Siis miksi ihmiset hymyilee julkisilla paikoilla!
Ihan vaan kuljetaan ja naureskellaan, vaaputaan, käännytään ympäri, kävellään takaperin katsomatta mihinkään, käännytään kävelemään oikein päin -hups siinä olikin ihminen vastassa. Mitä he ajattelevat tästä maailmantilanteesta?
Kommentit (33)
Onkohan mulle annettu vahingossa liian hyvä itsetunto kun se on mulle ihan se ja sama hymyileekö joku täällä Hesassa vai ei. Lähtökohtaisesti sehän on hieno asia että ihmiset ympärillä on iloisia. Itse en aina ole ja suurimman osan aikaa ärsyttää kaikki oman elämän ongelmat mutta silti ei se ole multa mitenkään pois jos joku herranen aika humyilee.
N33
Nyt olisi kansalaisaloitteen paikka. Onhan se nyt kumma, kun ihmiset menee tuolla ympäriinsä hymyillen, vaikka ei ole mitään syytä hymyillä ja muut ihmiset julkisilla paikoilla joutuu katsomaan sitä päätöntä hymyilyä, jossa ei ole järjen häivää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi kansalaisaloitteen paikka. Onhan se nyt kumma, kun ihmiset menee tuolla ympäriinsä hymyillen, vaikka ei ole mitään syytä hymyillä ja muut ihmiset julkisilla paikoilla joutuu katsomaan sitä päätöntä hymyilyä, jossa ei ole järjen häivää.
Tämä nosti hymyn huulille, mutta onneksi olen kotona ja verhot on kiinni, niin ei tule hymypoliisi sakottamaan, vai minkä moista rangaistusta tästä rikoksesta tulisi antaa? 😊
Miten te jaksatte saivarrella? Eikö teitä yhtään huolestuta??
Vierailija kirjoitti:
Miten sää jaksat olla kärttyinen vouhkaaja päivästä toiseen? Selviytyjät ei ole hymyttömiä kitisijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä huolestumalla voin tehdä? Auttaisiko huolestumiseni minua?
En tarkoita että olisin varomaton, en vain jaksa huolestua asioista, joille en henkilökohtaisesti voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, mutta joku voi olla oikeasti iloinen tai onnellinen.
Joku voi olla aidosti onnellinen ja häntä hymyilyttää kun asiat menevät niin hyvin etenkin jos osaa iloita pienistä asioista kuten vastatulleesta nettitilauksesta, aurinkoista säästä, juuri syödystä hyvästä ruuasta tai jostain muusta mukavasta asiasta.
Toki nykyisin joku voi hymyillä senkin takia mitä hänen kännykästään näkyy tai kuuluu. Joka tapauksessa hymyilevä ihminen antaa itsestään myönteisemmän kuvan kuin joku jolla on aina myrtsti-ilme päällä ja joka jaksaa kaivaa kaikista asioista ne ikävimmät puolet esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nosti hymyn huulille, mutta onneksi olen kotona ja verhot on kiinni, niin ei tule hymypoliisi sakottamaan, vai minkä moista rangaistusta tästä rikoksesta tulisi antaa? 😊
Hymyilystä ja kirmaamisesta voisi sakottaa, tai ainakin laittaa jonnekin jäähylle. Ehkä poliisilla voisi olla joku erikoisputka näitä hymyilijöitä varten ja siellä soitettaisiin vaan surullista musiikkia ja BBC World News pyörisi taustalla.
Tarpeeton hymyily ja lehmän lailla kirmaaminen rikoslakiin!
Suomi on täynnä kaikenlaisia virnuilijoita ja mulkoilijoita. Sitä en tiedä niiden mielessä mahtaa liikkua.
Avohoitopotilas tai on kännissä.