminen päättää tuhoaako aivonsa neurolepteillä vai syökö mieluummin bentsodiatsepiinejä, jotka ovat todellakin turvallisia.

Kommunismi on ilmeisen hullun kansan valinta.

N. 53

Singapore

Ongelmana on se, että niitä bentsoja ei saa lääkäriltä. Katukauppaako ehdotat?

Vierailija
40/53 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän bentsoja kuulemma lääkäri määrää edes kuolevalle, koska silloinkin on niin tärkeää ettei vaan jää koukkuun.

Kukaan tuttava ei meinaa uskoa, että jotain diazepaamia ei suomessa saa vapaasti apteekista ja whisky ä kioskista.

Sitä se on maailman pohjoisimmassa kommunismissa.

N. 53

Singapore

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi