facebookista kyllä huomaa jos jollakin on mua kohtaan jotain hampaankolossa
Varsinkin jos on aktiivinen facen käyttäjä. Huomaan vaan että eräät tyypit tykkää ja kommentoi jatkuvasti meidän yhteisten kavereiden juttuja, mutta minun kuvista yms eivät tykkää koskaan. Ja ei johdu siitä, etten itse tykkäisi/kommentoisi, koska sitä kyllä teen. Olen varmaan jotenkin ärsyttävä tms persoona :D
Kommentit (23)
Mun kohdalla toi ainakin pitää paikkansa. Jos olet mun kaveri ja mä teen tuota sulle, tee mulle palvelus ja poista mut. Poistaisin sut itse mutten kehtaa, kun livenä sua joutuu katsomaan joka tapauksessa. En halua olla ilkeä tai herättää huomiota poistamalla sut, en vaan pidä susta ihmisenä ja haluaisin susta eroon.
Koska olet mun mielestä tyrkky ja tyhmänpuolinen. Sä et koskaan puhu mistään muusta kuin kauneudenhoitoon, kampaajalla käyntiin tai shoppailuun ja muotiin liittyvistä asioista, paitsi jos sulla on joku haukuttavana (kuten yhteiset naispuoliset ystävämme, joista levittelet valheellisia juoruja). Sulla on valtavasti täysin perusteettomia mielipiteitä, joita huudat kovaan ääneen. Et osaa keskustella asiallisesti, vaan provosoidut eriävistä mielipiteistä. Käyttäydyt kuin pikkulapsi, jos asiat eivät mene mielesi mukaan. Kohtelet miestäsi todella huonosti, kun kirjoittelet hänestä sitä kaikkea paskaa Facebookin etusivun täyteen, kerrot henkilökohtaisia asioita kaikkien luettavaksi ja flirttailet niiden sulle tuntemattomien miesten kanssa Facessa. Ja vedät pultit joka kerta, kun HÄN kommentoi miehesi tilaa tai kehtaa tykätä siitä. Lisäksi mua ei kiinnosta nähdä sun tissejä joka kerta, kun kirjaudun sisään faceen.
Heh, en taida olla sitten sun kaveri. Mutta kysynpä vaan kuka nyt tollasista ihmsistä tykkää muuallakaan, jos noi sun luettelemat asiat on oikeesti jonkun luonteenpiirteitä?
kuvissa ei voi käyttää huonoa kieltä. Usein kuvani ovat iloisia ja hymyileviä mutta ei todellakaan mitään tyrkkyjä. Mutta se on hyvin mahdollista että ihmiset pitävät mua ärsyttävänä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 14:51"]Heh, en taida olla sitten sun kaveri. Mutta kysynpä vaan kuka nyt tollasista ihmsistä tykkää muuallakaan, jos noi sun luettelemat asiat on oikeesti jonkun luonteenpiirteitä?[/quote]
On ne, tosiaan. Eikä taida tykätäkään, mutta facebookissa kun yleinen tapa on, että kaikki on kaikkien kavereita :D
Mutta miten ihmiset sitten valitsee sen mistä kuvista esim tykkää ja mistä ei? Jos on kaksi suhteellisen samankaltaista iloista profiilikuvaa ja toinen saa 4 tykkäystä ja toinen 40 niin en ymmärrä. Jätättekö esim tykkäämättä jonkun kuvista jos olette sille kateellisia tms?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 14:58"]
Mutta miten ihmiset sitten valitsee sen mistä kuvista esim tykkää ja mistä ei? Jos on kaksi suhteellisen samankaltaista iloista profiilikuvaa ja toinen saa 4 tykkäystä ja toinen 40 niin en ymmärrä. Jätättekö esim tykkäämättä jonkun kuvista jos olette sille kateellisia tms?
[/quote]
Mä jätän tykkäämättä vain siitä syystä, etten pidä kyseisestä ihmisestä TAI vaihtoehtoisesti kuva on naurettavan tyrkky. En kadehdi mitään niiltä, joiden kuvista en tykkää.
No miks et tykkää? Mitä se ihminen on sulle tehny? Jos ei oo tyrkky, hauku miestään facessa jatkuvasti, valittaa tai muita noita sun mainitsemia asioita.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:03"]
No miks et tykkää? Mitä se ihminen on sulle tehny? Jos ei oo tyrkky, hauku miestään facessa jatkuvasti, valittaa tai muita noita sun mainitsemia asioita.
[/quote]
Nyt mä en tajunnut jotakin? Yksinkertaisesti vain vältän kaikkea mahdollista kontaktia kyseisen ihmisen kanssa. Ja todella, hän tekisi minulle palveluksen poistamalla minut kavereistaan. Itse en sitä kehtaa tehdä.
Et tajunnu? Yritin vaan kysyä miksi et tykkää niistä henkilöistä joista et tykkää? Eihän kaikki voi olla tyrkkyjä, negatiivisia jne vai voiko? Vai olisitkohan sittennkin itse negatiivinen?
