Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväysfriikit...

Vierailija
21.07.2013 |

Miten uskallatte syödä itsenne tekemiä ruokia, kun niissä ei ole päiväystä? Heitättekö heti roskiin sen mikä jää yli?

No faktaa, itse sain jostain neuvon, että jäähdytetty tuoreista aineksista tehty lämmin ruoka säilyy oikeassa lämpötilassa jääkaapissa neljä päivää, mutta kala vähemmän ja salaattia ei saisi säilyttää vuorokautta pitempään. En tiedä mistä tämä neuvo on alunperin. Olen tätä noudattanut ja tauteja ei ole tullut. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen just duuniin tekemään lounasruokaa: lämmitän viime sunnuntaista soosia tarjolle. Soosi oli viime sunnuntaina 6 tuntia tarjolla ja odotti koko viikon kylmiössä, josko sitä tarvittaisiin, nyt syötetään pois. Nami. Otan itse omat eväät mukaan.

Vierailija
2/4 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 07:58"]

Menen just duuniin tekemään lounasruokaa: lämmitän viime sunnuntaista soosia tarjolle. Soosi oli viime sunnuntaina 6 tuntia tarjolla ja odotti koko viikon kylmiössä, josko sitä tarvittaisiin, nyt syötetään pois. Nami. Otan itse omat eväät mukaan.

[/quote]

Toivottavasti olet työssä vanhainkodissa. Siellä asukkaat ovat jo ehtineet tottua kaikenlaiseen, eipä sitten tarvita laksatiiveja. Meilläkin mummo söi sellaisia sapuskoja, että itse mietin hetken, annanko edes koiralle. Samoin monet muut kotona asuvat vanhukset ja ihme, ettei heitä kupsahda ruokamyrkytykseen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr.2 ei selvästikään osaa suunnitella asioita ennakkoon, jos viikon verran pähkäillään syödäänkö tehty ruoka vai ei. Ehkä muutkin hommat tehdään vähän sinnepäin.

Tietty kaikenlaista stooria voi heitellä nimettömänä.

Vierailija
4/4 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen töissä ravintolassa. Siellä tilausravintolan jämiä säilyteltiin aikansa ja sitten kun piti päättää heitetäänkö pois, niin ne ilmeistyivät henkilökunnan ruuaksi.