Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sukupuolen saisi vaihtaa henkkareihin vain ilmoituksella...

Vierailija
05.08.2020 |

...mutta näyttäisi biologisen sukupuolensa edustajalta. Mitä jos tällainen ihminen vaikka katoaisi? Täytyisikö poliisin kertoa yleisölle se henkkareissa oleva sukupuoli, vaikka se haittaisi henkilön löytämistä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä henkkaritekstillä olisi? Kadonnutta kun etsitään ulkoisten piirteiden perusteella, ei henkkaritekstin perusteella. 

Vierailija
2/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sukupuolen tietäminen auttaa koskaan löytämistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vaan kertoa, että löysi yksisarvisen tai medenneidon? Kyseiset henkilöt ovat omaa uniikkia sukupuoltaan. Tosin sitä voi olla vaikea todeta, jos ei päälle päin näy.

Vierailija
4/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pointtiasi. Voihan nytkin joku nainen näyttää mieheltä ja mies naiselta. Eikä sukupuolella edes ole mitään merkitystä katoamistapauksessa. Pituus, ruumiinrakenne, hiustyyli, katoamishetken vaatetus jne. ovat olennaisempia tietoja. 

Vierailija
5/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kiva juttu. Muuttasin sukupuoleni naiseksi ja alkaisin käymään uimahallissa naisten puolella päivittäin. 

Vierailija
6/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nyt trollailet täällä sen murhatun vantaalaisen transnaisen vuoksi.

Kuka tahansa sen ihmisen kadulla nähnyt olisi ajatellut että siinä menee nainen.

Miksi poliisi halusi kirjoittaa miehestä kun kyse oli naisesta?

Vierailija
7/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigailija kirjoitti:

Tuo olisi kiva juttu. Muuttasin sukupuoleni naiseksi ja alkaisin käymään uimahallissa naisten puolella päivittäin. 

Aivan varmasti, ja poliisi hakisi sinut pois koska erektoidut. Voitko kertoa miten vanhaksi olet noin tyhmänä selvinnyt? Yli vai alle 13?

Vierailija
8/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään estoja ilmoittaa epäasiallisesta kyyläyksestä pukuhuoneissa.

Nykyään ei tarvitse edes lähteä pyyhe päällä lippuluukulle kun voi suoraan soittaa omalla puhelimella.

Vierailija
9/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sukupuolen tietäminen auttaa koskaan löytämistä?

Olemme sukupuolisesti dimorfinen apinalaji ja ensimmäinen asia, mitä tunnistamme ihmisessä, on tämän sukupuoli.

Vierailija
10/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä pointtiasi. Voihan nytkin joku nainen näyttää mieheltä ja mies naiselta. Eikä sukupuolella edes ole mitään merkitystä katoamistapauksessa. Pituus, ruumiinrakenne, hiustyyli, katoamishetken vaatetus jne. ovat olennaisempia tietoja. 

Joo, sukupuolta ei kannata missään nimessä mainita varsinkin jos haluaa hidastaa henkilön tunnistamista.

Vierailija
11/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiigailija kirjoitti:

Aivan varmasti, ja poliisi hakisi sinut pois koska erektoidut. Voitko kertoa miten vanhaksi olet noin tyhmänä selvinnyt? Yli vai alle 13?

Miten niin poliisi hakisi. Kyllä sitä transnaisella saa uimahallissa olla erektio, jos kiinnostuksen kohteena ovat toiset naiset. Ihmeellinen cis-kommentti.

Vierailija
12/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiigailija kirjoitti:

Sukupuolisekoilijoiden mukaan penis on naisen sukupuolielin, joten mitä väliä sillä on, vaikka seisoiskin?

Vierailija
13/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljonkin merkitystä, koska se on olennainen tuntomerkki. Asialla on merkitystä varsinkin dementikkojen tapauksessa - hehän eniten katoilevat, ja voivat pyöriä ihmisten ilmoilla mutta kadoksissa pitkäänkin.

Vierailija
14/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa sen ihmisen kadulla nähnyt olisi ajatellut että siinä menee nainen.

Ehkä hän näytti mieheltä. Vai tunsitko henkilökohtaisesti?

Vierailija
15/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtaa paperilla sukupuolensa niin saako silloin mennä naisten puolelle suihkuun ja saunotteleen?

Entä voiko laistaa armeijasta?

M

Vierailija
16/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiigailija kirjoitti:

Sukupuolisekoilijoiden mukaan penis on naisen sukupuolielin, joten mitä väliä sillä on, vaikka seisoiskin?

Eiköhän myös miesten puolelta haeta pois jos heijareita näkyy. Vai kulkeeko miehet siellä miesten puolella muka peitset tanassa kokoajan?

Vierailija
17/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän näytti mieheltä. Vai tunsitko henkilökohtaisesti?

Kuvien perusteella ei näyttänyt, hyvä ehkäilijä.

Vierailija
18/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiigailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään estoja ilmoittaa epäasiallisesta kyyläyksestä pukuhuoneissa.

Nykyään ei tarvitse edes lähteä pyyhe päällä lippuluukulle kun voi suoraan soittaa omalla puhelimella.

Minä olen transmies. Hoitoja ottamaton, enkä ota, mutta dg löytyy. Olen miettinyt miten paljon uimahallin pukuhuoneessa häiritsee hoikka, pitkäsäärinen, isorintainen blondi? Tekisikö minusta joku ilmoituksen? Olen kuitenkin tutkitusti mies, joten paikkani on miesten pukuhuone.

Vierailija
19/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fyysisesti miesten sukupuolielimet omaavat saisivat pyöriä nakuna naisten puolella ei olisi hyvä juttu. En halua nähdä miesten elimiä uimahallin pesuhuoneessa.

Ratkaisu on että tehdään erillisiä pesutiloja jotka voi varata sellainen joka ei ole valtavirtaa. Sitä voisi kehostaan arka käyttää, oli syy mikä tahansa.

Englannissa oli uimahalli jossa oli vaatteenvaihtokoppeja, suihkut olikin sitten käytävällä, eli väki pesi itsensä uimapuvuissa eli eivät pesseet itseään. Ei ollut naiste/miesten pesutiloja. Tai erillisiä pesukoppeja.

Kloorin haju oli tyrmäävä, kun bakteereita riittää.

Tätäkö halutaan?

Vierailija
20/29 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiigailija kirjoitti:

Minä olen transmies. Hoitoja ottamaton, enkä ota, mutta dg löytyy. Olen miettinyt miten paljon uimahallin pukuhuoneessa häiritsee hoikka, pitkäsäärinen, isorintainen blondi? Tekisikö minusta joku ilmoituksen? Olen kuitenkin tutkitusti mies, joten paikkani on miesten pukuhuone.

Ihan uteliaisuudesta. Poikkeavatko naisten reaktiot kuinka miesten reaktioista? Oletan, että olet naisena myös joskus käynyt naisten pukuhuoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän