Onko täällä henkilöitä, jotka eivät käytä pääkaupunkiseudulla maskia?
Mitä te ajattelette? Miten uskallatte elää kuin ennenkin? Eikö teillä ole itsesuojeluvaistoa?
Kommentit (33)
Itsesuojeluvaisto toimii. En käy kännisten kansoittamissa yökerhoissa enkä tunge kaupoissa vieraiden ihmisten kylkeen kiinni.
En käytä julkisia(pyöräilen/kävelen), en henkilö kaupoissa, pidän reilun välimatkan ja pesen käsiäni. Käsidesi tietenkin myös käytössä. Puhelimet ja avaimet puhdistan aina kotiin tullessa.
Vierailija kirjoitti:
Hep! Ihan normaalisti on elelty.
M-I-K-S-I ! ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-I-K-S-I ! ?
Mitä se sulle kuuluu? En katso riskiä kovinkaan korkeaksi ja käyn lähinnä töissä kävelymatkan päässä, ruokakaupassa ja olen kotona. Viikonloppuisin ollaan käyty uimahalleissa, uintistadikalla, ulkoiltu.
Eilen jouduin tekemään reilun puolen tunnin bussimatkan. Maskeja oli lisäkseni ehkä viidellä koko matkan aikana.
Pari penkkiriviä edempänä tyyppi aivasti, oikeaoppisesti kyynärtaipeeseen - tosin hihaa siinä ei ollut, kun oli vain t-paita. Ilmeisesti nenään ja suupieliin jäi jotain pärskeitä, koska pyyhki ne kädellään. Pari minuuttia myöhemmin painoi samalla kädellä pysäytysnappia ja otti kaiteesta kiinni postuessaan.
Mä lutrasin käsidesillä ja yritin olla koskematta mihinkään...
Et ole ilmeisesti käyny pääkaupunkiseusdulla? Vastaan tulevat maskilliset tämän 6kk aikana ollu semoisen 8kpl. Maskittomia sitten kymmeniä tuhansia.
Tai ehkä hunnulliset kuuluisi laskea maskillisiin. Siitähän myös kyse, kääntykää muslimeiksi!
Noudatan annettuja viranomaissuosituksia enkä käytä maskia.
No eilen näin yhden jolla oli maski.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tällä viikolla nähnyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tällä viikolla nähnyt yhtään.
Yritti saada maskia päähänsä Ärrän ulkopuolella, tovi siinä varmaan meni.
Tulin juuri kaipungilta. Käytännössä kukaan ei käytä maskia. Yhdessä vaiheessa jopa tarkkasin näkyikö niitä, mutta ei osunut silmiin.
Aika vähän maskillisia on liikkeellä. Itse laitan julkisiin sen kerran kun niitä (harvoin) käytän.
Täällä Helsingissä on tänään ilmoitettu 3 uutta tartuntaa eli riski saada korona on hyvin matala. Aihetta paniikkiin ei ole.
Eilen kun kuljin ratikassa ja bussissa, niin kellään ei ollut maskia. Pari maskia näin kaupungilla ulkona.
Maskipakkoa seuraavasta maskin tuotannosta tulee myös järjetön määrä jätettä. Ei siis mikään ideaali tilanne sekään. Toivottavasti hallitus on päätöksineen ja suosituksineen maltillinen ja korostaa ennen kaikkea etätyötä ja turvavälien pitämistä.
En käytä vaikka tulisi suositus.
Käytän vain jos pakko.
Mua alkaa yskittää ihan hulluna ja tuntuu etten saa henkeä jos maski. Yritin keväällä töissä käyttää, mutten voinu vaikka testasin eri merkkejä/malleja, myös itsetehtyjä.
Olen käyttänyt maskia keväästä lähtien kun menen kauppaan tai mihin tahansa tiloihin joissa on muita ihmisiä. Keväällä maskeja oli paljon muillakin, kesän tullen ihmiset alkoivat olla kuin siat pellossa eli maskit jäi kuten jäivät myös turvavälit. Isommassa marketissa on käsidesi silmämääräisesti arvioiden ahkerassa käytössä asiakkailla. Nyt kun ihmisillä alkaa ilmeisesti taas järki kulkea on maskejakin alkanut ilmestyä enemmän. Oikeesti, ehdoin tahdoin ei kukaan halua tuota tautia itselleen halua. Te ääliöt jotka kieltäydytte maskista "koskamävoin" -voimaantumisenne tunnossa voitte mun puolesta hypätä kaivoon. Teistä ei ole väliä mutta ettekö ymmärrä että joku voi saada kohtalokkaan tartunnan teidän välinpitämättömyyden takia. Kiva naureskella kun joku joutuu hautaamaan rakkaansa... Minusta se on mu rha ja jokainen ilman liikkuva pitäisi tuomita raskaimman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Helsingissä on tänään ilmoitettu 3 uutta tartuntaa eli riski saada korona on hyvin matala. Aihetta paniikkiin ei ole.
3? Eihän ole. Etkö lue uutisia? 20 uutta tartuntaa! KAKSIKYMMENTÄ!!!!
Maskipässit kokevat että se suojaa täydellisesti ja sitten tungeksivat kiinni muissa ylimielisinä ja vihaisina. Pysykää tekin pääsääntöisesti kotona niin päästään tästäkin viruksesta eroon. Nyt ei ole aika laukata huvipuistoissa ja matkoilla.