En ymmärrä miksi verojen korotuksista kitistään niin paljon vauraassa maassa.
Pulinat pois. Meillä on varaa maksaa veroja.
Kommentit (104)
Millä perusteella SUomi on vauras ap:n mielestä, jos meidän verotulot eivät riitä nytkään vaan kestävyysvajeen vuoksi joudutaan elämään velaksi?
Tällä palstalla kitisijät eivät ole mitään tulonsiirtojen nettomaksajia. Enemmän pitäisi itselle saada!
Vierailija kirjoitti:
Se on katsos köyhä kansa vauraassa maassa, kun kaikki sosialisoidaan turhakkeiden käyttöön.
Pelastamalla euroopan, pelastamme vientimarkkinamme. Mitä hyötyä rahakasasta on jos sen päällä vain istuu? Tässäkin asiassa Suomen kannattaa kuunnella viisaampiaan tai ainakin EU:ta eikä hätäillä.
Koska köyhä kansa maksaa veroi mitkä menee rikkaiden porsaiden taskuun, jotka on suojatyöpaikois julkiselsektoril saamatta aikaan mitään hyödyllistä.
Samaa mieltä. Jatkuvaa valitusta veroista, ja etenkin niiden suusta, joilla on varaa muuttaa Etelä-Eurooppaan koko vuodeksi golfia pelaamaan. Verovaroilla saadaan kaikille terveyttä ja hyvinvointia, esim. äidit ja vauvat selviävät täällä synnytyksestä hengissä lähes parhaiten maailmassa (vrt. esim. USAn surkeat luvut).
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella SUomi on vauras ap:n mielestä, jos meidän verotulot eivät riitä nytkään vaan kestävyysvajeen vuoksi joudutaan elämään velaksi?
Tuo johtuu lähinnä siitä että jo pelkästään suomessa jaetaan liki 10 miljardia niin yritys kuin maataloustukia. Tuohon päälle vielä vaikka mitä rahareikää.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat perustelkaa, millä perusteella Suomi on vauras maa?
Suomihan on pitkälti ulkomaalaisomistuksessa. Menneet hallitukset ovat myyneet valtion yhtiöitä ulkomaalaisille sijoittaille. Jopa infraa on myyty,kuten tv:verkko ruotsalaisille ja Pekka myi sähkötkin. Suomi oli joskus vauras maa, mutta ei nykyään.
Tehdään niin, että sä maksat veroja koska sä haluat ja mä en maksa koska mä en halua.
Win win, sitäpaitsi mä en tuu sulle sanomaan pitäisikö sun maksaa veroja vai ei, niin älä säkään tuu mulle sanomaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä vaikka perustelisit, miksi Suomi on mielestäsi köyhä maa.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2018 suomen BKT oli 276 miljardia. Yksi, kaksi kolme miljardia hukkuu jo pyöristysvirheisiin. Siis 276 tuhannesta miljoonasta ei muka riitä hiluja vientimarkkinoiden pelastamiseen. Eli kyllä meillä on varaa. Sitäpaitsi lainaraha on nykyään täysin ilmaista.
Kyllä minua on keskiluokkaisena miehenä alkanut kyrpiä, että vaikka palkkani nousee, maksukykyni laskee. Eläkettä ei tule.
Tätä paskaa on jatkunut vuodesta 2006 eteenpäin, ja homma vain kiihtyy.
Jatkuva taantuminen on uusi normaali. Huominen on aina huonompi kuin eilinen.
Suomi kuuluu enemmänkin baltiaan kuin pohjoismaihin tai muuhun länsi-eurooppaan verrattuna, todin muuta kuvitellaan molemmilla laidoilla politiikkaa eri syistä toki, mutta Suomi ei oikeasti ole sellainen valtio joka pystyy käyttämään 10 miljardia hävittäjiin jne.
Niitä ei osta tuolla rahalla muutkaan baltit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä vaikka perustelisit, miksi Suomi on mielestäsi köyhä maa.
Suomi muuttuu kertaheitolla köyhäksi, kun ensimmäiset megairtisanomiset paukahtavat laariin.
Ja ne ovat tulossa, kuten uusi lamakin. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Niinniin. Kyllä teille lorteille aina keskiluokan rahat kelpaavat.
Suomesta häviää keskiluokka piakkoin tai vähintäänkin kutistuu joten tervetuloa meidän keskuuteen.
Suomessa on Euroopan vaurain porukka. Turha tällä kitistään. Ainoastaan köyhien tuet kotimaassamme eivät nouse.
Lähipiirissäkin ihan perushoitajatkin ostelevat mökkejä, kämppiä, matkustellaan. Missään muualla ei ole tällaista. Itse juurikin tajusin kuinka varakkaita Suomessa ollaan.
Tampereella hetkessä meni ökykämpät, samoin Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi kuuluu enemmänkin baltiaan kuin pohjoismaihin tai muuhun länsi-eurooppaan verrattuna, todin muuta kuvitellaan molemmilla laidoilla politiikkaa eri syistä toki, mutta Suomi ei oikeasti ole sellainen valtio joka pystyy käyttämään 10 miljardia hävittäjiin jne.
Niitä ei osta tuolla rahalla muutkaan baltit.
Sen takii ne onkin tommosia kaman ja jyvien myyjiä ja hanslankareita. Myymäläetsiviä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua on keskiluokkaisena miehenä alkanut kyrpiä, että vaikka palkkani nousee, maksukykyni laskee. Eläkettä ei tule.
Tätä paskaa on jatkunut vuodesta 2006 eteenpäin, ja homma vain kiihtyy.
Jatkuva taantuminen on uusi normaali. Huominen on aina huonompi kuin eilinen.
tai sit lopetat nuuskan, ravintolaruuan ja viinan käyttäminen.
Se on katsos köyhä kansa vauraassa maassa, kun kaikki sosialisoidaan turhakkeiden käyttöön.