Annettaisiinko minun käynnistää synnytys tänään (rv 40+3), koska erityissyy?
Oon ollut kuninkaallisfani pienestä lähtien. En tiedä mitään siistimpää kuin saada lapsi samana päivänä, samana vuonna Catherinen kanssa. Tämä mahdollisuus ei tule kuin kerran elämässä. Mies on samaa mieltä. Soitanko taysiin, että haluan erikoisluvan käynnistää tänään synnytyksen? Lasken siis sen varaan, että prinssi/prinsessa syntyisi huomenna ja kerkeisin samalle päivälle saada lapseni ulos.
Harmittaa pirusti, ettei ole enempää yliajalla :( Mitä av-raati sanoo?
Kommentit (9)
Kuninkaallinen syntyy tänään, et kerkii. Valitettavasti.
Eiköhän Englannissa ole minun kaltaisia naisia, jotka haluavat herttuattaren kanssa samana päivänä synnyttää, siellä varmasti onnistuisikin. Kohta soitan päivystykseen varmaan. Oli pakko käydä saunassa äsken hikoilemassa, supistus tuli.
ap
Todella pätevä syy. Mielellään verovaroilla kustantaisin sinulle lapsen samana päivänä kuin Kate saa omansa. En usko että niille rahoille olisi parempaa käyttöä. Jos vielä ostettaisiin samasta kirstusta vauvallesi oikea kruunu ja kunnon rotinat. Ehkä televisiossa voitaisiin näyttää pätkä synnytyksestäsi otsikoinnilla kuninkaallinen synnytys, jolloin koko realityn janoinen kansa olisi saanut tirkistelyhalunsa tyydytetyksi.
jos oot uudelleensynnyttäjä, niin vetäse risiiniöljyä nassuun
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:41"]
jos oot uudelleensynnyttäjä, niin vetäse risiiniöljyä nassuun
[/quote]
Ainiin, unohdin mainita. Olen ensisynnyttäjä, joka tekisi tästä vieläkin upeampaa :D
ap
ja joku vaihtaa mielellään vauvasi jos se on eri sukupuolta kuin Katella
Tottakai