Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
641/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä makuuhuone, hyvät yöunet, säännöllinen seksielämä, laadukkaat ihonhoitotuotteet, säännöllinen ihonhoito, terveellinen ruokavalio, ei anna kertyä ylipainoa (jojoilu pahinta), sopivasti sporttia ja ulkoilua, positiivinen elämänasenne, stressin välttäminen.

Vierailija
642/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn todella tehokasta voidetta, joka valitettavasti on tosi kallista. Mutta siihen käytetään vain parhaita luomua olevia raaka-aineita, joiden on tutkitusti todettu lisäävän ihon uudistumista ja kimmoisuutta sekä vähentävän jo syntyneitä uurteita. Tämän voiteen teho on todettu kliinisillä testeillä. Hinta 1500€ 50 gramman purkki. Osta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin täysin selvin päin 10h yöunet, sitten kevyt aamiainen , omatekoinen sämpylä jossa paljon kuitua.

Kävin juuri koiran kanssa tunnin metsässä.

Nyt juon viimeisiä tippoja 2ltr kannusta sitruunavettä jonka täytin aamulla.

Ikää 57v. Näytän täysin ikäiseltonu. Täysin. Viimeinen kohteliaisuus jonka olen kuullut oli minua 30 vuotta nuoremmalta työkaverilta: ” sä olet nuorena ollut varmaan tosi hyvän näköinen”. Että näin.

Sitruunavesi vie muutamassa vuodessa hampaiden pinnan ja sen jälkeen alkaa syöpyminen pienemmiksi, kunnes on nysät jäljellä. Tarkista hammaslåäkäriltäsi ellet usko.

Vierailija
644/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua, joten en tiedä onko jo mainittu, mutta lääketiede ja Hollywoodin tähdet vannoo nykyään pätkäpaaston nimiin.

Jos on joka päivä 16 tuntia yhtäjaksoisesti syömättä, sen pitäisi tehdä ihmeitä iholle, aivoille ja koko elimistölle. 8 tunnin pätkän ajan siis saa syödä normaalisti.

Youtube on täynnä videoita. Niiden mukaan viime vuosien tutkimukset tukee teoriaa täysin, eli elimistö alkaa tämän 16 tunnin aikana korjata itseään ja oikeastaan nuorentua.

Vierailija
645/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viileä makuuhuone, hyvät yöunet, säännöllinen seksielämä, laadukkaat ihonhoitotuotteet, säännöllinen ihonhoito, terveellinen ruokavalio, ei anna kertyä ylipainoa (jojoilu pahinta), sopivasti sporttia ja ulkoilua, positiivinen elämänasenne, stressin välttäminen.

Ei tupakkaa, auringonotto minimiin ja suojavoide . Alkoholi stop tai minimaalisesti. Vettä juoda tarpeeksi.

Vierailija
646/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihana olla jo 60-vuotias, elän terveellisesti ja huolehdin ulkönäöstäni maltillisesti enkä käytä mitään ihmeaineita, en ravaa pistoksissa tai lankoja naamaan vetelämässä tai rullaamassa ihoa jollain neuloilla, tai muuta karmeaa ja kallista.

Olen ihan hyvä sellaisena kuin olen. Käytän rahani ja aikani elämästä nauttimiseen enkä siihen että miellyttäisin jotain muita ja teeskentelisin hysteerisenä ikäistäni nuorempaa.

Ajattelepa miten paljon rahaa vuodessa laitat kauneudenhoitoon? Laske sitten miten paljon tulet laittamaan siihen vuosien aikana. Jos nyt 45-vuotiaana käytät 250 euroa kuussa, se tarkoittaa että 65-vuotiaana olet laittanut 60 000 euroa ulkonäköösi. Olisiko noilla rahoilla jotain paljon fiksumpaa käyttötapaa? Suosittelen käyttämään järkeä ja miettimään.

Lisäksi mielenrauha, elämänilo ja vapaus nuorentavat enemmän kuin se, että stressaat kauneuden- ja nuoruudentavoittelun oravanpyörässä, kun totuus on se ettei kukaan oikeasti nuorru.

Epävarmuudestahan tuollainen nuoruuden tavoittelu kertoo.

Vierailija
647/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn todella tehokasta voidetta, joka valitettavasti on tosi kallista. Mutta siihen käytetään vain parhaita luomua olevia raaka-aineita, joiden on tutkitusti todettu lisäävän ihon uudistumista ja kimmoisuutta sekä vähentävän jo syntyneitä uurteita. Tämän voiteen teho on todettu kliinisillä testeillä. Hinta 1500€ 50 gramman purkki. Osta!

Kaikki voidetta käyttäneet ovat raportoineet miten heitä erehdytään luulemaan noin 10-15 vuotta ikäistään nuoremmiksi! Kadulla huudetaan "kaunotar" kun kulkee miesjoukon ohi. Osta!

Vierailija
648/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkki on hyvän kasvojenpuhdistusaineen ostaminen. Jos tuote on liian tehokas ja tuju, se kuivattaa ihoa, jolloin kuivuusrypyt vanhentavat. Jos taas liian hellävarainen, eikä poista kunnolla esimerkiksi meikinjäämiä, niin meikkiä jää iholle ja se tekee siitä tunkkaisen ja elottoman näköisen, joka taas vanhentaa. Itse olen tykännyt käyttää luonnonkosmetiikkaa, kun tuote kuitenkin pestään viemäristöön. Käytössä siis Korresin White Tea Cleansing Gel, joka sopii kaikille ihotyypeille eikä geelimuoto ole kuitenkaan liian pesevä, että kiristäisi pesun jälkeen.

Vierailija
649/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki voidetta käyttäneet ovat raportoineet miten heitä erehdytään luulemaan noin 10-15 vuotta ikäistään nuoremmiksi! Kadulla huudetaan "kaunotar" kun kulkee miesjoukon ohi. Osta!

Lisäksi myyn aivan upeita tuotteita, joilla voit hoitaa ihoasi saaden sen hehkumaan. Löytyy kosteuttavia, kohottavia ja uudistavia seerumeita, jotka on valmistettu kallisarvoisesta kamelin eritteestä, puhdistusaineita, jotka tekevät ihmeitä yön aikana niitä illalla käytettyäsi, ravitsevia yövoiteita, suojaavia päivävoiteita. Hyvin edulliseen hintaan tehoon verrattuna. Vain 168,70 euroa gramma! Osta!

Vierailija
650/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi myyn aivan upeita tuotteita, joilla voit hoitaa ihoasi saaden sen hehkumaan. Löytyy kosteuttavia, kohottavia ja uudistavia seerumeita, jotka on valmistettu kallisarvoisesta kamelin eritteestä, puhdistusaineita, jotka tekevät ihmeitä yön aikana niitä illalla käytettyäsi, ravitsevia yövoiteita, suojaavia päivävoiteita. Hyvin edulliseen hintaan tehoon verrattuna. Vain 168,70 euroa gramma! Osta!

Noiden voiteiden ainoa haittapuoli taitaa olla älyn köyhtyminen joka puskee esiin `muka" hauskoista myyntipuheistasi.

Vierailija
651/1202 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vinkki on hyvän kasvojenpuhdistusaineen ostaminen. Jos tuote on liian tehokas ja tuju, se kuivattaa ihoa, jolloin kuivuusrypyt vanhentavat. Jos taas liian hellävarainen, eikä poista kunnolla esimerkiksi meikinjäämiä, niin meikkiä jää iholle ja se tekee siitä tunkkaisen ja elottoman näköisen, joka taas vanhentaa. Itse olen tykännyt käyttää luonnonkosmetiikkaa, kun tuote kuitenkin pestään viemäristöön. Käytössä siis Korresin White Tea Cleansing Gel, joka sopii kaikille ihotyypeille eikä geelimuoto ole kuitenkaan liian pesevä, että kiristäisi pesun jälkeen.

Huomannut tämän. Ei saa olla liian pesevä ainakaan joka päivä. Hyvä puhdistustuote jo tavallaan hoitaa ihoa, olen tämän huomannut joistain luonnonkosmetiikan puhdistusaineista joissa kasviuutteita ja öljyjä. Mitään kelmua ei tietenkään saa jäädä. Itse käytän aina kasvovettä vielä lisäksi.

Vierailija
652/1202 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa tuhlata rahojaan kaikenmaailman voiteisiin. Miksi rikkaat käy veitsen alla jos nämä voiteet toimisivat. Ainut mikä auttaa on hyvät geenit ja aurinkosuoja ja pysyminen poissa auringosta. Miesten pitäisi näyttää paljon vanhemmilta kuin samanikäisten naisten koska eivät käytä 10 eri hoitotuotetta. Naiset vaan menee helpommin mainosten perässä kerta toisensa jälkeen.

Tiiän yhen 38-vuotiaan miehen joka on ehkä 10 v vanhemman oloinen yysisesti. Ryppyinen ku mikä

Vierailija
653/1202 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistuksen öljypohjainen tuote, esim Ardenin puhdistusöljy on ihana!

Lancôme Visionnaire seerumi on paras!

Meikkituotteena myös Lancômen Teint Visionnaire, jossa on tätä seerumia mukana, sekä erillinen peitevoide. Tosi kätevä ja tehokas tuote.

Avon Distillery- puhdistusbalsami on kuivalle ja herkälle iholle hellä mutta tehokas.

Vierailija
654/1202 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin ja höttöhiilarin välttäminen. Tuo ja muut terveelliset elämäntavat tekee ihmeitä iholle ja olemukselle. Ei tarvita purnukoita ja puteleita. 

Vierailija
655/1202 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukuin täysin selvin päin 10h yöunet, sitten kevyt aamiainen , omatekoinen sämpylä jossa paljon kuitua.

Kävin juuri koiran kanssa tunnin metsässä.

Nyt juon viimeisiä tippoja 2ltr kannusta sitruunavettä jonka täytin aamulla.

Ikää 57v. Näytän täysin ikäiseltonu. Täysin. Viimeinen kohteliaisuus jonka olen kuullut oli minua 30 vuotta nuoremmalta työkaverilta: ” sä olet nuorena ollut varmaan tosi hyvän näköinen”. Että näin.

Sitruunavesi vie muutamassa vuodessa hampaiden pinnan ja sen jälkeen alkaa syöpyminen pienemmiksi, kunnes on nysät jäljellä. Tarkista hammaslåäkäriltäsi ellet usko.

Ah haa, mulla on edelleen hampaat jäljellä vaikka juon mm sitruunavettä lähes päivittäin ja tuoremehuja. Hammaslääkäri vaan mutisi jotain. Mutta se jolla kävin 10 vuota sitten varoitti just tuota - kohta ei oo hampaita enää kun noita sitrusjuomia vedät!

Mitä muita vinkkejä, ordinaryn retinolia pitää mainostaa.  Ennen koronaa kun oli rahaa käytin Tata Harperin voiteita.  

Vierailija
656/1202 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Soft kosteusvoide. Halpaa ja tutkitusti (sokkotestillä, ei valmistajan maksama) hyvää. Kostea iho on kimmoinen iho, ja kimmoinen iho ei rypisty niin nopeasti.

Vierailija
657/1202 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagisan-puikot. Ei nainen muuta tarvitse.

Vierailija
658/1202 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuoja! Auringon uv-valo on suurin yksittäinen ihon vanhenemiseen liittyvä tekijä. 90% ihoon iän myötä tulevista vaurioista on uv-altistuksen aiheuttamaa. Jos et ole käyttänyt maaliskuulta lokakuulle suojakerrointa, aloita heti.

Suojaamisen jälkeen korjaamiseen parhaita tuotteita ovat a-vitamiinijohdannaiset. Omasta ihosta kiinni sopiiko retinolit vai retinoidit. Jo mainittu Ordinary on edullinen vaihtoehto kokeilla omalle ihalle.

Ja sitten kosteuttaminen. Kuivaksi päässyt iho näyttää aina kurttuisemmalta ja harmaammalta kuin hyvin kosteuttu. Hyaluronihapon ja keramidien valmistus vähenee iholla iän myötä, joten niitä voi sivellä purkista lisää.

Vierailija
659/1202 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu Valtiontalouden tarkastusviraston pääjohtajaksi ja höylää työnantajan luottokortilla (= veronmaksajien varoilla) itsellesi hoitoja.

Vierailija
660/1202 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ryppyjä ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Olen bilettänyt viikottain nuoresta asti, nukun vain vähän, syön mitä huvittaa, työni on stressaavaa, en käytä aurinkorasvaa juuri koskaan edes etelän lomilla aurinkoa ottaessa, en juo vettä. Hoidan kyllä ihoani hyvin, pukeudun ja meikkaan trendikkäästi. Sanoisin, että kyllä suurin syy on geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän