Onko 25v jokin ikäpaalu? suuri juhlittava juhla?
Itsekkin täytän tänävuonna 25v kuten moni ystävänikin. Moni pitää ihan suuria juhlia,koko vlopun kestäviä ja aika rahakkaitakin...en ymmärrä. Musta kun 25 ei ole sen kummempi kuin 21,22,23,24 tai 26 jne. 18,ehkä 20 ja 30 ovat sellasia oikeasti merkkipaaluja..Mitä mieltä,onko 25v joku rajapyykki jollekkin? suuri juhlan aihe? kuten 30v juhlat?
Kommentit (9)
No aika lapsellistahan synttäreitä on ton ikäisenä enää juhlia, mä lakkasin viettämästä kun olin 16 v, musta olin jo tuolloinkin aivan liian vanha viettämään synttäreitä. Eikös ne ole kuitenkin enemmän lastenjuhlia kuin aikuisten?
Mä ainakin tuun juhlii kunnol myös tuolloin :D
Suomessa juhlitaan ihan liian vähän, ihmekkään että ollaan niin sitruunan nielleitä hapannaamoja... mut joo mun kaveriporukassa on aina ollu tapana juhlia ihan pieniäkin asioita. Ja sitten hiukan isommin kuten ite nyt vaan haluaa kaikkee omasta mailestä isompaa.
Lastenkutsuja en enää pitäny sen jälkee ku täytin 12v, muta 18v, 19v, 20, 21 ja ens kuussa taas 22v synttäreitäni olen juhlinut ja kunnolla ^^ ja sama linja jatkuu varmasti sinne 25vuoteen asti. ja näin on kaikki mun tuttavat tehteet :D jännä maailma kun on ihan ok käydä pikkulauantaina ja viikonloppuna vaikka joka viikko kallistamassa kuppia mutta omia synttreitä ei saisi millään muotoa juhlistaa. ottaisitte oppia etelästä, siellä juhlitaan paljon pienemmälläkin syyllä ja nautitaan elämästä :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:11"]
Mä ainakin tuun juhlii kunnol myös tuolloin :D
Suomessa juhlitaan ihan liian vähän, ihmekkään että ollaan niin sitruunan nielleitä hapannaamoja... mut joo mun kaveriporukassa on aina ollu tapana juhlia ihan pieniäkin asioita. Ja sitten hiukan isommin kuten ite nyt vaan haluaa kaikkee omasta mailestä isompaa.
Lastenkutsuja en enää pitäny sen jälkee ku täytin 12v, muta 18v, 19v, 20, 21 ja ens kuussa taas 22v synttäreitäni olen juhlinut ja kunnolla ^^ ja sama linja jatkuu varmasti sinne 25vuoteen asti. ja näin on kaikki mun tuttavat tehteet :D jännä maailma kun on ihan ok käydä pikkulauantaina ja viikonloppuna vaikka joka viikko kallistamassa kuppia mutta omia synttreitä ei saisi millään muotoa juhlistaa. ottaisitte oppia etelästä, siellä juhlitaan paljon pienemmälläkin syyllä ja nautitaan elämästä :)
[/quote]
Ei juhlimisessa ole mitään vikaa, mutta ei se ole kaikille. Ainakaan minua ei kiinnosta juhlia kaikenmaailman kissanristiäisiä. Itse toki asetuin aloilleni muutenkin 22-vuotiaana, joten arvata voikin etten ole ollut muutenkaan mikään bilettäjä.
Kyllä se ääni muuttuu kellossa sitten kun elämään tulee tärkeämpiä (ihan oikeasti tärkeämpiä) asioita.
Mäkin kyllä tykkään juhlia ja juhlitaan extemporekin ties mistä syystä. Mut jotenki huvittaa kauhee hössötys 25v juhlista,ihan kun se olis joku isokin juttu. 30v juhlat on iso juttu,40v juhlat ja ne 18v juhlat ja muita sit juhlitaan myös tietty mutta tavallaan pienemmällä mittakaavalla. 25v juhlat ja ihmiset varailee tiloja,hönkii limusiinien perään,pitäisi vieraiden kyetä maksamaan vlopun kestäviä mökkibileitä porukalla,isoja lahjoja porukalla..siis mitä?!?AP
Mulla oli iiisot 25-vuotisjuhlat. Samaan aikaan (kuukauden sisällä) osui mun ja yhden kaverin 25-v synttärit ja yhden kaverin 20-v synttärit. Vuokrattiin porukalla juhlatila, oli livebändi ja hyvät ruuat. Kivaa oli meillä päivänsankareilla ja vierailla.
Älä välitä, ap, en minäkään tajua! En muutenkaan tajua, miksi 25 vuotta olisi jotenkin erityisen merkittävä ikä, johon mennessä "pitää" olla sitä ja tätä.
T. Ensi kuussa 25-vuotias
25-30-vuotta on täydellinen ikä. Tätä ennen on liian nuori, ja tämän jälkeen alkaa rupsahtaminen. 30-vuotta ylittäneen miehen kannattaakin hankkia nainen juuri tästä ikäluokasta, ikäänkuin viimeisenä voitonmerkkinä ennen lopullista vanhentumista.
Mulla ja miehellä on synttärit melkein samaan aikaan ja pidettiin sitten 50-vuotissynttärit (25+25). Oli hyvä syy kutsua paljon porukkaa kylää juhlimaan. Muita synttäreitä en oo juhlinu moneen vuoteen.
Jos on Ikis <3, niin on, muuten ei. .p