Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimi Valon sisarukselle?

Vierailija
22.07.2013 |

Toinen lapsemme syntyy näin päivinä, eikä hajuakaan nimestä. Esikoinen on Valo ja jotain samanhenkistä haluaisimme tälle toisellekin. Sukupuolesta ei ole tietoa, joten sekä tytön että pojan nimiä saa ehdottaa.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö: Varpu, Vilja, Vellamo.

Poika: Viljo, Viljami, Veli

Vierailija
22/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:06"]

Ihmeellisiä vastauksia, Valohan on ihan tavallinen pojannimi, löytyy kalenteristakin.

miten olisi Kajo, Touko tai Otava? Tytölle Linnea, Kaisla tai Paju?

[/quote]

NO EI OLE ! haloo. Monta Valoa tunnet, valopää ?

Onneksi tää on provo. Suomessa ei ole niin typeriä vanhempia että antais jonkun noin juntin nimen lapselle kuin Valo. Ja sitten sisarukselle nimeä joka sopii kummallekin. Aikuisten oikeesti, ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihmiset ajatelkaa poikaanne joka 20 vuotiaana ja 30 vuotiaana on nimeltään Myrsky tai Runo tai Hohto... Ajatelkaa!!! Tämä on HÄTÄHUUTO poikanne puolesta, nimetkää hänet viisaudella!!! AJATELKAA älkää antako hormoonienne hämätä HÄN EI IKUISESTI TULE OLEMAAN vauva. ÄLKÄÄ HYVÄT NAISET pudotko ansaan!

Vierailija
24/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohde

Vierailija
25/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimiä

Vierailija
26/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 14:21"]

Oikeasti ihmiset ajatelkaa poikaanne joka 20 vuotiaana ja 30 vuotiaana on nimeltään Myrsky tai Runo tai Hohto... Ajatelkaa!!! Tämä on HÄTÄHUUTO poikanne puolesta, nimetkää hänet viisaudella!!! AJATELKAA älkää antako hormoonienne hämätä HÄN EI IKUISESTI TULE OLEMAAN vauva. ÄLKÄÄ HYVÄT NAISET pudotko ansaan!

[/quote]

Tunnen yhden 6-kymppisen Runon. Minusta siinä nimessä ei ole mitään kummallista :D

Vierailija
27/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:06"]

Ihmeellisiä vastauksia, Valohan on ihan tavallinen pojannimi, löytyy kalenteristakin.

miten olisi Kajo, Touko tai Otava? Tytölle Linnea, Kaisla tai Paju?

[/quote]

NO EI OLE ! haloo. Monta Valoa tunnet, valopää ?

Onneksi tää on provo. Suomessa ei ole niin typeriä vanhempia että antais jonkun noin juntin nimen lapselle kuin Valo. Ja sitten sisarukselle nimeä joka sopii kummallekin. Aikuisten oikeesti, ei ole

[/quote]

2010-2013 on annettu 157 poikalapselle nimeksi Valo (sekä ainakin yhdelle tytölle) tähän mennessä, aika yleiseltä vaikuttaa:)

Vierailija
28/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIMEÄ ! Kuten vanhempansa......

Vierailija
29/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakkima, Torsti, Kyösti, Irmeli, Turvokki

Vierailija
30/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeyden Ruhtinas

Vierailija
31/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niistä äärimmäisen harvoista asiallisista vastauksista. Pahoihin kyllä kovasti mieleni tästä ketjusta. Miten aikuiset voivat olla noin julmia? Poika on saanut nimensä isoisoisänsä mukaan ja jälkikäteen olemme tutustuneet kahteen muuhunkin Valo-nimiseen poikaan, joten ihan tavallisena nimenä olen pitänyt.

A p

Vierailija
32/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin Ilo tai Elo

tai

Verna¨tai Vera tytölle

Olavi pojalle

Älä pahoita mieltäsi noista yksisilmäisistä, ahdasmielisistä kommenteista, joissa joku hullu purkaa vaan pahaa oloaan omasta mielikuvituksettomuudestaan ja ankeudestaan.

