Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tiirailevat salilla?

N28
05.08.2020 |

Tosi ärsyttävää on ku tuijottelevat. Pitäs antaa treenata rauhassa.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseleminen on eri asia, treenattu vartalo näyttää hyvältä ja jonnekinhan sitä on katseltava.

Jos joku kuitenkin ottaa sinusta valokuvan tai muuten selkeästi häiritsee, ilmoita tästä välittömästä salin henkilökunnalle! Häiriköintiä ei tule hyväksyä, ihailevista vilkaisuista sen sijaan toivoisin naisten mieluumminkin voimaantuvan kuin ahdistuvan.

Ei tuolla salilla ole henkilökuntaa kuin kerran viikossa, eipä sattunut tänään se päivä. Ja milläs tuollaisen todistat. Mutta ehkä yksi tuttu miestreenaajakaveri voisi vaihtaa tämän tyypin kanssa pari sanaa. On aika suorapuheinen, löytänee oikeat sanat.

T. Tuo jota tänään kuvattiin

Mitä jos vaihtaisit ITSE pari sanaa sen epäillyn kanssa, etkä lähettäisi valkoritaria hoitamaan hommaa? Ei se valokuvajaa sinua siellä hakkaa. Enemmän riskiä on siinä, että valkoritarisi hakkaa kuvaajan.

Vierailija
82/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää katseista salilla. Nuorilla misuilla gymshark-trikoot ja yläosana urheilurintsikat niin, että vatsa paljaana. Siinä pitää ihan tosissaan keskittyä katselemaan seiniä 😁

M33

Näitä jotka tekee pikkupainoilla jotain hilavitkutus liikkeitä että saisivat lattaperseisiinsä muka jotain muotoja.

Nykyään naisilla on hyvät peput, sellainen ulottuva tarakka 👍 2000-luvun alussa tuo olisi ollut kauhistus ja aiheutti häpeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi jos miehille ja naisille on omat vuorot, omalla salilla tosin uudet suomalaiset miehet tulee treenaan myös naistenvuoroilla koska eivät ymmärrä vuoroista mutta se ei ketään haittaa :)

Vastahan nuo sukupuolet lakkautettiin, liikennemerkkejä myöten.

Mitä sitä turhasta jauhamaan, kun ei ole enää naisia ja miehiä.

Vierailija
84/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi jos miehille ja naisille on omat vuorot, omalla salilla tosin uudet suomalaiset miehet tulee treenaan myös naistenvuoroilla koska eivät ymmärrä vuoroista mutta se ei ketään haittaa :)

Eiii

Vierailija
85/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi voi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiii

Sori, mä niin tunnen itseni naiseksi kun meen salille.

Vierailija
86/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kayn naisten salilla ja sielläkin naiset kyttää.

Vierailija
87/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksu jotkut muuten katsoo salilla toisia? Naisetkin naisia. Ärsytti kaks teinityttöä just, koko ajan ottivat katsekontaktia muhun. Alkoi häiritsemään sen verran et piti siirtyä.

Vierailija
88/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon huomannut että miehet kyttää, joskus se tuntuu kyllä kiusalliselta. En pukeudu tyrkysti, enkä tod pelkkiin urheilurintsikoihin.

Tavallaan ymmärrän kaveria, joka käy naistensalilla...

Vierailija
89/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä tajuaa että tulee vilkaistua, ok. Mut jatkuva tuijottaminen on creepyä..

T.90

Vierailija
90/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin tänään että joku mies ihan selvästi otti musta kuvan. Tuntuihan se vähän ahdistavalta.

*unkkaa kotonaan kannikkasi mielessään. Spruits!

Vierailija
91/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä katselen ihmisiä salilla. En tuijota mutta johonkin sitä sarjojen välillä pitää katsoa ja silloin usein katselen mitä muut tekee. Joskus ihan vaan saadakseni vinkkejä omaan treeniin mutta joskus kieltämättä ihailen jonkun fysiikkaa. Miesten ja naisten. Itseänikin katsellaan, huomaan sen kyllä, eikä katseet mua haittaa, treenatessa tosin keskityn tekemiseen enkä edes huomaa. Mutta mustakin on (ainakin) kerran kuva otettu ja siitä en tykännyt. Tiedä mihin sellaisia levitellään.

Vierailija
92/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset tiirailevat kyllä kaikkialla. ihan tiedostamattaankin ja ajatuksissaan. Ihan tutkimustietoa. 

Vierailija
93/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat ja ihmettelevät miksi sinä tiirailet heitä. Ihmettelevät mikset keskity tiirailun sijasta treenaamiseen.

Vierailija
94/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsovat ja ihmettelevät miksi sinä tiirailet heitä. Ihmettelevät mikset keskity tiirailun sijasta treenaamiseen.[/quote

Kyllä sen huomaa jos joku tuijottaa, ei hirveen kivaa.

T. 90

Vierailija
95/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kovin montaa muuta paikkaa ole missä voisin tiirailla naisia!

En edes ole löytänyt mitään paikkaa missä pääsisin salaa katselemaan naisten pukuhuoneeseen tai suihkuun. Eikä mua edes hyödytä mitään murtautua ja hiipiä katselemaan mun naapuria sen makuuhuoneessa kun se nukkuu koska se on vanha mummo. Eli jos nuoria hyvän näköisiä naisia tahdon katsella niin salillahan se on tehtävä! En todellakaan meinaa ryhtyä kansanedustajaksi vain että pääsisin naisia ahdistelemaan.

Vierailija
96/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin tänään että joku mies ihan selvästi otti musta kuvan. Tuntuihan se vähän ahdistavalta.

Hyi!!!! Se mies vetää kätee sille kuvalle illalla. Onneksulle ei oo köyny noin.

Hyi? Keneltä tämä on pois vaikka niin tekisikin. N17v

Vierailija
97/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty olemaan katsomatta. Varmaankin miehen biologiassa sisään rakennettu ominaisuus. Edellyttää tietysti, että nainen on siedettävän näköinen. Ei salillakaan mitään läskejä tule yytsittyä. M50v

Vierailija
98/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksu jotkut muuten katsoo salilla toisia? Naisetkin naisia. Ärsytti kaks teinityttöä just, koko ajan ottivat katsekontaktia muhun. Alkoi häiritsemään sen verran et piti siirtyä.

Ne halusnussia sua <3

Vierailija
99/103 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne halusnussia sua <3

En todellakaa ala nussimaan mitää teinityttöjä!! Yök

Vierailija
100/103 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen salille treenaamaan, en katselemaan. Silloin ei kyllä kiinnitä huomiota siihen, katseleeko minua joku, kun en itse katsele muita. Eli oletko ap sinä siellä salilla katselemassa miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi