Blogipostauksen pohjanoteeraus...
OKV:n ainoalla ystävällä, White & Fresh -Irinalla, on aiheet vähissä;
postauksen aiheena Marokon matka vuodelta 2007, saamme nähdä kahdessa osassa 60 varsin huonolaatuista kuvaa hotellin käytävästä, parkkipaikasta ja mistä lie teollisuusalueen takapihoista.
Joskus sitä ihmettelee ihmisen tarvetta saada huomiota ja julkisuutta.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 16:29"]
Jos kysyy blogissa että haluaako kukaan nähdä kuvia ulkomaanmatkaltaan ja lukijat haluavat, niin miksi niitä ei saisi postata?
[/quote]
No tuota, kuka vastaisi, että ei halua? Ennemmin jättää kommentoimatta mitään. En käynyt katsomassa tuota alkuperäistä blogia joten en tiedä miten paljon kommentteja oli tullut. Kieltämättä kyllä vähän huvittavalta kuulostaa postata kuvia 6 vuoden takaiselta matkalta... Seurasin tuota blogia joskus (ennen Casaan siirtymistä) eikä silloinkaan aiheet kummoisia olleet. Pitäisiköhän katsoa onko tyyli muuttunut...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 00:44"]
Jaa no kyllä minusta tämä vie kirkkaasti voiton! Voi luoja. :D
http://www.indiedays.com/ext/casablancos/marc-jacobs-marc-jacobs
[/quote]Joo, tosi ihme, kun mies ei kuulemma ymmärrä! :D
[/quote]
Miten teillä casalaisilla nykyään menee?
En ole casalainen, mutta kuka tekee "taulun", jossa lukee Marc Jacobs?! Voi hyvänen aika tuota merkkifanitusta...
Ja joo, 60 kuvaa 6 vuoden takaiselta matkalta on vähän liikaa.
10 hyvin valittua kuvaa riittäisi, jos olisivat laadukkaita. Sen sijaan huonolaatuisten kuvien postaaminen kymmenittäin tuntuu vaan tosi ...oudolta.
Kiva uusi blogituttavuus, kiitos vinkistä :) just tommonen perusmuija, niinku minä.
[/quote]Jos kylässä huomaisin tuollaisen "asetelman", niin olisi siinä naurussa pidättelemistä...
menkää nyt Image ja M hittoon täältä haukkumasta Miia ja muita casalaisia. Ja joojoo ette ole Image ja M mutta kenelläkään muulla ei ole tarvetta solvata Miia julkisesti ja jatkuvalla syötöllä. Ja ainoastaan Image on aikaisemmin ottanut esille tämän Miia ja hänen ystävänsä aiheen. Käytätkö Image sairaslomasi täällä vauvalla?
Casa Blancoko itse täällä kirjoittelee? Aloittaa ketjun haukkumalla jotain toista, jotta voi linkata oman bloginsa tänne muka viattomasti?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 16:53"]
menkää nyt Image ja M hittoon täältä haukkumasta Miia ja muita casalaisia. Ja joojoo ette ole Image ja M mutta kenelläkään muulla ei ole tarvetta solvata Miia julkisesti ja jatkuvalla syötöllä. Ja ainoastaan Image on aikaisemmin ottanut esille tämän Miia ja hänen ystävänsä aiheen. Käytätkö Image sairaslomasi täällä vauvalla?
[/quote]
Mitä ketjua sä oikein luet, kun mä löydän täältä vaan Casablancos-blogin haukkumista?
[/quote]
Miten tämä liittyy asiaan? Itsekö omaan blogiisi linkkasit kävijöiden toivossa? Minua ei kiinnosta marokko eikä myöskään taulu, joten klikkausta ette saa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 16:53"]
[/quote]
Mitä ketjua sä oikein luet, kun mä löydän täältä vaan Casablancos-blogin haukkumista?
[/quote]
Bloggaajat taas riitelee keskenään täällä. Kommentti oli ilmeisesti aplle tarkoitettu ja siinä olen samaa mieltä että ihan turhaan taas vedettiin OKV tähänkin aloitukseen jos tarkoitus oli ihmetellä vanhoja Marokon kuvia toisessa blogissa. Casabalco on minulle vieras blogi, en tiedä miten se edes liittyy tähän ap:n aloitukseen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 16:59"]
[/quote]
Miten tämä liittyy asiaan? Itsekö omaan blogiisi linkkasit kävijöiden toivossa? Minua ei kiinnosta marokko eikä myöskään taulu, joten klikkausta ette saa.
[/quote]
Ymmärsin, että tämän ketjun aiheena oli huonot blogipostaukset. Siksi tämä on linkattu. Oliko tämän ketjun aiheena sittenkin Marokko-aiheiset blogipostaukset? Vai Casablogien blogipostaukset? Kaikki nuokin toki sopivat alkuperäiseen aiheeseen eli huonoihin blogipostauksiin :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 17:03"]
Casabalco on minulle vieras blogi, en tiedä miten se edes liittyy tähän ap:n aloitukseen.
[/quote]
Casalaiset kosti heidän bloginsa haukkumisen? Haukkumalla entistä casalaista?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 17:03"]
Casabalco on minulle vieras blogi, en tiedä miten se edes liittyy tähän ap:n aloitukseen.
[/quote]
Casalaiset kosti heidän bloginsa haukkumisen? Haukkumalla entistä casalaista?
[/quote]
Haha, casalaiset ei ehdi vauvalla kirjoittelemaan kun ne postaa sata kertaa päivässä blogeihinsa. Eikä Blanco ole casassa ollut vaan bloggerista siirtyi inspirationiin.
Kannattaa aloittaa uusi ketju jonka aiheena on KAIKKI BLOGGAAJIEN POHJANOTEERAUKSET, jos haluaa että linkitetään muitakin kun aloittajan mainitsema blogi. OKV ja Casa blankon maininta oli täysin turhaa provosointia. Pysykää mammat aiheessa.
Casa Blanco muuten oli Casassa.. Taisi olla siellä ennätykselliset kolme kuukautta. Vai ehtikö olla niinkään kauaa?
[/quote]
Mitä v***ua!? :D Markku Jaakoppi alttari?! On vissiin TOSI luxus-merkki, kun on oikein kehykset ja tyhjä puteli pitänyt säästää?
Oukei, voitit!
t. ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 17:27"]
[/quote]
Mitä v***ua!? :D Markku Jaakoppi alttari?! On vissiin TOSI luxus-merkki, kun on oikein kehykset ja tyhjä puteli pitänyt säästää?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 17:27"]
tyhjä puteli pitänyt säästää?
[/quote]
Tyhjä? Mars optikolle :D
Jos kysyy blogissa että haluaako kukaan nähdä kuvia ulkomaanmatkaltaan ja lukijat haluavat, niin miksi niitä ei saisi postata?