Vierailija
33/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle: Viivi, Venla, Iina, Sointu, Minea, Julia, Mira, Kaisa, Maija, Helmi, Viola, Olivia

Pojalle: Veikka, Valtteri, Aatu, Sulo, Miikka, Joel, Urho, Ahti, Ville, Veli, Ukko, Sampo

Kelpaisiko näistä mikään? :)

Vierailija
34/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:31"]

Kiitos niistä äärimmäisen harvoista asiallisista vastauksista. Pahoihin kyllä kovasti mieleni tästä ketjusta. Miten aikuiset voivat olla noin julmia? Poika on saanut nimensä isoisoisänsä mukaan ja jälkikäteen olemme tutustuneet kahteen muuhunkin Valo-nimiseen poikaan, joten ihan tavallisena nimenä olen pitänyt.

A p

[/quote]

olen aivan samaa mieltä, olette vanhempina olleet todella julmia ja typeriä kun olette antaneet noin typerän nimen.

no, nyt voitte helpottaa toisen elämää. Tietty kun Valoa kiusataan koulussa hän voi ajatella miksi vanhemmat antoivat vaan minulle kamalan nimen.

ja lopeta heti noi unisex nimien miettimiset. Kiva kun jatkuvasti mietitään onko tyttö vai poika. Varsinkin jos puette lapsen yhtä juntisti kun annatte nimiä, kaikki on mahdollista.

Vierailija
35/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:48"]

A p

[/quote]

olen aivan samaa mieltä, olette vanhempina olleet todella julmia ja typeriä kun olette antaneet noin typerän nimen.

no, nyt voitte helpottaa toisen elämää. Tietty kun Valoa kiusataan koulussa hän voi ajatella miksi vanhemmat antoivat vaan minulle kamalan nimen.

ja lopeta heti noi unisex nimien miettimiset. Kiva kun jatkuvasti mietitään onko tyttö vai poika. Varsinkin jos puette lapsen yhtä juntisti kun annatte nimiä, kaikki on mahdollista.

[/quote]

mistä sinä tuon unisexnimitarpeen keksit? Ap kysyi nimeä tytölle ja pojalle ja kertoi esikoispojan nimen. Valo ei ole unisexnimi, eikä Ap ole sellaisia hakenutkaan.

Vierailija
36/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 08:00"]

Toinen lapsemme syntyy näin päivinä, eikä hajuakaan nimestä. Esikoinen on Valo ja jotain samanhenkistä haluaisimme tälle toisellekin. Sukupuolesta ei ole tietoa, joten sekä tytön että pojan nimiä saa ehdottaa.

[/quote]

Ville mikäli poika.

Vierailija
37/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A p

[/quote]

Valo on juuri syntynyt vai ? Jos elät ns normaalia elämää ja olen lapsesi elämän aikana törmännyt kahteen kaimaan, ei hirveen yleinen nimi ole. Tietty jos elätte keskellä mettää ja kerran viikossa käy kauppa-auto.

Vinkki ! Onko sulla hyviä ystäviä ? kysy niiltä mielipidettä. Älä siltä, joka peukutti Valo-nimeä....

Täällä av-palstalla saa onneksi aina nauraa typerille vanhemmille, kiitos ap tästä ilon hetkestä

Vierailija
38/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:48"]

A p

[/quote]

[/quote]

mistä sinä tuon unisexnimitarpeen keksit? Ap kysyi nimeä tytölle ja pojalle ja kertoi esikoispojan nimen. Valo ei ole unisexnimi, eikä Ap ole sellaisia hakenutkaan.

[/quote]

Valo on unisex-nimi, vaikkakin yleisempi pojilla. Runo on myös unisex, itse miellän enemmän tytön nimeksi, kun ainoa tuntemani Runo on nainen

Vierailija
39/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys, he heh..

Vierailija
40/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luna? Tarkoittaa kuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi