Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lääkäri joka tuntee Spiresiksen aknenhoidossa?

Vierailija
22.07.2013 |

Kärsin PCO-syndroomasta ja sen seurauksena myös ihoni on kamala. Olen jättänyt "näkyvän" sokerin pois ruokavaliostani jo kauan sitten, ja se auttaa merkittävästi. Jos syön sokeriherkkuja muutun aivan suohirviöksi. Mutta tiukempaan "karppaukseen" en pysty. En voi jättää kokonaan pois perunaa, riisiä ja pastaa. Olen kokeillut : auttoi mutta elämä oli liian vaikeaa.

No, tämän vuodatuksen punainen lanka on siis se että mistä löytäisin pääkaupunkiseudulta lääkärin, jolle Spiresiksen käyttö hormonaalisen aknen hoitoon olisi tuttua? En tahdo maksaa satasta lääkäristä, joka kieltäytyy Spiresiksestä koska hänelle asia tuntematon, ja määrää pelkkiä voiteita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google johdatti tänne kun yritin etsiä vastausta täsmälleen samaan kysymykseen.

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/7 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juuri tällä viikolla kirjoittanut tänne Spironolactonen (tietääkseni ennen ollut Spiresis?) käytöstä aknen hoidossa :) 

Itse kävin Itäkeskuksen Diacorilla ja tuolla ihotautilääkäri Matti Kartamaa itse ehdotti kyseistä lääkettä. Suosittelen ehdottomasti, tetrasykliinit eivät aknea parantaneet kuin kuurin ajaksi ja Roaccuttania en suostu kamalien sivuoireiden vuoksi enää syömään.

Spirosta ei ole tullut mitään sivuoireita ja olen nyt syönyt sitä muutaman kuukauden. Kipeät paiseetkin ovat poissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kolmonen! Kävin suosituksestasi Kartamaalla heinäkuun alussa. Hän oli hieman nuivan tuntuinen ja olisi kirjoittanut Roaccutania, mutta kun ehdottomasti halusin spironolaktonireseptin niin suostui sen kuitenkin kirjoittamaan.

Nyt on kaikki finnit poissa! Ihossa on enää mustapäitä ja punaisia jälkiä vanhoista finneistä. Selkäkin, jota en ole kehdannut pitää paljaana 20 vuoteen, on täysin normaali. Olen niin tyytyväinen!

Vierailija
4/7 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella sellaista kuin Hannu-Pekka Happonen, ottaa vastaan ainakin Helsingissä Mehiläisessä. Fiksu ja asiallinen ja kokemusta ymmärtääkseni myös spirolaktonesta aknen hoidossa.

Vierailija
5/7 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kyseisellä lääkärillä todella epämielyttävän oloinen tyyppi tyly ja hirveä kiire panoi 5 minuuttia sisällä ja seuraava en voi suositella ( ei asiakas palvelu taitoja kun yritin kysellä vastaukset olivat todella lyhyitä töks) jos tarvitsette asiakaspalvelu taitoista ihotautilääkäriä (mukavaa). Carl Kyrklund on minun suositus

Vierailija
6/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin kyseisellä lääkärillä todella epämielyttävän oloinen tyyppi tyly ja hirveä kiire panoi 5 minuuttia sisällä ja seuraava en voi suositella ( ei asiakas palvelu taitoja kun yritin kysellä vastaukset olivat todella lyhyitä töks) jos tarvitsette asiakaspalvelu taitoista ihotautilääkäriä (mukavaa). Carl Kyrklund on minun suositus

Vierailija
7/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin siis kumpi oli tyly?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme