Jos sukupuolen saisi vaihtaa henkkareihin vain ilmoituksella...
...mutta näyttäisi biologisen sukupuolensa edustajalta. Mitä jos tällainen ihminen vaikka katoaisi? Täytyisikö poliisin kertoa yleisölle se henkkareissa oleva sukupuoli, vaikka se haittaisi henkilön löytämistä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt trollailet täällä sen murhatun vantaalaisen transnaisen vuoksi.
Kuka tahansa sen ihmisen kadulla nähnyt olisi ajatellut että siinä menee nainen.
Miksi poliisi halusi kirjoittaa miehestä kun kyse oli naisesta?
Mikä transnainen se on sellainen nainen/transihminen joka pysyy siinä syntymässä määritellyssä sukupuolessaan? Olkoonkin vain juridinen sivuseikka mutta jotenkin outoa, ettei korjaa sitä merkintää siksi mitä on. Miksi siis joku nillittää siitä, että olisi pitänyt kutsua naiseksi. Mitäs ei korjannut sitä juridista merkintäänsä. Tämä tapaus oli ilmeisesti joku itsensä diagnosoinut? Se selittäisi käytöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiigailija kirjoitti:
Tuo olisi kiva juttu. Muuttasin sukupuoleni naiseksi ja alkaisin käymään uimahallissa naisten puolella päivittäin.
Mulla ei ole mitään estoja ilmoittaa epäasiallisesta kyyläyksestä pukuhuoneissa.
Nykyään ei tarvitse edes lähteä pyyhe päällä lippuluukulle kun voi suoraan soittaa omalla puhelimella.
Minä olen transmies. Hoitoja ottamaton, enkä ota, mutta dg löytyy. Olen miettinyt miten paljon uimahallin pukuhuoneessa häiritsee hoikka, pitkäsäärinen, isorintainen blondi? Tekisikö minusta joku ilmoituksen? Olen kuitenkin tutkitusti mies, joten paikkani on miesten pukuhuone.
Tunnet olevasi mies mutta ulkoisesti siis nainen, ei miehistä pitävä mies mene naisten puolelle vaikka tykkää miehistä. Nyt siis oletan että tykkäät miehistä, voit tykätä naisista tai muista, mutta et aiheuta kummastusta/ahdistusta muille naistenpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Miten sukupuolen tietäminen auttaa koskaan löytämistä?
no jos löytyy ruumis ja sillä on tussu niin onko se poika nimeltä päivi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiigailija kirjoitti:
Tuo olisi kiva juttu. Muuttasin sukupuoleni naiseksi ja alkaisin käymään uimahallissa naisten puolella päivittäin.
Mulla ei ole mitään estoja ilmoittaa epäasiallisesta kyyläyksestä pukuhuoneissa.
Nykyään ei tarvitse edes lähteä pyyhe päällä lippuluukulle kun voi suoraan soittaa omalla puhelimella.
Minä olen transmies. Hoitoja ottamaton, enkä ota, mutta dg löytyy. Olen miettinyt miten paljon uimahallin pukuhuoneessa häiritsee hoikka, pitkäsäärinen, isorintainen blondi? Tekisikö minusta joku ilmoituksen? Olen kuitenkin tutkitusti mies, joten paikkani on miesten pukuhuone.
Mihin ihmeeseen tarvitsit diagnoosia jos olet kuitenkin tyytyväinen kehoosi?
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtaa paperilla sukupuolensa niin saako silloin mennä naisten puolelle suihkuun ja saunotteleen?
Entä voiko laistaa armeijasta?
M
Sitä ennen saa olla eunukki ja elää tosielämän vaihetta jotta saat vaihtaa. Laistaa voit armeijasta helpomminkin. Sanot vaan että olet hullu tai ahdistaa. Tai sitten suoraan sanot, ettei kiinnosta. Saat aikavarmasti c-paperit käsiin. Ilman kyselyitä. Naisiakin saat helpommin. Maksat ammattilaiselle ja saat seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiigailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen tarvitsit diagnoosia jos olet kuitenkin tyytyväinen kehoosi?
Tosiaan, minä olen rikas ja kuuluisa, en vain ole ottanut hoitoja, enkä ota. Olen siis köyhä ja tuntematon, mutta pääsenpä kertomaan kaikille että olen rikas ja tunnettu vaikka ulkoisesti näytän rutiköyhältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä pointtiasi. Voihan nytkin joku nainen näyttää mieheltä ja mies naiselta. Eikä sukupuolella edes ole mitään merkitystä katoamistapauksessa. Pituus, ruumiinrakenne, hiustyyli, katoamishetken vaatetus jne. ovat olennaisempia tietoja.
On paljonkin merkitystä, koska se on olennainen tuntomerkki. Asialla on merkitystä varsinkin dementikkojen tapauksessa - hehän eniten katoilevat, ja voivat pyöriä ihmisten ilmoilla mutta kadoksissa pitkäänkin.
Hah, ihan kuin sukupuolen voisi 100% varmuudella aina nähdä päälle päin. Lähipiirissäni on esimerkiksi pienikokoinen tyttö, joka käyttää löysiä huppareita ja farkkuja ja jolla on siilitukka. Lähes kaikki hänet ensikerran näkevät luulevat pojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt trollailet täällä sen murhatun vantaalaisen transnaisen vuoksi.
Kuka tahansa sen ihmisen kadulla nähnyt olisi ajatellut että siinä menee nainen.
Miksi poliisi halusi kirjoittaa miehestä kun kyse oli naisesta?
Ehkä hän näytti mieheltä. Vai tunsitko henkilökohtaisesti?
Vähän kun googlaa niin löytyy tyypin instagram.
Vantaalaiselta instabeibeltä näytti.
Sen kun menet, jos ei pienet gangbangit haittaa.