Missä tapasit nykyisen kumppanisi?
Tässäpä kysymys kaikkien sinkkujen avuksi eli mistä löytää todennäköisimmin seurustelukumppanin!
Kertokaa myös miten tapasitte, kuka teki aloitteen ja kauanko olette olleet yhdessä.
Kommentit (43)
Tapasimme töissä. Mies tuli samalla työpaikalle jossa olin ollut jo pari vuotta. Minä sain tehtäväksi perehdyttää häntä ja hyvin pian huomasimme, että meidän kahden välillä yhteistyö toimii. Meillä oli samat näkemykset työstä ja huumorit menivät täysin yksiin. Johto huomasi tämän myös ja alkoi määrätä meille yhteisiä projekteja, koska saimme niin hyvää tulosta yhdessä aikaan.
Viisi vuotta meni näin, eikä meidän välillä ollut koskaan mitään muuta kuin täysin platonista ystävyyttä. Kerran sitten olimme miehen kanssa toisella paikkakunnalla työreissussa ja sain kuulla, että minut oli valittu unelmatyöpaikkaani jota olin hakenut. Illalla menimme juhlimaan asiaa hotellin baariin. Juhlimisen sijasta tunnelma olikin haikea.
Joimme muutaman lasillisen liikaa ja päädyimme samaan hotellihuoneeseen. Jos olette nähneet Frendien jakson missä Monica ja Chandler päätyvät yhteen, niin vastaavasti meillä meni. Kiusalllista, "mitä olemme tekemässä", "pilaammeko ystävyytemme" jne. Ja lopulta sitten, kaikki olikin ihan täydellistä ja tuntui oikealta.
Nyt olemme olleet viisi vuotta yhdessä ja tuntuu, ettei alkuhuuma ota haaletakseen. Lisäksi mies on siivoushullu ja rakastaa kokkaamista, minä taas sarkastinen ja sosiaalisesti vähän kömpelö :D
Opiskelijoiden silmäpelinä alkoi. Yhdessä yli 30 vuotta jo, kolme aikuista lasta.
Liityin kännissä ja läpällä tinderiin. Ensimmäinen match riitti ja ollaan yli 1,5 vuotta oltu yhdessä joista kohta vuosi saman katon alla.
En rehellisesti olisi uskonut löytäväni unelmieni miestä näin. :D
Festareilla. Mies käveli kavereidensa kanssa ohi ja muistan miettineeni, että miksi tuo tyyppi tuijottaa. Hetken päästä tulikin juttusille ja tässä sitä ollaan, hyvässä avioliitossa jo yli 20 vuotta ja lapsia liuta.
Kuntosalilla. Ihana miehekäs mies, varakas.
Hirveä ajatus että nykyään suurin osa ihmisistä pariutuu ilmeisesti deittisovelluksien välityksellä :O
50% baarissa tai tinderissä... tuskin kestää liitot kovin kauan.
Vastasin muu. Tavattiin netissä, mutta se sivusto ei liity deittailuun ollenkaan. Hän kai teki aloitteen, mutta käytännössä alettiin vain yhdessä pikkuhiljaa viestittelemään enemmän ja läheisemmin. Tapasimme ensimmäistä kertaa kasvotusten 1,5 kuukautta viestittelyn aloittamisesta. Puoli vuotta sen jälkeen muutimme yhteen. Olemme seurustelleet 10 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on ihmeellistä, että jotkut tässä maassa onnistuvat tapaamaan kumppaninsa jossain muualla kuin deittisovelluksissa tai baarissa.
M31
happypancake. Ennen ekoja treffejä kirjoiteltiin paljon mm. whatsapilla ja juteltiin puhelimessa kymmeniä tunteja yhteensä. Ekoilla treffeillä tiedettiin molemmat sit että sovitaan aika hyvin yksiin.
Nyt kolme vuotta ekoista treffeistä, ei kuitenkaan asuta vakituisesti yhdessä.
