Onko täällä ollut yhtään ketjua, jossa ois pysytty asiassa?
Kommentit (19)
niin kyllä mäkin veikkailin että lapsi olisi tyttö, mutta pojan ne Kate ja William lopultakin saivat
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 18:02"]
On ainakin sellaiset lyhyet, joissa on max. kolme vastausta.
[/quote]
Kuten tää:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3840435/ketju/mista_ulkoisista_piirteista_voi_tunnistaa_as_miehen
asiassa pysytään ja kaksi vastausta
Muistathan ap myös irl-keskusteluissasi aina pysyä asiassa ja estää muidenkin rönsyilyt muihin aiheisiin. Jämäkästi toteat, että aihe on nyt tämä, voit mennä muualle keskustelemaan, jos haluat puhua muista aiheista.
En mä ainakaan jättäisi 1-vuotiasta viikoksi hoitoon.
Tuo pysyi ihan hyvin asiassa noinkin pitkäksi ketjuksi: http://www.vauva.fi/keskustelu/3840123/ketju/lapsettomuuden_ilonaiheita_top_30
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 18:07"]
Muistathan ap myös irl-keskusteluissasi aina pysyä asiassa ja estää muidenkin rönsyilyt muihin aiheisiin. Jämäkästi toteat, että aihe on nyt tämä, voit mennä muualle keskustelemaan, jos haluat puhua muista aiheista.
[/quote]
Sä oot tosikko. Tietenkin saa rönsyillä, mutta halusinkin tietää, että edes kerran olisi pysytty aiheessa. Ja ihan vaan av:llä. Tää on niin hauska paikka ;). Ai niin siis ap.
ap on hakoteillä eikä ymmärrä asiasta mitään. ap saa syyttää asiasta vain ja ainoastaan itseään.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 18:13"]
[/quote]
Sä oot tosikko. Tietenkin saa rönsyillä, mutta halusinkin tietää, että edes kerran olisi pysytty aiheessa. Ja ihan vaan av:llä. Tää on niin hauska paikka ;). Ai niin siis ap.
[/quote]
Niin olenkin tosikko, hienosti tunnistit! Erityisen tosissani tarkoitin, että sinun tulee oikeissa keskusteluissa ajaa rönsyilijät muualle.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 18:13"]
[/quote]
[/quote]
Niin olenkin tosikko, hienosti tunnistit! Erityisen tosissani tarkoitin, että sinun tulee oikeissa keskusteluissa ajaa rönsyilijät muualle.
[/quote]
;) ap.
Jätä se sika. Ansaitset parempaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 18:15"]
ap on hakoteillä eikä ymmärrä asiasta mitään. ap saa syyttää asiasta vain ja ainoastaan itseään.
[/quote]
MInä kyllä väittäisin että syy on anopissa. ja naapurin koirassa. Sekä miehen siskon kakaroissa.
Ehkä myös syytä katsoa peiliin ja vetää natsikortti esiin.
Ap on aivan oikeassa ja miehensä on pölvästi. Mistä te löydätte näitä pölkkypäitä ja miks teette niiden kanssa lapsia, ei tajuu.
Näpäytysketju.
Eikun siinä vasta taidettiinkin päästää suitset irki.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 19:06"]
Kaunis ilma tänään.
[/quote]
Aina kuitenkin joillakin on ihan liian kuuma ja anoppi pitää talon 35 asteessa ja toiset taas palelee ja jollakin paikkakunnalla kun tulee rakeita niin suututaan yleistämisestä. Ja seuraavaksi riidelläänkin sitten Thaimaan matkailusta kun sielläkin on kuuma tai sopiva ja päästään kateellisuuskorttiin.
Mä oon ainakin eri mieltä, oli miten oli. Ja minulla on oikeus myös muuttaa mielipidettä myös esimerkiksi tämän ketjun puheenaiheesta.
19, Oletko "paavo väyrynen", periaatteestakin aina eri mieltä. :D
On ainakin sellaiset lyhyet, joissa on max. kolme vastausta.