Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin helppoa nettitreffailu on

Vierailija
22.07.2013 |

Annan naiselle nettitreffeillä aina enintään kolme päivää järjestää aikaa tapaamiseen. En koskaan seurustele tai tutustu netissä. Selvittää perusasiat ja sen jälkeen tapaamisen perusteella arvioin mitä, jos mitään, jutusta voi tulla.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:19"]

Perusasiat on hyvä tietää, onko töissä ja jos on mitä tekee, koulutus, asuuko omassa vai vuokralla, ikä, onko ollut aiemmin naimisissa ja jos on montako kertaa, onko lapsia ja kuinka monta, onko velkaa, onko koti pankin vai oma vai miten paljon velkaa, mitä muuta omistaa, harrastaa jne.

[/quote]

Onpas lista! Missä on kysymykset elämänarvoista vai kiinnostaako sinua vain omistaminen?

Vierailija
2/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:24"]

Minun kanssa nainen tekee aina aloitteen, ja tuskin tekee jos on lomalla. Treffit ei ole kun järjestelykysymys vaikka olisi mitä kiireitä.

-ap

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:14"]

Haha, eikö mitään inhimillistä lisäaikaa suoda mistään syystä? :D Entäs jos viestienvaihto alkaa vaikka naisen ollessa reissussa tms. niin pitääkö sieltä Espanjasta pyyhältää paikalle kolmessa päivässä viikon etuajassa vain että saisi sinut tavattua kolmen päivän määräajan sisällä. Tai vaikka olisikin kotimaisemissa, niin töitä + muita sovittuja/suunniteltuja menoja sen verran, ettei vain ehdi treffejä mahduttaa väliin...onko se sitten vain haettava saikkua syystä, että mies vaatii treffejä kolmen päivän sisällä. :DD

Veikkaan, että vientisi taitaa olla melko vähäistä.

[/quote]

[/quote]

Lukeeko ilmoituksessa, että vastaa vain jos olet valmis näkemään kolmen päivän sisällä. Katsos kun lomareissullakin voi olla kone mukana, nykyaika katsos, puhelimessa/padissa/läppärissä kulkee netti kätsysti mukana. ;)

Joo, suurimmaksi osaksi järjestelykysymys, mutta ei aina. Joskus voi olla tilanne, ettei yksinkertaisesti vain ehdi. Itse voisin kuvitella tuollaisen esim. iltavuoropäivänä, aamupäivällä hoitelen muita asioita, sitten töihin ja illalla olen puoli yhdentoista maissa kotona. Eli kävisikö treffiajaksi puoliyö vai kahdeksalta aamulla ;DD Minulle ei kumpikaan, mieluummin odotan sitä vapaapäivää tai aamuvuoroa, jolloin jää aikaa melkein koko päivä. Vaikka se ylittäisikin tämän maagisen kolmen päivän rajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on porvoon kuumin nettideitti-sinkkumies!

Vierailija
4/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisia harmittaa jos mies tuntuu tietävän, mitä haluaa ja toimii sen mukaisesti?

Eikö tämä juuri ole miesmäisyyttä, jota naistenkin luulisi arvostavan?

Vai onko kaikki naiset femakkoja nykyään, jotka tahtoo nussukan, jota komennella 

Vierailija
5/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa minäkin tuossa mietin. Ja mistä ihmeestä joku sai päähänsä että asuisin Porvoossa?

-ap

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:19"]

Perusasiat on hyvä tietää, onko töissä ja jos on mitä tekee, koulutus, asuuko omassa vai vuokralla, ikä, onko ollut aiemmin naimisissa ja jos on montako kertaa, onko lapsia ja kuinka monta, onko velkaa, onko koti pankin vai oma vai miten paljon velkaa, mitä muuta omistaa, harrastaa jne.

[/quote]

Onpas lista! Missä on kysymykset elämänarvoista vai kiinnostaako sinua vain omistaminen?

[/quote]

Vierailija
6/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 22:14"]

Miksi naisia harmittaa jos mies tuntuu tietävän, mitä haluaa ja toimii sen mukaisesti?

Vai onko kaikki naiset femakkoja nykyään, jotka tahtoo nussukan, jota komennella 

[/quote]

No komenneltavan nussukan ja rasittavan vain omilla ehdoillaan etenevän päällepäsmärin väliin saattaa jäädä jokunen normaali välimuotokin...

Vierailija
7/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mikä metodi.. Minä en olisi lähtenyt treffeille nykyisen mieheni kanssa, jos hänellä olisi ollut tuollainen sääntö.

Minulla on aika paljonkin sellaisia asioita, jotka voi ja kannattaa selvittää meilitse ennen tapaamista. Mutta niistä tulee yleensä pitkiä, polveilevia keskusteluja ja meilejä tulee kirjoitettua kymmeniä ennen kuin minulla on edes suunnilleen riittävän kattava käsitys miehen ajatusmaailmasta. Ennen kuin siihen asti päästään, suurin osa karsiutuu pois erilaisista syistä. En vaivaudu treffeille ennen kuin tiedän miehen olevan ainakin "paperilla" kiinnostava.

Mutta ehkä sinä ap et etsikään varsinaisesti henkisen tason kumppania, vaan enemmän kotitalous- ja hautomakonetta, jolloin tärkeämpää lienee se, miltä nainen näyttää kuin se, mitä hän ajattelee. Siinä tapauksessa ymmärrän perusteet tuolle metodille. Kyseenalaistaisin silti sen, voiko tuolla asenteella löytää sellaisen parisuhteen jossa voi elää pitkään onnellista elämää.

Vierailija
8/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 22:14"]

[/quote]

No musta tässä kritisoitiin vain sitä, että tuo kolme päivää voi olla kyseenalainen aika, jos aikataulut ei jostain syystä osu yksiin.

Sen lisäksi minusta ei aina välttämättä yksien treffien perusteella voi arvioida sitä, mitä jutusta voi tulla. Toki huomaa sen, jos toinen ei innosta ollenkaan mutta hyvästä tyypistä ei voi tehdä pitkälle vietyjä päätelmiä siinä, voiko suhde onnistua, kuulostaa siis naurettavalta, jos aloittaja tietää asiat jo näin pitkälle yhden tapaamisen perusteella.

Muuten olen aloittajan kanssa samaa mieltä, ei kannata kirjoitella netissä pitkään, on hyvä tavata, kun tietää toisesta perustiedot. Aloittaja on huomannut itselleen sopivan tavan toimia, joten en kuvittele voivani neuvoa häntä toimimaan tavalla, joka olisi hänelle jotenkin parempi.

Vierailija
9/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee treffeillä aloitteita, joten naisen aloitusviestin jälkeen on kolme päivää aikaa. Ilmoitan siitä omassa vastauksessani.

Miksi sitten joku sai päähänsä että asuisin Porvoossa? Mitä ihmettä?

-ap

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 21:51"]

Minun kanssa nainen tekee aina aloitteen, ja tuskin tekee jos on lomalla. Treffit ei ole kun järjestelykysymys vaikka olisi mitä kiireitä.

-ap

Haha, eikö mitään inhimillistä lisäaikaa suoda mistään syystä? :D Entäs jos viestienvaihto alkaa vaikka naisen ollessa reissussa tms. niin pitääkö sieltä Espanjasta pyyhältää paikalle kolmessa päivässä viikon etuajassa vain että saisi sinut tavattua kolmen päivän määräajan sisällä. Tai vaikka olisikin kotimaisemissa, niin töitä + muita sovittuja/suunniteltuja menoja sen verran, ettei vain ehdi treffejä mahduttaa väliin...onko se sitten vain haettava saikkua syystä, että mies vaatii treffejä kolmen päivän sisällä. :DD

[/quote]

[/quote]

Lukeeko ilmoituksessa, että vastaa vain jos olet valmis näkemään kolmen päivän sisällä. Katsos kun lomareissullakin voi olla kone mukana, nykyaika katsos, puhelimessa/padissa/läppärissä kulkee netti kätsysti mukana. ;)

Joo, suurimmaksi osaksi järjestelykysymys, mutta ei aina. Joskus voi olla tilanne, ettei yksinkertaisesti vain ehdi. Itse voisin kuvitella tuollaisen esim. iltavuoropäivänä, aamupäivällä hoitelen muita asioita, sitten töihin ja illalla olen puoli yhdentoista maissa kotona. Eli kävisikö treffiajaksi puoliyö vai kahdeksalta aamulla ;DD Minulle ei kumpikaan, mieluummin odotan sitä vapaapäivää tai aamuvuoroa, jolloin jää aikaa melkein koko päivä. Vaikka se ylittäisikin tämän maagisen kolmen päivän rajan.

[/quote]

Vierailija
10/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 22:24"]

Minä en tee treffeillä aloitteita, joten naisen aloitusviestin jälkeen on kolme päivää aikaa. Ilmoitan siitä omassa vastauksessani.

Miksi sitten joku sai päähänsä että asuisin Porvoossa? Mitä ihmettä?

-ap

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 21:51"]

-ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Et kai ole Tampereelta. Tuot mieleeni aivan yhden tällaisen nettideittailun katso ja heitä roskiin, jos ei heti miellytä(=saa pillua) -mentaliteettiin hullaantuneen.

Hänelle ei kanssa ollut muita vaihtoehtoja olemassa kuin se omansa ja sillä olisi pitänyt mennä. 

Siis se on ihan paikkansa pitävää, että ei liian kauaa kannata pelkästään sähköposteja kirjoitella, mutta kyllä tuo kolmen päivän sääntö on suorastaan typerä. Mutta onneksi turhan kontrollifriikit minäminäminä-miehet eivät koskaan ole mieleeni olleetkaan ja maailmasta löytyy muunkinlaisia.

Vierailija
11/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kirjoitti kerran mies että hän on se joka valitsee naisen, ei se jonka nainen vaitsee. En kirjoittanut enää takaisin.

Vierailija
12/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kuitenkaan tainnut elämäsi naista löytää ;). Etkä kyllä löydäkään tuolla asenteella (ja se on naisten onni se).

Miten muuten on, kun sanot, että naiset ottavat sinuun yhteyttä eikä päinvastoin. Et siis voi matkustella itsekään kauemmas, jos aiot olla treffipaikassa kolmen päivän päästä. Vai ajattelitko, että ne naiset matkustavat äkkiseltään Havaijille sinua treffaamaan.

Vierailija
13/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:33"]

Et ole kuitenkaan tainnut elämäsi naista löytää ;). Etkä kyllä löydäkään tuolla asenteella (ja se on naisten onni se).

Miten muuten on, kun sanot, että naiset ottavat sinuun yhteyttä eikä päinvastoin. Et siis voi matkustella itsekään kauemmas, jos aiot olla treffipaikassa kolmen päivän päästä. Vai ajattelitko, että ne naiset matkustavat äkkiseltään Havaijille sinua treffaamaan.

[/quote]

No veikkaan, että tällä naissankarilla asia on eri, kolmen päivän sääntö ei päde häneen ;D

Vierailija
14/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pakit saat ton "kolme päivää aikaa" takia prosentuaalisesti?

Vierailija
15/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä katsot selvittäväsi tuolla säännölläsi, eli mitkä on ne perusasiat, jotka tuota noudattamalla mielestäsi saat selville?

Vierailija
16/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailu onkin helppoa, mutta sen (lähes) oikean löytäminen ei ole. 

Vierailija
17/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko psyykkeen kanssa ongelmia, rikostaustaa ja yleiset käytöstavata ja jotain pientä ajatusta tulevaisuudesta ja elämän arvoista.

-ap

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:48"]

Mitä sä katsot selvittäväsi tuolla säännölläsi, eli mitkä on ne perusasiat, jotka tuota noudattamalla mielestäsi saat selville?

[/quote]

Vierailija
18/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa uskoa noihin deittailusivustoihin. Itse tapasin mieheni netissä niin, että hän oli tehnyt yhdelle foorumille aiheen siitä kun ei löydä ketään tyttöä, vaikka onkin mielestään poikaystäväainesta. Vastasin hänelle, että olen aika samanlainen ja vaihettiin meseosoitteet. Sitten alettiin juttelemaan. Oikein hyvä tapa oli löytää netistä seuraa. Vuosi jo yhdessä.

Vierailija
19/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaas asiaan kun yhteisiä vuosia on yli 10.

Vierailija
20/30 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:51"]

Onko psyykkeen kanssa ongelmia, rikostaustaa ja yleiset käytöstavata ja jotain pientä ajatusta tulevaisuudesta ja elämän arvoista.

-ap

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]

Ja paljonko luulet saavasi rehellisiä vastauksia? Netissä on niin helppo huijata.