Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kate synnyttänyt n. 12 h, onkohan kaikki OK?

Vierailija
22.07.2013 |

Ensisynnyttäjällä taitaa synnytys kestää keskimäärin n. 12 h, mutta tuskin Kate ja William heti ensimmäisestä supistuksesta ryntäsivät sairaalaan. Saapa nähdä milloin pienokainen syntyy ja miten pääsee tänne maailmaan, on tuo Kate niin pieni ja hentoinen. Pääasia, että molemmat säilyisivät kunnossa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kysellä moista. Miksi ei olisi kaikki ok ? Monen synnytys kestää vuorokaudenkin. Ihme hössötystä täällä...

Vierailija
22/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n mukaan on ihan normaalia synnyttää 36h, kakki on synnyttäneet niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti esikoisen synnytys 16 tuntia. Normaalia.

Vierailija
24/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13h täynnä. Ja mitä synnyttäjän pienuuteen tulee niin sisäistä lantionmittaa ei ulospäin näy joten pelkän naisen ulkokuoren perusteella ei voi vettää suoraa viivaa siihen miten vauva "ulos mahtuu" tmv.

Vierailija
25/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun eka kesti 38 tuntia. 

Vierailija
26/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on normaalimpaa synnyttää vuorokauden kuin vaikkapa tunnin. Nopein synnytys tuttavapiirissäni on ollut ensi supistuksesta siihen, että vauva on ulkona noin 2 tuntia. Toiseksi nopein onkin sitten omani eli kuopus 12 h. Esikoista vängettiin ulos perjantai-illasta sunnuntai-iltaan mutta toki jos lasketaan säännöllisistä supistuksista eikä lapsiveden menosta niin taas tuo samat 12 h. Siskoni synnytys kesti 27 tuntia - tosin en ehkä sanoisi niitä ekan 8 tunnin supistuksia kovin säännöllisiksi, kun sairaalastakin lähetettiin kotiin (olen aina lähtenyt sairaalaan heti, kun on tullut supistuksia ja kertaakaan ei ole lähetetty kotiin vaan olen heti päässyt saliin), mutta siskoni siis on vakaasti sitä mieltä, että supistukset olivat alusta asti kovia, säännöllisiä ja viiden minuutin välein, joten tuollaiset 30 tunnin synnytykset ovat ihan mahdollisia.

Veikkaan, että vauva on jo syntynyt ja kun siitä annetaan ilmoitus sairaalan edessä, niin samaan aikaan Kate ja William ajavat kotiin huomaamattomasti autolla vauvan kanssa.

Vierailija
27/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että Katelta meni vedet ja lähti sairaalaan. Siellä ne odottaa että supistukset alkaisi :D

Oma lapseni syntyi 2 päivää 10 tuntia vesien menosta.

Vierailija
28/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen synnytykseni 9h7min ja toinen 5h55min joten tämä n.13h mikä nyt mennyt tuntuu tosi pitkältä ajalta. No, äitini punnersi minua 35h..

Vierailija
29/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 20:41"]

Epäilen että tässä nyt sekoitetaan kaksi asiaa: synnytyksen kesto ja sairaalassa olon kesto.

Jos Kate on sinne kävellyt hyväntuulisena ja hymyilevänä vähän ennen kahdeksaa tänä aamuna ei tarkoita sitä, että siitä lähti synnytksen keston laskumittari käyntiin.

Se käynnistyy vasta sitten kun supistukset ovat säännölliset ja tulevat alle 10 min välein. Englannin kuninkaalliset eivät varmasti odota kotona tuohon, vaan lähtevät sairaalaan heti kun jotain tuntuu tapahtuvan, eli synnytys ei ole välttämättä aktiivisena käynnistynyt vieläkään.

[/quote]

No johan se uutisoitiin että Kate on siirtynyt oikein synnytyssaliin. Huoh, odotan raportteja siitä, kuinka monta senttiä on auki milläkin kellonlöymällä. (Not)

Vierailija
30/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka kest tasann 20 tuntia... 

Vierailija
31/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se vauva luuuuraaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän