Jos sinusta ja miehestäsi tehtäisiin elokuvat, ketkä siinä näyttelisi?
Eikä tarvitse nyt ihan täydellisiä kaksoisolentoja löytää, jotain sinne päin riittää!
Minua esittäisi Mary McCormack, joka on esim. Aina vaarassa sarjassa http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8nllcEcwF-KyDSrCd-9LkiA7dKlOXHwmOvBZdmokVUMft5xE5
ja mies olisi American Pie-leffoista tuttu Eddie Kaye Thomas
http://images.starpulse.com/pictures/2007/01/10/previews/Eddie%20Kaye%20Thomas-CSH-018414.jpg
Ja elokuva olisi takuulla joku Kellarin kunkku sarjan tyylinen komedia.
Millaisia elokuvia teistä muista saisi?
Kommentit (67)
Mies olisi Vesa-Matti Loiri, minä Laura Jurkka.
Scarlett Johansson minua (en nyt tiedä onko niinkään samaa näköä omasta mielestäni, mutta muiden mielestä vähän) ja miestäni Zach Braff. (Ainoa joka edes vähän voisi miestäni muistuttaa :D )
Jasper pääkkönen ja Elina Knihtilä...
Sophia Loren ja Marlon Brando. Jaa että vanhojako? No onhan ne, mutta se ikä menisi tasoituksena ulkonäöstä. Sitä elokuvaa ei varmaan kukaan katsoisi pääosan esittäjistä huolimatta loppuun kukaan, vaikka ohjaajana olisi Aki Kaurismäki.
Harvey Keitel ja Siiri Angerkoski
Michelle Williams esittäisi mua ja Ryan Gosling miestäni. Jos Ryan ei pääse, niin Liam Hemsworthkin käy. Draamakomedia olisi lajina, Mun miehessä ja Ryanissa on jotain samaa (ehkä sänki? :D), Michellen kanssa meillä on yhteistä lähinnä samantyyliset hiukset, mutta hän tuli mieleen sopivimpana.
Mä oisin Christina Applegate ja mies tietysti Esko Kovero.
Martti Suosalo ja Minna Haapkylä olisi tylsä pääpari. Leffan todellinen kohokohta olisi Simo Salmisen ja Oiva Lohtanderin näyttelemät appiukot.
Ketä oli ne Dempseyn ja Makepeacen näyttelijät siinä Taistelupari-sarjassa? Joista tuli pari myös tosi elämässä.
Chris Hemsworth ja Zooey Deschanel :) Meidän leffa ois joku aika höppä draama-komedia
Se Bridesmaids -elokuvan tähti... Kristen Wiig? Sellainen laiha, hömelö, hassu, vähän onneton keski-ikäinen blondi, joka riutuu mitäänsanomattomassa suhteessa vaikkapa Kevin Spaceyn esittämän kuivakan, yhtä onnettoman ja negatiivisen lähiöisän kanssa.
Ohjaajana Kaurismäki. Paljon hiljaista tyhjyyteen tuijottamista ilman taustamusiikkia, pilvistä taivasta ja lähikuvaa betoniseinästä. Lopussa Wiig ajamassa pientä punaista autoa ja hymyilemässä monitulkintaisen ja syvällisen näköisenä hiljaisen pimputusmusiikin soidessa taustalla. Yleisö poistuu elokuvateatterista hämmentyneenä ja pätee seuraavana aamuna työpaikoillaan, miten moniulotteisesti Kaurismäki osasi tulkita betoniseinää ja kuinka he niin tajusivat betoniseinän ja auton merkityksen nykyajan avioliiton symboleina.
John Corbett ja Julianna Margulies
Pakko vastata tähän pitkän mietinnän jälkeen.
Minua esittäisi Scarlett Johansson, ulkonäöllisesti jotain samaa, mutta tärkeintä on sellainen hidas olemus ja tuijottelu. Elokuva olisi sellaista päämäärätöntä kerrontaa, jossa miehet vaihtelevat. Varsinaisessa pääosassa olisi bad ass-Sean Penn. Ensimmäisessä kohtauksessa vanhempi mies viettelee nuoren naisen, jota seuraa kuuma, mutta lyhyt suhde. Tarina jatkuu päämäärättömästi useiden komeiden, mutta sivurooleja tekevien miesten vilahtaessa tarinassa. Sivurooleja näyttelee sinkkuelämän Smith, Adam Lambert, Shamelessin Lip ja nuori Johnny Depp. Kaipuu pysyy vanhempaan mieheen ja tarina päättyy kohtaukseen, jossa naiselle syntyy vauva yhdelle sivuroolille, jolloin viimeinenkin toivo yhteenpaluusta hautautuu.
Ron Jeremy ois mieheni ja minä Jenna Jameson ;)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 00:36"]
Ron Jeremy ois mieheni ja minä Jenna Jameson ;)
[/quote]klassista wt-ainesta
Hanna Karjalainen ja Antti Reini. Elokuva olisi varmasti draamallinen kauhukomedia.. :D
Pamela tola ja Lauri tilkanen. Kuin me nuorempina. Aah... Siitä tulisi lemmentarina, jossa olisi perheen perustamisen jälkeen hikeä ja kyyneleitäkin, mutta rakkautta kylliksi. Siihen kun lisätään muutama kummallinen sukulainen jne. Olisi se vauhdikasta.
Mieheni voisi olla Armas Jokio ja itse Sela Ward.
alyson hannigan ja jason mewes :D
Miestä näyttelis Seinfeld sarjan Kramer ja mua Tuulen viemää leffan Scarlet.