En ole vielä tavannut 😢
Kiltti mies
Töissä. Ihastuttiin todella nopeasti. Ja rakastuttiin hyvin syvästi. Yhdessä nyt 3 vuotta. Löysin parhaan ystävän, sielunkumppanin, ihmisen joka ymmärtää minua täysin (ja minä häntä). <3
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijabileissä baarin tanssilattialla. Olin siinä parin kaverini kanssa, ei mitään erityisesti tanssittu mutta keikuteltiin musiikin mukana. Siihen ilmestyi pari poikaa ja jotenkin toisen kanssa vaan katseet kohtasivat. Silmäpeliä oli ja huusimme toistemme korvaan pari lausetta, mutta epäröin silti ottaa mitään lähempää kontaktia, kun ajattelin, että "tuokin varmaan hakee vaan yhdenyönseuraa täältä." Onneksi kaverini vähän auttoi ja oli sanonut sille pojalle, että tykkään hänestä tai jotain vastaavaa. :P
Summasummarum, pilkku tuli ja suurin osa väestä kaikkosi tanssilattialta. Jäimme siihen tanssimaan viimeiset hitaat (lue: halaamaan vähän kömpelösti ja huojumaan ympäriinsä) minkä jälkeen hän saattoi mut kotiin ja jatkoi matkaa omaansa. Siinä lyhyellä kävelymatkalla kerkesimme jo jutella aika paljon ja vaihtaa yhteystiedot.
Seuraavana päivänä vaihdoimme pari viestiä ja kysyin, lähtisikö hän vaikka syömään joku päivä. Hän lähti mielellään ja meillähän oli mukavaa, vaikka molempia jännittikin. Siitä se sitten lähti. :)
Hauskaa sikäli, että hänen ei kuulemma ollut alunperin edes tarkoitus etsiä mitään seuraa, vaan hän tuli kaverinsa tueksi, kun tämä oli iskenyt silmänsä minun kaveriini. Sori, innostuin muistelemaan.
awww 😍 söpö tarina
Ollaan mieheni kanssa tavattu lukiossa 16 -vuotiaina. Alettiin seurustelemaan abivuonna.
Yhdessä ollaan oltu 30 vuotta, joista naimisissa 25 vuotta.
Mulla jäi auto kiinni tienposkeen eräässä
Pikku sivukylässä. Siinäpä sitten komea nuorimies tuli avuksi. Komeat ruskeat silmät, salskea ja hiukan ujo. Muistan, että jokin värinä kulki kropan yli.
Parin päivän päästä menin takaisin auttamaan erästä mummoa ja kappas kuka tämä pojanpoika oli, joka oli kylässä😁. 4 tunnin juttelun/ työn jälkeen, olin lähdössä ja kysyin voinko tarjota kahvit vielä kun, auttoi. Siitä se lähti. Oli kuulemma heti rakastanut siellä tienposkessa ❤ . Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta, lapsia kaksi, punainentupa ja perunamaa siinä pikku sivukylässä . Oho, olipa kiva muistella tätä.
Yläasteella. Ensin oltiin vuosia kavereita, kunnes huomattiin ystävyyden syventyneen rakkaudeksi. Nyt yhdessä melkein pari vuosikymmentä ja lapsiakin lauma.
Baarissa tavattiin, tosin yhteisten kavereiden myötä samassa pöydässä. En edes muista kumpi teki aloitteen kun oltiin niin humalassa. Lähdettiin samaan paikkaan jatkoille ja yhteisen yön jälkeen mies etsi minut Facebookissa ja otti yhteyttä. 8 v yhdessä, 5 naimisissa, 2 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Perustele? Minä tiedän useamman yli 10 kestäneen suhteen, joka on alkanut baarissa.
Töissä 90-luvulla, hän oli silloin varattu. Nyt 23v myöhemmin hän otti yhteyttä Facessa, siitä se sitten lähti. Kumpikin on eronnut.