Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tilata silmälasit ulkomailta. Mistä saa silmälasireseptin mahdollisimman edullisesti?

Vierailija
05.08.2020 |

Oman optikon nettipalveluun eivät ole laittaneet mitään reseptejä näkyville, vaikka minulle on tehty siellä sekä silmälasi- että piilolinssiresepti. Hinnastossa on erikseen hinta näöntarkastukselle ja sille, jos haluaa reseptin paperilla. Tulevat yhteen laskettuna melkein yhtä kalliiksi kuin itse silmälasit.

Missä te muut käytte hankkimassa sen reseptin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri teidän s:tanan loisten takia kaikki palvelut kuolevat! Haetaan resepti ilmaiseksi jostain ja sitten tilataan kiinalasit puoli-ilmaiseksi.

Eikö teitä hävetä!!

Vierailija
22/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy optikoltasi tietojasi? Nehän ovat sinun tietojasi? Niitä tarvii ihan senkin vuoksi jos lasit menevät matkalla rikki. Minulla ovat aina tiedot mukana koska olen joutunut kerran hankkimaan lasit matkalta eivätkä ne olleet hyvät.

Eli sinä sait sen reseptin optikolta ihan vain pyytämällä, eikä maksanut mitään?

Tietenkin.

Katselin optikkoliikkeiden sivuilta ja kaikilla lukee hinnastossa: "Näöntarkastus silmälasien ostajalle X €". Eli jos ostaa samalla silmälasit, hinta on esim. 30 euroa. Ja jos ei osta niin takuulla hinta on enemmän, eikä sitä hintaa kerrota erikseen minkään liikkeen sivulla.

Nämä ilmaistarkastukset ovat varmaan jotain kampanjoita, jotka vain silloin tällöin voimassa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri teidän s:tanan loisten takia kaikki palvelut kuolevat! Haetaan resepti ilmaiseksi jostain ja sitten tilataan kiinalasit puoli-ilmaiseksi.

Eikö teitä hävetä!!

Voi helvata kun sieltä Kiinasta ne sun Suomi-lasitkin tulevat. Ja kyllähän palvelu nimenomaan kelpaa, siis se näöntarkastus, mutta ei myynti tuplatriplakatteilla.

Vierailija
24/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä hävetä!!

Et varmaan minuun viitannut. Maksan kunnollisista palveluista ja tuotteista oikein mielelläni. Tällä kertaa vain ei Suomesta löydy haluamiani kehyksiä. Näöntarkastuksestakin olin varautunut maksamaan, mutta en sentään 45€ ylimääräistä vain siitä, että ottavat yhden tulosteen ulos tietokoneelta. Riistohinnoittelu karkottaa asiakkaita ja ihan syystä.

ap

Vierailija
25/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan lasireseptin silmälääkäriltä ja maksan siitä mielelläni. 

Vierailija
26/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilolinsseissä on eri vahvuudet kuin silmälaseissa, koska linssi on lähempänä silmää.

Vierailija
27/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä hävetä!!

Voi helvata kun sieltä Kiinasta ne sun Suomi-lasitkin tulevat. Ja kyllähän palvelu nimenomaan kelpaa, siis se näöntarkastus, mutta ei myynti tuplatriplakatteilla.

Nykyään se raha tehdään sillä palvelilla, ei itse tuoteella. Ja jotta saat sen palvelun edes kohtuuhintaan ostat sen tuotteen sieltä samasta paikasta.

Vierailija
28/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.firmoo.com/chinese-glasses.html#UP_win=615&content=8

Täältä kannattaa tilata. Säästää satoja satoja euroja vuodesta toiseen.

Vierailija
29/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä hävetä!!

No ei todellakaan hävetä, kun minulla on se tieto että robotit niitä linssejä hioo minuutissa kappaleen muovinpalasesta, jonka arvo on alle 1€ oli teho ihan mikä tahansa. Eli ostan edelleen Kiinasta kun kokonaisuus on postikulujen kanssa jotain 60€.  Samat vastaavat täältä Suomesta on 700€ euroa. Eli tehkää työtä jolla on tarkoitus. Toisen huonolla näöllä rahastaminen on sairasta riistoa ja rikos ihmisyyttä vastaan.

Vierailija
30/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä hävetä!!

No ei todellakaan hävetä, kun minulla on se tieto että robotit niitä linssejä hioo minuutissa kappaleen muovinpalasesta, jonka arvo on alle 1€ oli teho ihan mikä tahansa. Eli ostan edelleen Kiinasta kun kokonaisuus on postikulujen kanssa jotain 60€.  Samat vastaavat täältä Suomesta on 700€ euroa. Eli tehkää työtä jolla on tarkoitus. Toisen huonolla näöllä rahastaminen on sairasta riistoa ja rikos ihmisyyttä vastaan.

Linkki nettikauppaan, kiitos.

Vierailija
31/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilolinsseissä on eri vahvuudet kuin silmälaseissa, koska linssi on lähempänä silmää.

Minulla on kyllä aina ollut ihan samat vahvuudet molemmissa.

Vierailija
32/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä aina ollut ihan samat vahvuudet molemmissa.

Mulla oli niin että rillit esim. toinen -1.25 ja toinen -1.50 ja piilarit pantiin molemmat -1.50 ettei tarvi pelata oikean ja vasemman kanssa. En nyt enää ulkoa muista noita lukuja mutta jotain tuota luokkaa kuitenkin. Enkä tajua miten tuo piilarikommentti liittyi koko ketjuun edes :)

Vierailija
33/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä hävetä!!

Linkki nettikauppaan, kiitos.

https://www.firmoo.com/chinese-glasses.html#UP_win=615&content=8

Vierailija
34/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/35 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vanha ketju, mutta laitanpa tänne myös oman suosikkini