Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas Annika Metsäketo ollut nuorena hyvännäköinen

Vierailija
05.08.2020 |

Mikä kroppa..😳

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen se on ikäisekseen edelleen.

Vierailija
22/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki nuoret naiset oli tuollaisia ysärillä.

Jaa oli vai? Lähes kaikki ysärin nuoret naiset oli malleja? Jos nyt ei kuitenkaan. Toki parempia kroppia nyt on ollut verrattuna nykypäivään mutta mallikropat ovat asia erikseen. Tollahan on ollut parempi kroppa kuin huippupalkatulla Cindy Crawfordilla nuorena. Ei todellakaan mikään peruskroppa tuohonkaan aikaan. Lättäpeppuja oli monilla.

Jep!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että on hyvännäköinen ikäisekseen vieläkin. Minusta hän on nytkin paljon paremman näköinen kuin moni tämän päivän parikymppinen!

Vierailija
24/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaomainen nainen. Ei muuta

Vierailija
25/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo edelleenkin. Klassinen kaunotar

Lapsilykkyä ei. Turkkilainen ukko ja sen tytär perheenä.

Eihän Tomi velikään susiruma ole, mutta se luonne...

Vierailija
26/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että Spede järjesti noita pelejä lähinnä lirkutellakseen nuoria naisia ja rahan takia. Varmaan maailman matalimmat tuotantoarvot prime time ohjelmalla, joten firmalle jäi maksimaalinen summa kun roska myytiin maikkarille.

Vierailija
27/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukkuja vain 5. Alapeukkuja haluttaisiin laittaa mutta ei haluta näyttää kateutta. On tämä palsta hauska. Jos olisi ollut joku kehopositiivisen tavis-tiinan pötkyläkropan hehkuttamisketju, niin takuulla olisi kerännyt useita kymmeniä yläpeukkuja ja kehuja ja aggressiivista puolustelua, jos joku uskaltaisi ilmaista pienintäkään kritiikkiä ko. tavista kohtaan.

Vierailija
28/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo yli kolmekymppinen kanttura ja omistan juuri tuollaisen kropan kuin nuorella Metsäkedolla. Eipä kenelläkään ole ollut positiivista sanottavaa, ei edes omalla miehellä. Liian vähän tissiä, liian vähän ahteria jne.

Vierailija
29/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyään hoikat nuoret naiset eivät ole tuollaisia? Tuo kropanmalli on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Miksi?

Kyllä mun makuun on enemmän isommat tissit.

Olet jäänyt vaille rintaruokintaa vauvana.

Vierailija
30/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo yli kolmekymppinen kanttura ja omistan juuri tuollaisen kropan kuin nuorella Metsäkedolla. Eipä kenelläkään ole ollut positiivista sanottavaa, ei edes omalla miehellä. Liian vähän tissiä, liian vähän ahteria jne.

Niin varmaan juu😂 tämäpä oli jo melko ovela tapa haukkua oikeasti hyvännäköistä naista. Ja että oikein miehesi ilmaissut kantansa "surkeaan kroppaasi".

Oikeastihan olet vyötärölihava sipsinmussuttaja.

Vierailija
31/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaomainen nainen. Ei muuta

Kehu kaunista naista? Kuka on kaunis?

Vierailija
32/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukas tuo Pia oikein on?

M

Vierailija
33/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut, että Spede järjesti noita pelejä lähinnä lirkutellakseen nuoria naisia ja rahan takia. Varmaan maailman matalimmat tuotantoarvot prime time ohjelmalla, joten firmalle jäi maksimaalinen summa kun roska myytiin maikkarille.

No sen uskoo kyllä. Nuo kaksi muuta miestä olivat lähinnä "ööö aha" kun Spede kyseli heidän näkemystään siitä onko Annika mallin näköinen. Mukava huomata, että on olemassa myös normaaleja miehiä, jotka eivät työkseen kuolaa kaikkia vetäviä pimatsuja, joita sattuu lähistölle. Paljon miehekkäämpiä on sellaiset miehet, jotka eivät palvo naisia ulkonäöstä tai mistään muustakaan ominaisuudesta. No, Spede oli vähän reppana pohjimmiltaan.

117

Vierailija
34/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lähetelkää vaan tytöt lisää kuvia niin saadaan uusia onlinetyttöjä tänne"

Eivi ttu spede 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Vierailija
35/46 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Metsäketokin on ulkonäöllään pinnalle päässyt. Naisten yleisin tapa tulla tunnetuksi.

Mikäs miesten on?

Vierailija
36/46 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam

Vierailija
37/46 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkedoilla on kyllä hienot ulkonäkögeenit. Hiukset ovat upeat sekä Annikalla että Tomilla.

Vierailija
38/46 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelvannut rokkistaroille.

turn off

Vierailija
39/46 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se herkku nainen!

Ei mikään av-plösö.

Vierailija
40/46 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luotaantyöntävän oloinen. Videolla en kyllä nähnyt mitään erityisen kaunista naista. Laiha kyllä oli.