Joo, ei mustakaan tykkäillä. Sellaisista kuvissa jotka mun kaveri on laittanut tai joissa on mun kavereita tykätään kyllä. Mulla on n. 160 kaveri facessa ja suuri ihme on jos kuvani tai tilapäivitykseni saavat yli 10 tykkäystä. Ne, joissa olen minä+kaverini tai kaverini+minä, saavat yleensä n.15-30 tykkäystä. Myöskään kuviani ei kommentoida "koskaan".
En lisäile kuvia hirveän tiuhaan, ne eivät ole tyrkkyjä eivätkä mitenkään rumia. Ihmiset eivät vain pidä minusta, thats it.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:08"]
Et tajunnu? Yritin vaan kysyä miksi et tykkää niistä henkilöistä joista et tykkää? Eihän kaikki voi olla tyrkkyjä, negatiivisia jne vai voiko? Vai olisitkohan sittennkin itse negatiivinen?
[/quote]
Aa. Nyt tajusin :) Mulla siis on kaksi ihmistä facessa joista en tykkää, ja joita en voi poistaa. Kumpikin on huonosti käyttäytyviä. Toisen kuvailinkin tuolla ylempänä, ja toinen on tällainen fanaatikko, joka jakaa erästä itselleen tärkeää asiaa koko ajan facessa rasittavuuteen asti. Lähettelee yksityisviestejä joissa kyselee, miksen osallistu tapahtumiin / keskusteluun, joita hän linkittelee faceen. Tuomitsee jyrkin sanoin kaikki, jotka kehtaavat kyseenalaistaa hänen näkemyksensä, mutta suuttuu, jos keskustelua ei synny, jolloin menee henkilökohtaisuuksiin.
Siis kysyit, miksen tykkää jonkun kuvasta - en tykkää, koska en tykkää kys. ihmisestä. Sen sijaan heitä, joiden kanssa on kivaa viestitellä ja olla yhteydessä, on kymmeniä (mulla on alle 100 kaveria), ja heidän kuvistaan tykkäilen. En koe olevani negatiivinen ihminen.
Joskus ne ihmiset vielä tyrkyttää itseään mun seuraan sen mä vaan sanon.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:20"]
Joo, ei mustakaan tykkäillä. Sellaisista kuvissa jotka mun kaveri on laittanut tai joissa on mun kavereita tykätään kyllä. Mulla on n. 160 kaveri facessa ja suuri ihme on jos kuvani tai tilapäivitykseni saavat yli 10 tykkäystä. Ne, joissa olen minä+kaverini tai kaverini+minä, saavat yleensä n.15-30 tykkäystä. Myöskään kuviani ei kommentoida "koskaan".
En lisäile kuvia hirveän tiuhaan, ne eivät ole tyrkkyjä eivätkä mitenkään rumia. Ihmiset eivät vain pidä minusta, thats it.
[/quote]
Tai sitten et ole mielenkiintoinen. Mulla on sama juttu. Yleensä päivitykseni saavat sen max. kolme tykkäystä. Kuvani ehkä viisi. Jos ilmoitan jotakin suurempaa (esim. naimisiinmenosta), tykkäyksiä satelee kymmenittäin. Monen kanssa viestittelen ihan mukavia, mutta he eivät vain tykkää statuksistani tai kuvistani. En usko, että se johtuu siitä, etteivät he pitäisi minusta. Ennemmin koen, että kuvani / statukseni eivät erotu etusivulla edukseen -> eivät ole kiinnostavia.
MITA?!? mun paivityksista ei valilla tykkaa kukaan, tai kuvista. edes hyvat ystavat tai perheenjasenet. mutta en mina sen perusteella menisi sanomaan etta jollain on jotain mua vastaan. ehka heita ei vain kiinnosta mm.musiikki videolinkkini tai jotain. itse en jaksa koko ajan painaa "tykkaa"-nappulaa vaikka siis kuvasta tms pitaisinkin. onko tama oikeasti mennyt tuohon? naurettavaa. kylla ne tarkeat ihmiset ja kaverit on oikeassa elamassa, ei mulle facebook niiiin paljoa merkitse :D
Itse ajattelen niin että kun jostain kuvasta tai päivityksestä tykkää 47-68 ihmistä niin ei sillä minun tykkäämiselläni tai tykkäämättömyydelläni ole mitään väliä...vai katsooko ihmiset oikeasti ketkä kaikki tykkäsivät mistäkin? Siis silloin kun noita tykkäyksiä on kymmeniä? Itse en yleensä paina tykkää painiketta vaikka ihan tykkäisinkin ja jos oikein kovasti tykkään niin sitten kommentoin :) Lisäksi jotkut päivittävät ja lisäävät kuvia monta kertaa päivässä, ei kai niistä kukaan ehdi kaikista tykätä?
Kaikilla on sitten jotain hampaankolossa mua vastaan, kun tykkäilevät muiden juttuja ja kuvia.