Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa mua :(

Vierailija
21.07.2013 |

olen kirjoitellut täälä kaikenlaista raskaudestani joka ehkä  keskeyty rv-5  mutta nytten on sellanen olo että olisin raskaana tuntuu että kannan sisälläni jotakin ihmistä ja väsyn pienestäkin matkasta en edes pysty uimaan ilman väsymistä ja syön koko aja paljon ruokaa ha silti nälkä ,väsymys ja mieli ala muuttu paljon ,ei oo huonooloa eikä muutakaan raskauden oireita paitsi itku herkässä ja maha turvonnut,,,,  menkat kesti vaan 4pv ja oli alussa runsaat  ja lopussa todella niukkaa vaaleanpunaista verta ei oo koskaan ollut kuukautiset tälleset mitä nytten :( voiko joku oikeesti kertoo mitä teen ja onko raskauden mahdollisuus

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olisi raskaustesti. Kuulostaa kyllä psyykkisiltä oireilta...

Vierailija
2/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi oli alkuraskaudessa melkeen heti yhdynnän jälkeen negatiivinen ja toinen testi oli haalea positiivinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 14:01"]

testi oli alkuraskaudessa melkeen heti yhdynnän jälkeen negatiivinen ja toinen testi oli haalea positiivinen

[/quote]

Huokaus. "Melkein heti"?? Tee testi ja js se on plussa, varaa aika neuvolaan. Yksinkertaista.

4/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu pakko tehdä tiistaina testi koska nytten on pysty koska olen lomalla :Dsitten vielä mulla on alavatsa vihlontaa ja painetunnetta että raskauden oireita on vähän

Vierailija
5/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu pakko tehdä tiistaina testi koska nytten on pysty koska olen lomalla :Dsitten vielä mulla on alavatsa vihlontaa ja painetunnetta että raskauden oireita on vähän

Vierailija
6/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän