Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pitkäaikaistyötön, eikä minulla ole varaa maskeihin. Onko OK liikkua ulkona ilman maskia sitten kun suositus tulee?

Vierailija
06.08.2020 |

Elän perustoimeentulotuella/työmarkkinatuella ja asumistuella. Olen seurannut maskien hintoja, eikä minulla ole todellakaan varaa ostaa niitä.

Saavatko asemassani olevat vapautuksen maskin käytöstä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikulmainen huivi pääntaa kiinnitettynä ajaa saman asian.

Vierailija
42/49 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että köyhissäkin maissa ihmiset saavat maskin kasvoilleen, mutta hyvinvointivaltion elätti kehtaa valittaa. Saahan tuolla hinnalla pari kaljaa toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastosta voi lainata ompelukoneen.

Ei kaikista kirjastoista, ja vaikka voisikin, niin mikäli ihminen haluaa välttää toisia ihmisiä kokonaan, niin tuskin hän lähtee kirjastoonkaan konetta hakemaan. 

Vierailija
44/49 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että köyhissäkin maissa ihmiset saavat maskin kasvoilleen, mutta hyvinvointivaltion elätti kehtaa valittaa. Saahan tuolla hinnalla pari kaljaa toki.

Onko sinulla muitakin ongelmia kuin kuvitelma, että kaikki köyhät ovat alkoholisteja? Aika väsynyttä argumentointia.

Vierailija
45/49 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikista kirjastoista, ja vaikka voisikin, niin mikäli ihminen haluaa välttää toisia ihmisiä kokonaan, niin tuskin hän lähtee kirjastoonkaan konetta hakemaan. 

Netissä on taitteluohjeita maskeille, jota ei tarvitse ommella. Yhden tosi näppärän videon näin ison ranskalaislehden julkaisemana (taisi olla le monde).

Vierailija
46/49 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla muitakin ongelmia kuin kuvitelma, että kaikki köyhät ovat alkoholisteja? Aika väsynyttä argumentointia.

Juurihan minä totesin, että köyhätkin ovat kykeneviä saamaan suojaa hengityksensä eteen. Ajatellaan siis kanssaihmisiä siitä huolimatta.

Vierailija
47/49 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sun tarvii muka liikkua?

Vierailija
48/49 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä on taitteluohjeita maskeille, jota ei tarvitse ommella. Yhden tosi näppärän videon näin ison ranskalaislehden julkaisemana (taisi olla le monde).

Linkki?

Vierailija
49/49 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Alkoholin osto ja osta sil rahal maskei. Problem solved.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän