Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehesi treenaa? Joudutteko vääntämään asiasta?

Vierailija
23.07.2013 |

Kiinnostaa tietää, mikä on tilanne muissa lapsiperheissä. :) Meillä siis tilanne, että olemme molemmat töissä ja on alkanut rassata miehen treeni-putki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me treenataan molemmat 5-6 kertaa viikossa, ei tarvi tapella. Toinen vahtii muksuja ja läpystä vaihto.

Vierailija
2/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy salilla noin 6 kertaa viikoss. Tulee töistä, syö, lukee lehden ja lähtee. Tulee sit takas kun lapset on nukkumassa.

Itse käy noin 3 kertaa viikossa aamuisin ennen ku muut herää.

Vähän välillä ketuttaa kun joudun illat hoitaa mukulat yksin, mutta pakkohan sitä liikuntaakin on harrastaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy suunnilleen 10 kertaa viikossa treeneissä ja peleissä.

Mut se saa palkkaa siitä joten on kait OK hih :)

Vierailija
4/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei treenaa ollenkaan. Välillä vähän siitä naputan, kun minusta olisi hyvä vähän treenata kuitenkin. Meilläkin on pieniä lapsia ja itse jumppaan ja kahvakuulailen telkkarin ääressä iltaisin, lasten mentyä nukkumaan. Yritän houkutella miestä mukaan, mutta häntä ei sohvalta saa liikahtamaan, hän sanoo mieluummin katselevansa sieltä mun pyllyä kun treenaan, huoh.

Vierailija
5/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikin yksin joskus treenaamassa! Minä treenaan kaksi kertaa viikossa koskapa ohjaan liikuntaa urheiluseurassa itse. Mieheni kanssa harrastamme yhdessä tanssia eli yksi kolmen tunnin hikitreeni viikossa on yhteinen. Lisäksi käymme koko perhe yhdessä perhejumpassa kerran viikossa. Onkohan liiallinen treenaaminen syy pysyä poissa kotoa kuten kävi ystäväperheessämme? Puhukaa asiasta, jos se kaihertaa.

Vierailija
6/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei treenaa.

Vierailija
7/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me treenataan sängyssä yhdessä.