Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitatte kertakäyttöisen kasvomaskin kotiintultuanne, niin ettei se levitä viruksia ympärilleen?

Vierailija
05.08.2020 |

Kertokaapa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen sen puhtaaksi ja laitan kuivumaan narulle hellan päälle.

Vierailija
2/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen kulhoon. Ei ne virukset sielta lahde mihinkaan lentelemaan. Korona tarttuu pisaratartuntana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne virukset siitä itsekseen lähde lentelemään 😂

Vierailija
4/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän auringonvaloon kuivumaan. UV-säteily tappaa virukset.

Vierailija
5/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin ne laitetaan. Outo kysymys.

Vierailija
6/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kertakäyttöinen koska....???

Eli roskiin.

Vierailija
7/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin jätän sen eteiseen jonka olen muuttanut muovipressulla desinfiointihuoneeksi, kuten muutkin vaatteet, ennenkuin suihkutan itseni kauttaaltaan käsidesillä.

Desinfioinnin jälkeen käyn suojapuku päällä hakemassa sen ja poltan parvekkeella, kuljetan sen suljetussa minigrip pussissa tietenkin.

Vierailija
8/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Lasken maskin eteläikkunan ikkunalaudalle, johon porottaa aurinkoisella säällä koko päivän. Minulla on niitä siinä viiden rivi, josta otan seuraavana päivänä sitten seuraavan käyttöön. En tarvitse maskeja päivittäin, joten helposti yksi maski tulee levänneeksi sen 9 päivää, jonka jälkeen virusten pitäisi olla tartuttamiskyvyttömiä huonoimmallakin mahdollisella tuurilla (ainakin lukemieni lähteiden mukaan).

Tällä menetelmällä meinasin jatkaa kunnes saan rokotteen.

Vierailija
9/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Lasken maskin eteläikkunan ikkunalaudalle, johon porottaa aurinkoisella säällä koko päivän. Minulla on niitä siinä viiden rivi, josta otan seuraavana päivänä sitten seuraavan käyttöön. En tarvitse maskeja päivittäin, joten helposti yksi maski tulee levänneeksi sen 9 päivää, jonka jälkeen virusten pitäisi olla tartuttamiskyvyttömiä huonoimmallakin mahdollisella tuurilla (ainakin lukemieni lähteiden mukaan).

Niin, ja en laita roskiin koska käytän venttiilillä varustettuja ffp3-maskeja, joilla on sen verran hintaa että saavat kelvata useampaan käyttökertaan.

Vierailija
10/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään kun ei ole yhtäkään sellaista.

Vierailija
11/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan UFF:n keräysastiaan.

Vierailija
12/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pölyyntymään? Kiva vetästä pölyhenkoset sitten.

Vierailija
13/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhousujen sivutaskuun, josta sen helposti löytää taas huomenna.

Vierailija
14/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuutiksi mikroon ja taas kelpaa huomenna.

Vierailija
15/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin podtilaatiķkoon.

Vierailija
16/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pölyyntymään? Kiva vetästä pölyhenkoset sitten.

Eipä niihin juuri pölyä ehdi kertyä, ja ihan samat pölyhenkoset sinä vetäiset siellä asunnossasi asuessasi joka tapauksessa. Jos maskin pinnalla olisi näkyvää pölyä, kopauttaisin sen siitä pois ennen käyttöä. Aikamoisessa läävässä pitäisi kyllä elää, jotta näin kävisi.

Vierailija
17/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääräisen rullalle taskuun ja seuraavana päivänä sujautan naamalle.

Vierailija
18/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että käytetyistä hengityssuojaimista saa kätevän bikinien yläosan kun niitä sitoo hakaneulalla 3-8 (kuppikoosta ja muusta uhkeudesta riippuen) kappaletta ketjuksi yläkropan ympärille?

Vierailija
19/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhinnsillä aina kotiinkävellessäni rappukäytävän kaiteen ja vedän sitten wc pöntöstä.

Vierailija
20/40 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piksi-Nirkka kirjoitti:

Tiesitkö, että käytetyistä hengityssuojaimista saa kätevän bikinien yläosan kun niitä sitoo hakaneulalla 3-8 (kuppikoosta ja muusta uhkeudesta riippuen) kappaletta ketjuksi yläkropan ympärille?

Niistä saa myös kätevät miesten pyllyuikkarit.

Korvien taakse menevät kumirenksut kumpaankiin jalkaan ja kuppi vehkeiden eteen ja siinä se olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän