Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et ole koskaan laihduttanut, millainen laihduttaja olisit?

Vierailija
05.08.2020 |

Uskoisin olevani superlaihduttaja. Ruoka ei merkitse minulle mitään, maut ovat tomua suussani. En tykkää syömisestä juurikaan. Jos tiedän että pääseen peseytymään ja puhdistamaan hampaani nautin kyllä ruuasta mutta muuten en sotkisi huuliani ja hampaitani jonkun ns. makuelämyksen takia.
Yritän väkipakolla pitää huolta ruuansaannistani ja useinkin syön pikaruokaa tai suklaalevunn kun huomaan että syöminen on taas jäänyt. Olen aika jäntevä ja lihaskikaskin koka olen kai ns laihaläskin vertauskuva, lihashoikkis- uskon että olen aika tasapainossa ruuansuhteen vaikka joudun vähän pakottamaan itseäni välillä syömään.
Joskus kun näen peliongelmaisen tai vakavasti ylipainoisen niin mietinn että en ymmärrä sellaita ongelmaa joka heillä on. Minulla on ongelmia jota he eivät ymmärtäisi ja jos jotenkin voisi vaihtaa ajatusmaailmaa nii tulisi ongelmiin ratkaisuja kun ne lakkaisivat olemasta.
Ymmärrän hyvin että se mitä itse koen kauhean ongelmalliseksi itsessäni niin jos toisin sen ulos muiden puntaroitavaksi niin se ei olisi heille ongelma. Samoi haluaisin jotenkin joskus saada ruokahimoiselle tämän oman ruokatottumuksen siirrettyä, syön kyllä useinkin suklaata mutta tunnen täyttyväni ja suklaan ylimakeuttavan minua jo kahden palasen päästä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan