Miten usein pesetätte miehen puvun?
Tai kuinka usein miehenne vie sen pesulaan? Pitäisikö se pestä joka käytön=juhlien jälkeen vai kuluuko se liikaa. Meillä ei ole mitään housuprässiä ja inhoan katsella sellaisia polvipussisia housuja...
Kommentit (24)
Jos mies käyttää pukua jatkuvasti, niin suositus voisi olla pari kertaa vuodessa. Tärkeämpää on tuulettaa ja ryhdistää pukua säännöllisesti. Tämä tapahtuu niin, että puku sijoitetaan hetkeksi henkarissa parvekkeelle tai suihkun jälkeen kosteaan kylpyhuoneeseen. Tuossa samalla voi oikoa ryppyjä ja pyyhkiä kangasta vaateharjalla. Kainalon kohtia tarpeen vaatiessa voisi ehkä varovasti pyyhkiä jollain niukasti kostealla sienellä. Lähtökohtaisesti miehen puku tehdään villakankaasta, jos tavallaan puhdistaa itse itsensä. Jos viet puvun joka käytön jälkeen pesulaan, niin sen ikä jää kyllä verrattoman lyhyeksi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 19:51"]Jos sen puvun ostaa Dressmanista niin varmasti saa pesettää taajaan ja prässätä, jota puku kestääkin sitten ehkä viisi kertaa ennen kuin alkaa näyttämään persrätiltä. Paremmalle puvulle taas riittää kun sitä tuulettaa henkarissa käytön jälkeen. Hyvän puvun kanssa kannattaa muutenkin hommata kahdet housut, siis jos pukua käyttää paljon. Takkia ei välttämättä kannata viedä pesulaan aina housujen kanssa samaan aikaan. Puku myös otetaan aina henkarista ja laitetaan takaisin henkariin. Sitä ei jätetä lojumaan naulakkoon tai heitetä sohvalle käytön jälkeen.
[/quote]
Puku = takki JA housut. Ei pelkkä takki ole puku. "puvun kanssa 2 housut"
Sieppaa vähän tuollaiset typerät kommentit. Jos joku aloittaa ketjun aiheesta X niin pysytään aiheessa. Feministisivut ovat sitten erikseen. Kun on selkeä kysymys niin ärsyttää että tulee pilkallisia vastakysymyksiä ja kommentteja. Ei tämä ole mikään tasa-arvopalsta jossa täytyy ensin selvittää mikä on perheen tilanne. Ja jos se hyväksytään niin sitten saa vastauksen. Oppikaa käyttäytymään keskustelupalstoilla ja puhukaa itse aiheesta. Aiheita löytyy myös riitelyyn ja pilkkaamiseen.
Monet tulevat sivuille googlettamalla ja etsivät specifiä vastausta kysymykseen ja täällä on joku helvatan
tasa-arvosota.
Minun isä käyttää pukua useamman kerran viikossa, on useita pukujakin.
Äiti on pessyt puvun housuja itse, harvakseltaan pesee. Puvun takit pesettävät pesulassa ja silloin housutkin mukana. En ole kysynyt kuinka usein.