Ihanat kuvat prinssistä.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 21:23"]
Kiinnostaako teitä oikeasti jotkut tuntemattomat vauvaperheet toisella puolella Eurooppaa?
[/quote]
Tietysti!
Kate näytti niin kauniilta ja koko perhe onnelliselta. Kyllä huomaa, että William ja Kate ovat luodut toisilleen.
Minä taas olin vähän pettynyt. Kun Diana aikanaa Charlesin kanssa näyttäytyi molempien lastensa kanssa sairaalan ovella, niin vauvasta näkyi jotain, ja jopa saatiin muutama lausekin vanhemmilta.
En tiedä, tuleeko vielä muita kuvia ja lisää tietoa, mutta ainakin nuo kuvat olivat epäselviä ja suttuisia, ei poseerauskuvia, ja se taas viestittää, ettei sanaakaan ole ehkä sanottu.
No, toivotaan toisin.
Katen mekko ei muuten säväyttänyt. Ei niin, että tällainen tilaisuus vaatisi mitään tyylikästä muotiluomusta, mutta kun kerran kampaajakin piti sinne sairaalaan saada, niin väkisinhän siinä miettii, että herttuatar on sitten todella vimpan päälle laitettu.
Vauvasta näkyi sormet, Katella vaatimaton mekko ja William ei edes hymyile. Latteaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 21:29"]
Minä taas olin vähän pettynyt. Kun Diana aikanaa Charlesin kanssa näyttäytyi molempien lastensa kanssa sairaalan ovella, niin vauvasta näkyi jotain, ja jopa saatiin muutama lausekin vanhemmilta.
En tiedä, tuleeko vielä muita kuvia ja lisää tietoa, mutta ainakin nuo kuvat olivat epäselviä ja suttuisia, ei poseerauskuvia, ja se taas viestittää, ettei sanaakaan ole ehkä sanottu.
No, toivotaan toisin.
Katen mekko ei muuten säväyttänyt. Ei niin, että tällainen tilaisuus vaatisi mitään tyylikästä muotiluomusta, mutta kun kerran kampaajakin piti sinne sairaalaan saada, niin väkisinhän siinä miettii, että herttuatar on sitten todella vimpan päälle laitettu.
Vauvasta näkyi sormet, Katella vaatimaton mekko ja William ei edes hymyile. Latteaa.
[/quote]
Kyllä William vastasi muutamiin toimittajien kysymyksiin, sanoi mm. että vielä miettivät vauvan nimeä, katsovat mikä nimi hänelle sopii parhaiten.
Päälaki näkyi.
Jotenkin hassua, että Katen oli pakko hankkia kampaaja sairaalalle, että hiukset olivat samalla tavalla kuin hänellä on aina...
Diana käveli suoraan autoon sanaakaan sanomatta eikä Williamista mitään näkynyt! Just tuli telkkarista uusintana.
Juu, nyt päivitettiin, että olivat puhuneet ja olihan se vauva vaihtanut syliäkin. Katen mekostakin näkyi jotain väriä, näytti ekassa kuvassa ihan sairaala-asulta. Perun siis puheitani, vaikka edelleenkin puuttui sellainen lämpö, Kate oli vähän epävarman oloinen mutta eiköhän se johdu juuri esikoisesta. Williamkin aika hermostunut paitsi siinä vitsailukuvassa. Ihan ok.
joku jo laittoin muuhun ketjuun
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 21:29"]
No, toivotaan toisin.
[/quote]
Minulle Katen mekosta tuli heti mieleen kuvat Dianasta Williamin kanssa. Dianalla vihreä todella löysä mekko jossa valkoisia pilkkuja. Katella sininen, istuvampi mekko mutta myös pilkuilla. Katella Katen näköinen mekko mutta silti saattoi hakea jotain yhtymää... Tai sitten vain minä halusin nähdä sen niin :)
http://www.bbc.co.uk/news/uk-23427180
Videolla Kate vaan keskittyy, että hiukset on hyvin ja muutenkin näyttävät, että olisi sukulainen kakara käsissä. Ei yhtään äidillistä jotenkin.
Jokainen äiti varmaan pitää omaa vauvaa maailman kaikista vauvoista numero ykkösenä ja suloisimpana jne. Eihän siitä näkynyt kun kau nis peitto, vähän tummaa päälakea.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 21:42"]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-23427180
Videolla Kate vaan keskittyy, että hiukset on hyvin ja muutenkin näyttävät, että olisi sukulainen kakara käsissä. Ei yhtään äidillistä jotenkin.
[/quote]
Kate suki hiuksia kasvoiltaan, että näkee mihin astuu/valokuvaajat voivat ottaa kuvansa joita varten perhe pihalle tuli. Minusta Kate oli äidillinen, mutta myös vähän pyörryksissä olevan oloinen. Oletko jotenkin katkera siitä, että lasta ilmeisesti kovasti toivonut pariskunta sai toivomansa lapsen ja opettelevat nyt vanhemmuuteen?
Katelle on aina tärkeintä, että hiukset on hyvin, hän sukii niitä joka toisessa kuvassa. Kukaan meistä ei tiedä, kuinka paljon William ja Kate halusivat lasta. Ovat tähän asti tehneet kaiken niin kuin heiltä odotetaan, tietenkin perillisenkin.
Suloista, ja kiva ettei Kate halunnut peitellä vielä isoa vatsakumpuaan.
Musta ei tuohon olisi ollut: pian synnytyksen jälkeen satojen ihmisten eteen (ja kuvat & videot leviää ympäri maailman).
Molemmat synnytykset olleet helppoja ja nopeita, silti olen ollut vähintään pari päivää kuin kävelevä zombie ja tunteet todella pinnassa. Ekalla kerralla ahdisti vierailut, olin ihan poikki parin unettoman yön jälkeen, episotomia sattui, verta tuli jatkuvalla syötöllä, maidonnousu sattui, stressasin imetysasennoista, olo oli kömpelö, kävellessä huimasi ja keho tärisi. Ja ne synnytyssupistuksiin verrattavat jälkisupistukset. Halusin vain olla omassa rauhassa miehen ja vauvan kanssa, voimavarat ei riittänyt muuhun.
Ja olin ihan aikuinen, onnellisessa avioliitossa, vauva hyvin kaivattu ja tervetullut. Lapsiperhe-elämä ollut ihanaa, sitä nyt takana jo 6 vuotta.
Älkää siis tuomitko liian pian juuri synnyttänyttä naista, joka joutui astumaan koko maailman eteen. Ja vieläpä hypisteli hiuksiaan. :D
Onnellisia olivat kuten yleensä vanhemmat kun saavat vauvan. Se on niin ihmeellistä, ei sitä sanoin voi kuvata sellaiselle jolla ei oo mitään kokemusta.
Kiinnostaako teitä oikeasti jotkut tuntemattomat vauvaperheet toisella puolella Eurooppaa?