Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistakaa nyt jo ne Ruotsin- ja Baltian lomakuvanne

Vierailija
06.08.2020 |

”Ulkomailta tulleet tartunnat ovat pääosin Ruotsin ja Baltian maista, Varhila kertoo.”

https://yle.fi/uutiset/3-11253125

Seuraavat päivitykset teholta?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittanut kuvia koska minut olisi kuitenkin leimattu vähintään rikolliseksi, vaikka olinkin reissuni jälkeen 2 viikkoa karanteenissa.

Vierailija
42/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En poista. Olemme olleet Suomessa jo kohta kuukauden.

Ok, miten teidän kahden viikon kotikaranteeni sujui?

Miksi oletat kirjoittajan vierailleen sellaisessa maassa, josta palatessa karanteenia tuolloin suositeltiin?

No siksi että hän hyökkäsi kovin kiivaasti kaikkia THL:n juuri antamia tilastoja sekä suosituksia vastaan = kalikka kalahti, piski ärähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittanut kuvia koska minut olisi kuitenkin leimattu vähintään rikolliseksi, vaikka olinkin reissuni jälkeen 2 viikkoa karanteenissa.

Sama juttu. En aio töissä enkä muuallakaan kellekään kertoa lomastani. Olin karanteenissa mutta tiedän että silti minut tuomitaan. Tiedän sen jo nyt.

Eikä kyseessä edes ollut lomamatka hotellissa vaan pitkäaikaisen seurustelukumppanin tapaaminen.

Vierailija
44/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat kirjoittajan vierailleen sellaisessa maassa, josta palatessa karanteenia tuolloin suositeltiin?

No siksi että hän hyökkäsi kovin kiivaasti kaikkia THL:n juuri antamia tilastoja sekä suosituksia vastaan = kalikka kalahti, piski ärähti.

Näyttäisitkö sen kohdan, missä hyökkäsin, kiitos.

Keskusteluhan meni näin:

Minä: En poista (lomakuvia). Olemme olleet Suomessa jo kohta kuukauden.

Kommentoija: Ok, miten teidän kahden viikon kotikaranteeni sujui?

Minä: Viikko itse asiassa oltiin aika lailla kotona, käytiin vain oman paikkakunnan ja lähikaupungin kaupoissa. Sen jälkeen lähdettiin pienelle kotimaanmatkalle.

Kommentoija: Mutta eihän tuo ole karanteenia nähnytkään. Karanteenissa pysytään kotona. Koiraa saa ulkoiluttaa.

Minä: Ei niin. Katsos kun karanteenisuosituskin koski vain joitakin maita, ei Baltiaa.

Kommentoija: Katsoa kun suositukset muuttuvat sen myötä, missä tartuntojen määrä kasvaa per kapita.

Minä: Ja katsos kun minä toimin tietysti niiden suositusten mukaan jotka olivat voimassa noin kuukausi sitten.

Mutta jossain kohtaa ilmeisesti hyökkäsin kiivaasti THL:n juuri antamia tilastoja ja suosituksia vastaan kertoessani, että palasin vajaa kuukausi sitten Baltiasta, en Balkanilta enkä sellaisista maista joista saapuvia olisi silloin edes suositeltu pysymään karanteenissa.

Vierailija
45/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisitkö sen kohdan, missä hyökkäsin, kiitos.

Keskusteluhan meni näin:

Minä: En poista (lomakuvia). Olemme olleet Suomessa jo kohta kuukauden.

Kommentoija: Ok, miten teidän kahden viikon kotikaranteeni sujui?

Minä: Viikko itse asiassa oltiin aika lailla kotona, käytiin vain oman paikkakunnan ja lähikaupungin kaupoissa. Sen jälkeen lähdettiin pienelle kotimaanmatkalle.

Kommentoija: Mutta eihän tuo ole karanteenia nähnytkään. Karanteenissa pysytään kotona. Koiraa saa ulkoiluttaa.

Minä: Ei niin. Katsos kun karanteenisuosituskin koski vain joitakin maita, ei Baltiaa.

Kommentoija: Katsoa kun suositukset muuttuvat sen myötä, missä tartuntojen määrä kasvaa per kapita.

Minä: Ja katsos kun minä toimin tietysti niiden suositusten mukaan jotka olivat voimassa noin kuukausi sitten.

Mutta jossain kohtaa ilmeisesti hyökkäsin kiivaasti THL:n juuri antamia tilastoja ja suosituksia vastaan kertoessani, että palasin vajaa kuukausi sitten Baltiasta, en Balkanilta enkä sellaisista maista joista saapuvia olisi silloin edes suositeltu pysymään karanteenissa.

Kyllä se sopii. Meille vai teille?

Vierailija
46/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että hänelle aihe on nyt hyvin tulenarka ja vaikea. Se koira ärähti...

Vierailija
47/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006593649.html

Toimitusjohtaja tyrmistyi koronatoimista Helsinki-Vantaalla: ”Tervetuloa, päätä itse tartutatko muita”

Vierailija
48/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi opettajat eivät kerro, missä ovat reissanneet ja milloin palanneet 😉.