PETIN MIESTÄ(NI) EN TARKOTUKSELLA.
oon varmaan pettäny (mun) miestä???
mulla on ollu monta vuotta suhde mieheen sellanen on-off juttu tai ainakin mun puolesta ollut juurikin sitä. no tää mies on halunnut olla enemmänkin varsinkin alussa halusi seuustella mun kans ja tein sille selväksi että en todellakaan halua sen enkä kenenkään muun kans.
mut jotenki tää juttu on jatkunu jo tossi kauan ja aina välillä oon ollu tosi ihastunu siihen ja välillä todella kyllästynyt.
ja mulla on ollu muita juttuja ja jotenkin ajattelin että hänelläkin olisi ollut... no ilmeisesti ei ole ollut !?! yhden kerran olen laittanut koko jutun poikki toisen miehen takia ja no se on ollut tosi pettynyt ja petetty??? ollaan siis joskus sovittu ettei olisi muita mutta jo kohta puhuttu että saa niitä olla ja nyt ilmeisesti oon tehny jotain väärää ku mullahan niitä ollut...
no nyt taas oon niin ihastunu siihe että voisin perheen perustaa mut en tiiä pitäskö mun kertoo näistä... joo ja sitten sitä perhettä ei tulisi.. mut mä en tiedä pitäskö ajatella vaan itteensä vai myös sitä miestä ja kertoo jotain todella loukkaavaa.. joka varmaan romuttais sen ajatukset naisista.. ainakin minusta.. vai pitäiskö vaan elää tätä hetkee.. ku on hänkin muhun rakastunut... Enkä mä oo kusipää oon ehkä ollu??
Kommentit (16)
jaa luulin et yläasteella kun teksti sitä tasoo, ja ongelmaan en voi auttaa kun en tuosta mitään ymmärtänyt....
Te ette vain ole keskusteleet kunnolla siitä, millainen suhteenne on. Jos haluat alkaa hänen kanssaan kunnolliseen suhteeseen, nyt on viimeistään aika käydä määrittelyt läpi ja sopia, mitä yhdessä oleminen tarkoittaa teille ja mitkä ovat suhteen säännöt.
Jos olet ollut välillä toella ihastunut ja välillä todella kyllästynyt, miksi haluaisit vakiinnuttaa (näin ymmärsin) suhteenne? Onko syytä uskoa, että jokin olisi nyt toisin ja mies riittäisi sinulle?
Ihan samaa ajattelin. Kirjotas toi juttu uudestaan vähän selkeämmin. Ei tosta saa mitään selvää.
Älkää esiintykö niin ylimielisinä, ei tarvitse olla kovin älykäs ymmärtäkseensä luetun, vaikka sen jäsentely ei olisikaan aivan täydellinen. Menkää muualle pätemään, te ette varsinaisesti auta AP:ta.
Joo saa olla aika typerä ihmine jossei tota tekstii tajuu:::DD
joo no toi teksti on sen näköstä että voisi luula että jotain olen vetäny anteeksi siitä en nimittäin ole nyt on ilta ja olin todella epähuolellinen
tarkotin siis että olen nyt siinä tilanteessa että olen tosi ihastunut jyseiseen mieheen voisin suunnitella yhteistä tulevaisuutta.. mutta voinko? kaiken sen jälkeen mitä oon tehny vaikkakin luulinettä se olisi ok ja mies tekisi samoin..
Siis olet tapaillut useita miehiä samanaikaisesti mutta et ole kellekään tehnyt mitään lupauksia? Ja nyt olisit vakiintumaan päin yhden heistä kanssa? Olet luullut että molemmat tapailee muitakin ja nyt selvisi että mies on kokoajan luullut olevansa sinun ainoasi?
oikeataan ne muut jutut on ollut yhden yön hoitoja. enkä usko että se aidosti on voinut ajatella olevansa ainoa. mutta kun yhtenä päivänä puhuttiin näistä asioista menin valehtelemaan paniikissa ettei ole ollut muita
oikeataan ne muut jutut on ollut yhden yön hoitoja. enkä usko että se aidosti on voinut ajatella olevansa ainoa. mutta kun yhtenä päivänä puhuttiin näistä asioista menin valehtelemaan paniikissa ettei ole ollut muita
Hohhoijjaa. Kirjoitapa kaikki uudelleen, ihan pisteiden ja pilkkujen kera.
Mä en kertois menneistä. Mutta sen kertoisin, että olet valmis nyt aloittamaan puhtaalta pöydältä normaalin vakavan parisuhteen ja harkitset perheen perustamista. Ja sitten tosiaan keskityt vain loppuiäksi siien yhteen mieheen. Uskotko pystyväsi siihen? Sen voin luvata että ihastuminen tulee ja menee. Voi tuntua ettet rakastakaan häntä enää muutaman vuoden/kuukauden päästä. Siinä kohtaa kyse on kumppanuudesta, tiimistä. Voi olla että joku työkaverikin välillä ärsyttää julmetusti, mutta tiedät että tämä on teidän molempien työpaikka, joten siedät häntä kunnes menee taas paremmin. Sama juttu parisuhteessa. Ellet sitten satu kuulumaan niihin onnekkaisiin joiden rakkaus kestää leimuaa vuodesta toiseen.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.............???!!!,,,,,,,,,,,,,,
Tässä sulle nää puuttuvat välimerkit, ole hyvä ja sijoita ne tekstiisi.
Kieltämättä välimerkkejen käyttöä voisit kerrata. Tekstiäsi olisi helpompi lukea.
Olet siis välillä ihastunut ja välillä kyllästynyt mieheen? Nyt on taas menossa ihastus-vaihe ja haluat perustaa perheen, eli saada lapsen miehen kanssa? Entä kun seuraavan kerran mies kyllästyttää? Ja pikkuvauva-aika ei todellakaan (välttämättä) ole helppoa, ei edes sellaisilla joilla on ns. "vakaa" parisuhde.