Miksi miehet tiirailevat salilla?
Tosi ärsyttävää on ku tuijottelevat. Pitäs antaa treenata rauhassa.
Kommentit (103)
Ne katsovat, että treenaat väärin tai liian pienillä painoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ne katsovat, että treenaat väärin tai liian pienillä painoilla.
voisivat tulla sanomaan sit
Vierailija kirjoitti:
Haluavat vain varmistaa että teet toistoja oikealla tekniikalla ettet satuta itseäsi.
Teen tietääkseni oikein
Koska piukka perseesi ei näytä yhtään vähemmän seksikkäältä salilla tiukoissa treenitrikoissa kuin jossain yökerhossa minihameessa, usein ehkä jopa päinvastoin sillä et sinä siellä yökerhossa samalla tavalla pyllistele kuin salilla.
Miks tuot sen pyllys naaman eteen.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Koska piukka perseesi ei näytä yhtään vähemmän seksikkäältä salilla tiukoissa treenitrikoissa kuin jossain yökerhossa minihameessa, usein ehkä jopa päinvastoin sillä et sinä siellä yökerhossa samalla tavalla pyllistele kuin salilla.
Senkin pe rvo
Vierailija kirjoitti:
Parempi jos miehille ja naisille on omat vuorot, omalla salilla tosin uudet suomalaiset miehet tulee treenaan myös naistenvuoroilla koska eivät ymmärrä vuoroista mutta se ei ketään haittaa :)
Miten tuo sopii yhteen muunsukupuolisuuden lisääntyessä? Eikö ihminen saakaan valita sukupuoltaan ja seksuaalisuuttaan? Minä ainakin valitsen salilla olevani lesbo.
Kannattaa muuten salilla aina tervehtiä muita ja vaikka vaihtaa muutama sana siinä treenin lomassa. Oppii samalla tuntemaan muita ihmisiä ja ne oudot tuijottatkin voi muuttua ihan mukaviksi tyypeiksi kun paremmin tutustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tiirailen salilla miehiä, toki niin etteivät välttämättä huomaa.
Jos tuosta ahdistuisin, menisin salille, mikä on vain naisille. Katselen miesten kroppia myös kadulla ja töissä, ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia.Nainen
Harvinaista
Minä myös!
No tuskin monikaan nainen sinne menisi, jos ei pääsisi esittelemään miehille itseään ja ottamaan insta-kuvia.
pikku painoilla tehdään pientä sarjaa ja sitten huilataan ja kuvaillaan vartin verran. hiki ei saa tulla, ettei meikit leviä.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin monikaan nainen sinne menisi, jos ei pääsisi esittelemään miehille itseään ja ottamaan insta-kuvia.
pikku painoilla tehdään pientä sarjaa ja sitten huilataan ja kuvaillaan vartin verran. hiki ei saa tulla, ettei meikit leviä.
Ei ole totta
Itse tiiraan timmejä naisia salilla. Upea näky kun ihmisellä on reenattu roppa. Kyllä naisetkin katsovat nykyisin (joskus hiukan) pidempään kuin 20 kg aiemmin. En pahastu asiasta.
En kuvittele iskeväni mitään fitnesbimua salilta. Olen normi perheeniskä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tiiraan timmejä naisia salilla. Upea näky kun ihmisellä on reenattu roppa. Kyllä naisetkin katsovat nykyisin (joskus hiukan) pidempään kuin 20 kg aiemmin. En pahastu asiasta.
En kuvittele iskeväni mitään fitnesbimua salilta. Olen normi perheeniskä.
Eks tuoki oo vähä epäkohteliasta vaimoasi kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin tänään että joku mies ihan selvästi otti musta kuvan. Tuntuihan se vähän ahdistavalta.
Hyi!!!! Se mies vetää kätee sille kuvalle illalla. Onneksulle ei oo köyny noin.
Amatööri jos vasta illalla hakkaa hanskaan, pro olis veivannu siellä telineiden takana
No treenaa rauhassa, keskity siihen eikä muiden katselemiseen.
Ei ole, vaan yleistä.
Harvempi vain avoimesti asiaa myöntää.
Ehkä se ero on juurikin tuossa viimeisessä virkkeessä "ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia".
Toinen iso ero on, että juuri kukaan mies ei ahdistu naisen katseesta.
Siis hittolainen, pelkästä katseesta.