Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan aina monia orgasmeja yhdynnässä sen suurempaa vaivaa

Vierailija
20.07.2013 |

Haluatko kysyä jotain? En ymmärrä kun kaverini väittävät että valehtelen tai minussa on jotain vikana, mutta kyllä tälläisiä herkän g pisteen omaavia on paljoa muitakin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman sen suurempaa vaivaa

Vierailija
2/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Loistava parteneri mulla. Exän kanssa ei homma toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö monen orgasmin saamista suurempana taitona kuin yhtä suurta? Minä pidän kovasti seksistä, mutten koskaan ole ollut sarjalaukeaja. Se yksi on on niin suuri ja läkähdyttävä, että päässä pyörii ja olo on ihan kuitti. Voin saada orgasmin emättimen kautta, klitoriksne kautta mutta myös U-pisteestä.

Vierailija
4/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saan y ja ö ja w pisteestä kuten myös liktoriksen kautta. saan moniakin mutta eka on huippu squirt ja loput laimeita, jes. pox1!!

Vierailija
5/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tosiaan yksi saa jo ihan puhki kun huutaa pitkään kestävän orgasmin kanssa mutta mies haluaa aina jatkaa ja antaa vähintään kolme että voi mulle ylpeillä. Ap

Vierailija
6/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuolla ominaisuudella leveily voi osua arkaan paikkaan jos kavereillasi on vaikeuksia saada edes sitä yhtä vaikka mitä tekisi. Et ole sen oudompi tai "viallisempi" kuin saamattomat/ vaikeaasti saavat, jokainen saa tulla toimeen niillä mitä omalle kohdalle sattunut. 

Vierailija
7/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sinkkuelämän näyttelijä  väittää että kaikilla naisilla on g piste, toisilla se on ihan helposti löydettävissä vaikka pippelillä mutta toisien pitää ja kannattaa nähdä vaivaa löytääkseen sen vaikka sormilla tai dildolla

Vierailija
8/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä löytänyt g-pisteeni, mutta en siltikään saa kuin yhden orgasmin per yhdyntä, joskus en sitäkään. Olen toki tyytyväinen siihen yhteenkin, siihen pääseminen oli vuosien opettelun takana :)

Vierailija
9/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-pisteeksi (Gräfenberg-spot) kutsutaan herkkää aluetta emättimen etuseinämässä.[1] Sen olemassaolosta ei kuitenkaan olla yksimielisiä. Joillakin naisilla ei heidän mukaansa ole g-pistettä, eikä lääketiede ole kyennyt varmistamaan g-pisteen olemassaoloa. G-piste sijaitsee yleensä noin neljän sentin syvyydessä emättimen etuseinämän keskivaiheilla. G-pisteen nimesivät 1980-luvulla Beverly Whipple ja John Perry[2]gynekologi Ernest Gräfenbergin mukaan.

Vierailija
10/16 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on tuo piste juuri tuossa missä kuvattiin. 

Vierailija
11/16 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonnea

Vierailija
12/16 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 00:09"]

Minulla ainakin on tuo piste juuri tuossa missä kuvattiin. 

[/quote]

Eli jos seisot niin onko se "masun" puolella? Kuinka kaukana emättimen suusta?

Vierailija
13/16 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masun puolella mulla ainakin koska täytyy lantiota nostaa makuuasennossa.. noin 4cm

Vierailija
14/16 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:37"]

itse saan y ja ö ja w pisteestä kuten myös liktoriksen kautta. saan moniakin mutta eka on huippu squirt ja loput laimeita, jes. pox1!!

[/quote]

Mies? Eihä kukaan nainen käytä "jespox"-ilmaisua...

Vierailija
15/16 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:30"]

Haluatko kysyä jotain? En ymmärrä kun kaverini väittävät että valehtelen tai minussa on jotain vikana, mutta kyllä tälläisiä herkän g pisteen omaavia on paljoa muitakin.

[/quote]

Kuinka suuri alue se g-piste on? Onko siis vain pistemäinen vai isompi alue, tunteeko sitä mitenkään tunnustelemalla?

Vierailija
16/16 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko miehesi sinulle yhdynnän aikana? Esim. kehuu miten ihana olet ja miten hyvältä tunnut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi