Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kyrsii...

Vierailija
23.07.2013 |

Mies meni nukuttamaan lasta, mutta homma ei ilmeisesti luonnistu, vaan lapsi juoksee pitkin makkaria. Ärsyttävää, kun aina tuntuu siltä, että mun pitäis nukuttaa, koska miehen kanssa lapsi ei aina rauhoitu kovin nopeasti. Nyt yritän vain istua tässä ja viis veisata yläkerrasta kuuluvasta töpsötyksestä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna heidän tehdä homma kahdestaan. Mies voi hyvinkin yrittää luistaa hommista tekemällä ne mahdollisimaan huonosti ja sua ärsyttämällä. Tietää, että sä tulet hoitamaan homman loppuun tai et edes pyydä tekemään sitä.

Vierailija
2/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin annan, mutta kyrsii silti. Miehellä on ihan kauhea työputki ja sekin stressaa. Mies meni sen takia nukuttamaan, että saisi itsekin hieman huilata.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 14:24"]

Anna heidän tehdä homma kahdestaan. Mies voi hyvinkin yrittää luistaa hommista tekemällä ne mahdollisimaan huonosti ja sua ärsyttämällä. Tietää, että sä tulet hoitamaan homman loppuun tai et edes pyydä tekemään sitä.

[/quote]

Tää on niin harvinaisen totta monessa asiassa.

Vierailija
4/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vielä sen verran, että mun mies ei ole sellaista ihmistyyppiä, joka tahallaan haluaisi ärsyttää mua tai ketään muutakaan.

Ap

Vierailija
5/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miksi ihmeessä se, että mieheni ei tarkoituksella halua ärsyttää mua, sai alapeukun? Onko jonkun mielestä toisen tahallinen ärsyttäminen jotenkin hyvä juttu vai?

Ap

Vierailija
6/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa saada mies hoitamaan homma kuin homma on lähteä itse ovesta pihalle ja jättää se selviytymään lapsen/lasten kanssa. Jos jää itse kotiin, niin ongelmana on se, että sinä kuulet mitä ne tekevät tai ovat tekemättä ja se vaan ärsyttää sinua. Pahimmassa tapauksessa mies tuo lapsen lopulta takaisin sinun luo, jotta sinä hoidat homman loppuun tai lapsi itse juoksee sinun luoksesi eikä mies edes yritä estää sitä. Mies saattaa jopa vierittää sen lapsen syyksi, että lapsi itse halusi äidin luo. Öööh? Aikuinen mies eikä halua olla lapselle auktoriteetti?!  Miten äiti aina onnistuukin pitämään lapsen kaukana miehestä/isästä, jotta isä saisi nukkua ja rentoutua rauhassa? Ei useimmiten tee edes tiukkaa, jos isä on lapselle aika yhdentekevä, kun ei siitä saa mitään irti niin mitä sen perässä viitsisi juostakaan. Vituttavintahan tuossa on se, että mies ITSE haluaa mennä nukkumaan lapsen päikkäreiden varjolla samalla kun sinä itse istut edelleen kiukkuisena siellä toisessa huoneessa. Voi vittu kun nuo miehet eivät ota edes päikkäreitä ja lapsen nukuttamista vakavasti. Meillä mies pystyy makaamaan kuin kuollut lahna sängyssä vaikka lapsi pomppisi ja riehuisi samassa huoneessa. Ei reagoi mihinkään. Lopulta lapsi tylsistyy siihen, kun toinen ei reagoi mihinkään ja nukahtaa itsekin... :D

Vierailija
7/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosi virkeä lapsi pitää pakottaa nukkumaan?

Vierailija
8/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin miehelle, että pitäisikö sun mennä vähän huilaamaan, että jaksat. Me ei olla toistemme vihollisia, vaikka tämä avioliittomme onkin kaukana täydellisestä.

Ap

Vierailija
9/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 14:44"]

Miksi tosi virkeä lapsi pitää pakottaa nukkumaan?

[/quote]

Virkea tai sitten ylikierroksilla käyvä lapsi. Veikkaan jälkimmäistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme