Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaako mun rinnat vielä?

Vierailija
06.08.2020 |

Moi oon tällänen 13-vuotias tyttö ja mua on mietityttänyt yks asia eli mun rintojen kasvu. Mulla on aika pienet rinnat ja käytän rintaliivist kuppi kokoo A65-A70. Mua on ihmettänyt et miks mun rinnat ei oo kasvaneet. Oon myös ajatellu, että kun kuukautiset alkaa, niin loppuuks rintojen kasvu. Mulla alko kuukautiset 11-vuotiaana ja must vaa tuntuu, et mun rinnat ois ollu saman kokoset tai, kun en oo ees varma onko ne kasvanut, mutta en huomaa eroa :( . Mun muilla luokkalaisilla tytöillä on isommat rinnat, kun mulla. En tiiä mitä kuppikokoo, mutta kyllä sen huomaa, että muotoa on paitsi mulla😔. Mulla ei oo ollu rintakipuja, kun onko se et niit olis, jos rinnat kasvais? Huolestuttaa, että eikai mun rinnat jää oikeesti näin pieniks. Haluisin tietää et mikä on ongelmana ja haluun tietää onko jollain muulla tää sama ongelma.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Itellä oli tää sama kysymys sillon Suunnilleen saman ikäsenä. Oot vielä tosi nuori, joten älä huoli niiden kasvusta. Harvoin ne jää ton kokoseks. Toki se minkä kokoset rinnat esim sun äidillä, siskolla tai mummolla antaa viitettä siihen minkä kokoset sulle luutavammin tulee. Omalla äitillä oli B-C75 ja mummilla A75.

Itellä tuli 15v ja 18v se ns viimenen kasvukausi niistä.

Itellä oli sillon alussa A ja nykyään C. Myös ympäryysmitta kasvoi 70:sta 85:teen.

Jos oot alipainoinen niin kannattaa toki syödä enemmän.

Kannattaa syödä estrogeenisiä ruokia esim kuivattuja persikoita, soijamaitoa ja pähkinöitä.

Mutta älä turhaan huolehdi sun rinnoista noin nuorena vaikka se onki vaikeaa#tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä