Onpas Annika Metsäketo ollut nuorena hyvännäköinen
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki nuoret naiset oli tuollaisia ysärillä.
Jaa oli vai? Lähes kaikki ysärin nuoret naiset oli malleja? Jos nyt ei kuitenkaan. Toki parempia kroppia nyt on ollut verrattuna nykypäivään mutta mallikropat ovat asia erikseen. Tollahan on ollut parempi kroppa kuin huippupalkatulla Cindy Crawfordilla nuorena. Ei todellakaan mikään peruskroppa tuohonkaan aikaan. Lättäpeppuja oli monilla.
Jep!
Joku sanoi että on hyvännäköinen ikäisekseen vieläkin. Minusta hän on nytkin paljon paremman näköinen kuin moni tämän päivän parikymppinen!
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo edelleenkin. Klassinen kaunotar
Lapsilykkyä ei. Turkkilainen ukko ja sen tytär perheenä.
Eihän Tomi velikään susiruma ole, mutta se luonne...
Olen lukenut, että Spede järjesti noita pelejä lähinnä lirkutellakseen nuoria naisia ja rahan takia. Varmaan maailman matalimmat tuotantoarvot prime time ohjelmalla, joten firmalle jäi maksimaalinen summa kun roska myytiin maikkarille.
Yläpeukkuja vain 5. Alapeukkuja haluttaisiin laittaa mutta ei haluta näyttää kateutta. On tämä palsta hauska. Jos olisi ollut joku kehopositiivisen tavis-tiinan pötkyläkropan hehkuttamisketju, niin takuulla olisi kerännyt useita kymmeniä yläpeukkuja ja kehuja ja aggressiivista puolustelua, jos joku uskaltaisi ilmaista pienintäkään kritiikkiä ko. tavista kohtaan.
Mä olen jo yli kolmekymppinen kanttura ja omistan juuri tuollaisen kropan kuin nuorella Metsäkedolla. Eipä kenelläkään ole ollut positiivista sanottavaa, ei edes omalla miehellä. Liian vähän tissiä, liian vähän ahteria jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään hoikat nuoret naiset eivät ole tuollaisia? Tuo kropanmalli on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Miksi?
Kyllä mun makuun on enemmän isommat tissit.
Olet jäänyt vaille rintaruokintaa vauvana.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo yli kolmekymppinen kanttura ja omistan juuri tuollaisen kropan kuin nuorella Metsäkedolla. Eipä kenelläkään ole ollut positiivista sanottavaa, ei edes omalla miehellä. Liian vähän tissiä, liian vähän ahteria jne.
Niin varmaan juu😂 tämäpä oli jo melko ovela tapa haukkua oikeasti hyvännäköistä naista. Ja että oikein miehesi ilmaissut kantansa "surkeaan kroppaasi".
Oikeastihan olet vyötärölihava sipsinmussuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Tavaomainen nainen. Ei muuta
Kehu kaunista naista? Kuka on kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut, että Spede järjesti noita pelejä lähinnä lirkutellakseen nuoria naisia ja rahan takia. Varmaan maailman matalimmat tuotantoarvot prime time ohjelmalla, joten firmalle jäi maksimaalinen summa kun roska myytiin maikkarille.
No sen uskoo kyllä. Nuo kaksi muuta miestä olivat lähinnä "ööö aha" kun Spede kyseli heidän näkemystään siitä onko Annika mallin näköinen. Mukava huomata, että on olemassa myös normaaleja miehiä, jotka eivät työkseen kuolaa kaikkia vetäviä pimatsuja, joita sattuu lähistölle. Paljon miehekkäämpiä on sellaiset miehet, jotka eivät palvo naisia ulkonäöstä tai mistään muustakaan ominaisuudesta. No, Spede oli vähän reppana pohjimmiltaan.
117
"lähetelkää vaan tytöt lisää kuvia niin saadaan uusia onlinetyttöjä tänne"
Eivi ttu spede 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Ai Metsäketokin on ulkonäöllään pinnalle päässyt. Naisten yleisin tapa tulla tunnetuksi.
Mikäs miesten on?
Metsäkedoilla on kyllä hienot ulkonäkögeenit. Hiukset ovat upeat sekä Annikalla että Tomilla.
Kelvannut rokkistaroille.
turn off
On se herkku nainen!
Ei mikään av-plösö.
Jotenkin luotaantyöntävän oloinen. Videolla en kyllä nähnyt mitään erityisen kaunista naista. Laiha kyllä oli.
Hyvännäköinen se on ikäisekseen edelleen.